تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 27 خرداد 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس وصيت ميت را در كار حج بر عهده بگيرد، نبايد در آن كوتاهى كند، زيرا عقوبت آ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801200653




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استاندار کردستان:حرفه پرستاری یک کار روانشناختی است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

استاندار کردستان:حرفه پرستاری یک کار روانشناختی است سنندج- ایرنا - استاندار کردستان گفت: حرفه پرستاری بیش از آنکه یک کار خدماتی باشد یک کار روانشناختی است.


به گزارش ایرنا، عبدالمحمد زاهدی روز شنبه در آیین گرامیداشت ولادت حضرت زینب کبری (س) و روز پرستار در سنندج، با اشاره به اینکه پرستاران روزانه با شمار زیادی از مراجعان مضطرب، نگران و دردمند برخورد می کنند افزود: در همین راستا نوع رفتار پرستار تاثیر فوق العاده در روحیه بیماران دارد.
وی گفت: پرستاری یک کار ویژه و دو وجهی است و دلیل آن جامعه هدف آنها و نوع مراجعه کنندگان است.
استاندار کردستان خدمات ارزنده و دلسوزانه پرستاران به بیماران را در مراکز درمانی قابل تقدیر و ستودنی توصیف کرد و افزود:قدردانی از این قشر زحمت کش، با هدایای دنیوی قابل وصف نیست، بلکه آنها تنها در پیشگاه الهی می توانند پاداش واقعی خود را دریافت کنند.
رییس دانشگاه علوم پزشکی کردستان نیز گفت: اولویت قرار دادن سلامت در برنامه ها و نگرش سلامت محور در نظام سلامت،از سیاست های دولت یازدهم است.
دکتر ˈطیب قدیمیˈ افزود: ارتقای خدمات سلامت، توسعه فیزیکی، توسعه تجهیزاتی و آموزشی نظام سلامت در سایه تحقق این اهداف امکان پذیر است.
وی با اشاره به ابلاغ سیاست راهبردی رهبر معظم انقلاب در زمینه اقتصاد مقاومتی گفت: نقش دانشگاه علوم پزشکی در تحقق اقتصاد مقاومتی،مرهون ارایه خدمات مطلوب پرستاران به آحاد جامعه است.
وی سیاست های دولت یازدهم را در حوزه سلامت، مایه مباهات دانست و افزود: متولیان امر سلامت نیز باید با پیروی از این راهبردها، نقش خود را به درستی ایفا کنند.
مدیر پرستاری دانشگاه علوم پزشکی کردستان نیز ، تعداد پرستاران مراکز درمانی کردستان را هزار و 700 پرستار عنوان کرد و گفت: از این تعداد هزار و 100 کارشناس پرستاری و بقیه در سایر رسته ها شامل بهیار، کمک بهیار، اتاق عمل، هوشبری و فوریت های پزشکی است.
ˈسهیلا استیفاییˈ افزود: کمبود نیرو از مشکلاتی است که جامعه پرستاری در کشور و کردستان با آن روبه رو است.
در این آیین از 19 پرستار نمونه کردستان با لوح تقدیر و هدایایی تجلیل شد. ک/2
7352/533/640
انتهای پیام /*




17/12/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 109]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن