تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 17 خرداد 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):هر كس فكرش به جايى نرسد و راه تدبير بر او بسته شود، كليدش مداراست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1800436008




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برون سپاري خدمات HSE به کاهش معضلات ايمني منجر مي شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۷ اسفند ۱۳۹۲ (۱۳:۲۸ب.ظ)
مديرعامل ISQI با انتقاد از برخي شرکت هاي بزرگ مطرح کرد: برون سپاري خدمات HSE به کاهش معضلات ايمني منجر مي شود واگذاري خدمات و برون سپاري بخش HSE شرکت هاي بزرگ صنعتي و معدني کشور به شرکت هاي بازرسي داراي صلاحيت و مورد تاييد، منجر به کاهش معضلات ايمني و بهداشت محيط زيست در اين واحدهاي بزرگ خواهد شد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاري موج، غلامرضا نبي بيدهندي مديرعامل شرکت بازرسي کيفيت و استاندارد ايران(ISQI)، با بيان اين مطلب گفت: يکي از توصيه هاي ما در جهت ايمني بيشتر کارکنان و افزايش امنيت پرسنل حاضر در شرکت هاي بزرگ کشور برون سپاري خدمات HSE است.
وي که در جمع خبرنگاران سخن مي گفت، از آغاز بازرسي ادواري جايگاه هاي سي.ان.جي خبر داد و اظهار داشت: به زودي و پس از تاييد مجوزهاي مربوطه، بازرسي از يک هزار جايگاه عرضه سي.ان.جي(20 اسفندماه جاري) در گام اول آغاز خواهد شد.
به گفته نبي بيدهندي، پس از اين مرحله و در صورت توافقات لازم، بازرسي ادواري خودروهاي دوگانه سوز نيز از سوي ISQI اجرا خواهد شد.
مديرعامل شرکت بازرسي کيفيت و استاندارد ايران در بخش ديگري از سخنان خود از توافق با سازمان حفاظت محيط زيست براي تست آلايندگي خودروهاي وارداتي در سال آينده خبر داد و اضافه کرد: براين اساس قرار است تا از سال آينده فقط به اسناد خودروهاي وارداتي بسنده نشود و موارد مختلف خودروهاي وارداتي مانند تست آلايندگي از سوي ISQI نيز انجام و تاييد شود.
وي يکي ديگر از برنامه هاي سال آتي اين شرکت را توسعه موضوع بازرسي کالا در مبداء دانست که برهمين اساس دفاتري در دو کشور «ترکيه» و «چين» راه اندازي و تجهيز شده است.
نبي بيدهندي همچنين از نقش 10 تا 15 درصدي بنزين در آلايندگي شهرها خبر داد و تاکيد کرد: مهمترين موضوع در بحث آلودگي هواي کلان شهرها که متوجه خودروها است موضوع خروج خودروها از حالت استاندارد و توليد گازهاي گلخانه اي مي باشد و مسئله سوخت و کيفيت آن به عنوان آلاينده اصلي محسوب نمي شود.

خلاف کار معرفي کنيد جايزه بگيريد
مديرعامل ISQI، در واکنش به اينکه برخي بدون مراجعه به مراکز معاينه فني و با پرداخت مبالغي موفق به دريافت کارت و برچسب معاينه فني مي شوند، گفت: در حال حاضر فعاليت 13 مرکز معاينه فني در شهر تهران زير نظر شرکت بازرسي کيفيت و استاندارد ايران انجام مي شود و به دليل کنترل مکانيزه اين مراکز، امکان چنين تخلفاتي بعيد است با اين حال چنانچه موردي از سوي هر فردي اعلام شود يک جايزه ويژه دريافت خواهد کرد.
وي همچنين در خصوص سئوال يکي ديگر از خبرنگاران در خصوص شايعه وجود برخي مراودات با شرکت هايي که بازرسي از آنها صورت مي گيرد و ... خاطرنشان کرد: با رد هر گونه شايعه و ابهام بايد بگويم که رسالت اصلي ISQI افزايش ضريب سلامت انسان، رعايت استانداردها و امکان اعلام استانداردهاي جديد براي ارتقاي استانداردهاي گذشته است چراکه مهمترين مقوله در فعاليت هاي اين شرکت حمايت از «شهروندان» مي باشد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 175]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن