تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):رجب نام نهرى است در بهشت از شير سفيدتر و از عسل شيرين‏تر هركس يك روز از ماه رجب ر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813016052




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کتاب مهارتهای زندگی و سازگاری زناشویی زنان شاغل و خانه دار منتشر شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

کتاب مهارتهای زندگی و سازگاری زناشویی زنان شاغل و خانه دار منتشر شد سمیرم، اصفهان- ایرنا- کتاب مهارت های زندگی و سازگاری زناشویی زنان شاغل و خانه دار نوشته فاطمه علی پور دهاقانی و دو تن از همکاران وی چاپ و روانه بازار شد.


این نویسنده جوان روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: خانم ها مرضیه عابدیان و فرزانه صالحپور نیز در نگارش این مجموعه سهیم بوده اند.
وی که فارغ التحصیل رشته روانشناسی از دانشگاه پیام نور شهرضا و دارای بیش از 20 عنوان کتاب در زمینه های مختلف هنری علمی و پژوهشی است، اظهار کرد: این کتاب در بخش روانشناسی و در چهار فصل شامل: اصطلاحات و مفاهیم، آموزش مهارت های زندگی، سازگاری زناشویی و اشتغال زنان تالیف شده است.
وی با بیان اینکه این مجموعه به منظور بالا بردن سطح کیفیت، کاربردی بودن کتاب و سنجش میزان نیاز و احتیاج زوجین فعالیت های آماری و تحقیقاتی انجام شده است، تصریح کرد: سازگاری زناشویی با سنجش ˈلاک والاسˈ بر روی 120 زوج خانه دار و شاغل دهاقان به صورت نمونه جامعه آماری با همکاری کانون پیوند مهر شهرستان و انجمن روانشناسان ترنم باران مورد بررسی قرار گرفت.
وی ادامه داد: چکیده تحقیق حاکی از آن است که سازگاری زناشویی یکی از برجسته ترین موضوع های تاثیر پذیر از متغیرهای روان شناختی و شخصیتی است و افرادی که مهارت های زندگی را آموزش دیده اند از سازگاری بیشتر در زندگی خود در برخورد با رویدادها و حوادث برخوردار هستند.
این نویسنده و روانشناس تاکید کرد: اثرگذاری کلاس های آموزشی بر میزان سازگاری زنان شاغل و خانه دار در مجموع میانگین سازگاری زنان شاغل و خانه دار در پیش آزمون تقریبا یکسان بود.
به گزارش ایرنا، مجموعه های دوازده گفتمان، مسافران عرش جلد اول و جلد دوم، سفری آسمانی، فقط خدا، سرگذشت یکی از بندگان خدا، از خدا یکسال مهلت خواست، گفتار اهل دل، خدا کسی را رها نمی کند، لقاء پروردگار«تفسیر عرفانی آیات27الی30 سوره فجر»، روانشناسی خانواده و برخورد با مشکلات به شیوه پرسش و پاسخ از دیگر آثار این نویسنده و محقق دهاقانی است.
7147/ت/607
انتهای پیام /*




17/12/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 78]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن