تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):خدا را نشناخته آن که نافرمانی اش کند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818844502




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برنامه های ویژه نوروزی برج میلاد با عنوان عطر یاس اعلام شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

برنامه های ویژه نوروزی برج میلاد با عنوان عطر یاس اعلام شد تهران بزرگ- ایرنا- مدیر عامل برج میلاد تهران از برگزاری ویژه برنامه های نوروزی با عنوان عطر یاس از 25 اسفند تا 12 فروردین خبر داد.


به گزارش خبرنگار ایرنا، فرزاد هوشیار پارسیان روز شنبه در نشست خبری گفت: برای نوروز 93 هفت سرا تعریف شده که از 25 اسفند تا 12 فروردین پذیرای بازدید کنندگان است.
وی افزود:برای هریک از سراهای کودک، سلامت، فاطمی،گردشگری، خانواده و تهران گردی برنامه هایی ویژه ای در نظر گرفته شده است .
پارسیان از برنامه ویژه تحویل سال نو بر فراز برج میلاد خبر داد و گفت: لحظه تحویل سال نو 300 کودک یتیم در برج میلاد حضور می یابند.
وی با اشاره به بازدید 500 هزار نفری شهروندان در ایام نوروز سال گذشته پیش بینی کرد: در نوروز 93 یک میلیون نفر از برنامه های برج میلاد بازدید کنند.
مدیر عامل برج میلاد تهران تاکیدکرد: با برنامه ریزی های انجام گرفته تلاش شده تا نوروزی متفاوت با توجه به ایام فاطمیه برای بازدیدکنندگان رقم بخورد.
وی با اشاره به برنامه های به اجرا در آمده برج میلاد در ایام نوروز، فجر، محرم و صفر، رمضان و قربان تا غدیر را در سال جاری افزود: امسال حدود یک میلیون و 400 هزار نفر از برج میلاد بازدید کردند.
هوشیار ادامه داد: بیش از 30 درصد از این افراد میهمانان خارجی بوده اند.
وی درباره تهران گردی برج میلاد گفت: این تور در هفت مسیر گردشگری شهروندان را به تورتهران گردی می برد که سال گذشته هفت هزار نفر اعزام شدند و در غرفه آیین ها اقوام ایرانی نیز 10 چادر عشایری به معرفی زندگی ؛ غذا و پوشش اقوان ایرانی می پردازد.
مدیرعامل برج میلاد گفت: در بهار 93، 10 کشور با آیین های بهاری در مراسم برج میلاد تهران شرکت می کنند و معرف جاذبه های گردشگری در 10 غرفه و 40 غرفه سوغات هستند.
وی درباره سرای سبک زندگی توضیح داد: این سرا در 14 غرفه با محوریت خانواده مسایل مختلفی مانند برخورد با سالمندان، بازیافت، آتش نشانی، آموزش های شهروندی را آموزش می دهد.
پارسیان نمایش 100 لباس ایرانی در کنار لباس بانوی ایرانی از دوران هخامنشی تا 50 سال گذشته را از دیگر برنامه های پیش بینی در بهار 93 اعلام کرد.
هوشیار پارسیان اجرای موسیقی های سنتی، فیکس پانتومیم و اکران چهار فیلم را از دیگر برنامه های ایام نوروز نام برد.
تهرام/ 9136 /1600/
انتهای پیام /*




17/12/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 202]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن