تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):سه چيز است كه در هر كس باشد منافق است اگر چه روزه دارد و نماز بخواند و حج و عمر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814758644




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اهتمام شهرداریها به امور شهر و شهروند باید منجر به رضایت مندی شهروندان شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

اهتمام شهرداریها به امور شهر و شهروند باید منجر به رضایت مندی شهروندان شود خرم آباد - ایرنا - معاون عمرانی استانداری لرستان گفت :اهتمام شهرداری ها به امور شهر و شهروند باید منجر به رضایت مندی شهروندان شود.


به گزارش خبرنگار ایرنا ،ˈمجید کیان پور ˈ روز شنبه در دومین همایش شهرداران لرستان افزود: در حال حاضرمشکلات ومسایل پروندهای تاریخ گذشته شهرداری ها بررسی ، رفع و به روز شده است.
وی در خصوص پرونده های کمیسیون ماده پنج شهرداری ها نیز اظهار داشت: با توجه به اینکه تمام پرونده ها مورد نظارت و ارزیابی قرار گرفته نیابد هیچ پرونده تاریخ گذشته ای در شهرداری ها وجود داشته باشد.
وی تصریح کرد: در راستای ممانعت از بلا تکلیفی شهروندان در پی گیری پرونده های شهرداری پاسخ مکاتبات به شهرداریها به موقع و منظم باشد و ارباب رجوع شفاف و صریح به نتیجه برسد .
وی با توجه به نزدیکی ایام نوروز و آماده سازی مبلمان شهری برای استقبال از مسافران نوروزی در استان گفت : شهرداری های استان موظف به آماده سازی شهرها برای استقبال از مسافران نوروزی و نوروز آرایی شهرها در استان هستند.
وی اظهار داشت: در این راستا باید رسم و رسوم و سنت های استان به نحو مطلوب به مسافران نوروزی معرفی شود و در میدان های مرکز شهر یا ورودی شهر سمبل هایی از فرهنگ و سنت های شهر به خوبی معرفی شود .
وی گفت : شهرداری ها باید تا 10 روز آینده در بحث خدمات شهری و ارائه مطلوب خدمات به مسافران نوروزی نظافت شهرها، پارک ها، سرویس های بهداشتی، خط کشی های سطح معابر، رنگ آمیزی جداول، نظارت بر کشتارگاه هایی که توسط شهرداری ها اداره می شوند را در اولویت کاری خود قرار دهند.
وی در خصوص سد معبر در روزهای پایانی سال ،افزود :در این راستا شهرداریها موظف به رفع سدمعبر درشهرها به منظور سهولت رفت و آمد شهروندان و رفع مشکل ترافیکی در شهرها شود.
وی اظهار داشت :سرویس های بهداشتی و نمازخانه ها در سطح پارک های شهرهای استان توسط تیم ویژه ای از خدمات شهری نماز خانه ها و سرویس های بهداشتی را با برنامه ریزی مناسب آماده برای استقبال از مسافران نوروزی کنند.
وی تصریح کرد: در راستای استقبال از مسافران نوروزی در اولین روز سال نو با فرمانداران هماهنگ شود، تا به نحو مطلوب و ارزنده ای از آنان پذیرایی شودو جاذبه های گردشگری و توریستی استان به خوبی معرفی شود .
کیان پور در ادامه در خصوص پی گیری برنامه های شورای ترافیک در استان گفت: در برخی شهرهای استان دور برگردان ها و سرعت گیر های غیر استانداردی وجود دارد که شهرداریها موظف به رفع این مشکلات در سطح شهر ها هستند.
وی با اشاره به اینکه استاندارد ها باید در مبلمان شهرها به نحو احسن رعایت شود ،افزود: موارد غیر استاندارد باعث خسارت به اموال مردم می شود و شهرداریها مجاز به استفاده از بیمه در این راستا نیستند و موارد غیر استاندارد باید به زودی در از سطح چهره شهرها حفظ شوند .
معاون عمرانی استاندار لرستان در ادامه با توجه به نخاله های شهری درورودی برخی شهرهای استان اظهار داشت : نخاله های ساختمانی شهرها وضعیت نامناسبی ایجاد کرده است و در کارگروه پسماند شهرداریها موظف به پاکسازی چهره شهرها از نخاله های ساختمانی به مدت یک ماه کرده است .
رییس پلیس راهنمایی و رانندگی لرستان در ادامه گفت : در سال 91 در شهرهای استان 71 نفر در تصادفات درون شهری کشته شده است .
سرهنگ ˈحشمت اله اسکندری ˈ افزود : در 10 ماه سال 92 این آمار به 52 نفر رسیده است که حدود 27 درصد تصادفات کاهش داشته است .
وی اظهار داشت : در سال 91 دو هزار و 31 نفر بر اثر سوانح رانندگی مجروح شده است و این در حالی است که این آمار در11 ماه سال 92 به یک هزار و 915 نفر رسیده است .
وی با توجه با بیشترین تصادفات درخرم آباد و بروجرد ،تصریح کرد : در سالجاری رشد تصادفات در دورود افزایش یافته است و در این مدت این آمار 700 درصد افزایش داشته است.
وی در خصوص ایمن سازی معابر شهر ها و علایم و تابلوهای رانندگی و خط کشی سطح شهرها افزود : همکاری و تعامل شهرداریها در خصوص کاهش سوانح رانندگی در سطح شهرهاامری ضرور ی است.
7274/630
انتهای پیام /*




17/12/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 75]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن