تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 26 خرداد 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر بنده‏اى بخواهد چيزى بخواند يا كارى انجام دهد و بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم بگويد، ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801178827




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پرونده مسکن مهر تا پایان سال 94 در کشور بسته می شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

پرونده مسکن مهر تا پایان سال 94 در کشور بسته می شود بیرجند - ایرنا - قائم مقام وزیر راه و شهرسازی گفت: دولت مصمم به اتمام طرح های مسکن مهر است و پرونده آن در پایان سال 94 بسته می شود.


ˈ احمد اصغری مهرآبادیˈ روز شنبه در شورای مسکن خراسان جنوبی افزود:دو میلیون و 300 هزار واحد مسکن مهر تا پایان سال 94 به متقاضیان تحویل داده می شود.
وی بر تلاش همه دستگاه های متولی برای پایان مسکن مهر در کشور تاکید کرد و گفت: مسکن مهر با خدمات زیر بنایی به متقاضیان تحویل می شود.
وی ادامه داد: ارائه خدمات روبنایی اعم از مدرسه، درمانگاه و مسجد در سایت های مسکن مهر نیاز به اعتبارات زیادی دارد بنابر این پیش بینی می شود این خدمات در زمان طولانی تر به افراد ساکن در مسکن مهر ارائه شود.
مهرآبادی یادآور شد: ساخت 282 مدرسه در سایت های مسکن مهر سراسر کشور آغاز شده که تاکنون 50 مدرسه به بهره برداری رسیده و تلاش می کنیم این تعداد را به 350 واحد تا شهریور سال آینده برسد.
وی با اشاره به ساخت 250 مسجد و 70 کلانتری در سطح سایت های مسکن مهر کشور آغاز شده افزود: خدمات روبنایی پیش بینی شده به نسبت جمعیت در سایت های مسکن مهر کم است بنابراین نشستی با معاون اول ریاست جمهوری به منظور افزایش این خدمات برگزار می شود.
قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر گفت: کارگروه بررسی مشکلات تعاونی های مسکن مهر برای 22 استان کشور برگزار شده و در چند روز آینده این کارگروه برای پنج استان دیگر نیز برگزار می شود.
وی عملکرد خراسان جنوبی در ساخت پروژه های مسکن مهر موفق ارزیابی کرد و گفت: از 31 هزار واحد مسکن مهر تاکنون 21 هزار و 500 واحد تحویل و یا آماده تحویل می باشد.665
انتهای پیام /*




17/12/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 31]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن