تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 15 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):فاطمه پاره وجود من است، هر که او را بیازارد مرا آزار داده و هر که او را خوشحا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

ترازوی آزمایشگاهی

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

خانه انزلی

تجهیزات ایمنی

رنگ استخری

پراپ فرم رابین سود

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799442533




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مجتهدزاده: شهدا بنیانگذاران سبک زندگی با محوریت خدا هستند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

مجتهدزاده: شهدا بنیانگذاران سبک زندگی با محوریت خدا هستند تهران - ایرنا - رییس سازمان نشر آثار و ارزش های مشارکت زنان در دفاع مقدس گفت: شهدا بنیانگذار سبک زندگی با محوریت خدا هستند و مدیریت خانواده با منش دوران دفاع مقدس، در تربیت جامعه مسوولیت پذیر، تاثیر فراوانی دارد.


«مریم مجتهدزاده» روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار اجتماعی ایرنا با اشاره به سالروز تاسیس بنیاد شهید به فرمان امام راحل و پاسداشت روز شهدا (22 اسفند) افزود: عرصه های بی بدیل انقلاب اسلامی و دفاع مقدس همواره با حضور و نقش آفرینی زنان حماسه سازی همراه بوده که دلاورانه در پاسداشت شأن و هویت انسانی زن، جایگاه خانواده و حضور اجتماعی ممارست کرده و جایگاه رفیع انسانی و شهادت را رقم زدند.
وی بر ثبت و نشر این مجاهدت ها تاکید کرد و گفت: این مجاهدت ها، نیازمند حماسه دیگر در جهت تثبیت و حفظ با استناد به اسناد بالادستی موجود احیای مفاخر ماندگار دفاع مقدس و انقلاب است.
رییس سازمان نشر آثار و ارزش های مشارکت زنان در دفاع مقدس با بیان اینکه شهید کسی است که جان و هستی خود را در راه عالی ترین آرمان ها و آرزوهای بزرگ مردم فدا کرده، تصریح کرد: جانبازان، آزادگان، مفقودان و خانواده هایی که این عزیزان را پرورش داده اند نیز در همین صف پرافتخار قرار دارند.
وی هدف از تشکیل سازمان متبوعش را نشر این افتخارات و تکریم جایگاه شایسته خانواده های معظم شهدا و ایثارگران عنوان کرد و گفت: بهره مندی از آثار و نقش آفرینی زنان در دفاع مقدس برای تحقق و پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی یکی از اولویت های سازمان است.
رییس سازمان نشر آثار و ارزش های مشارکت زنان در دفاع مقدس خاطر نشان کرد: نشر حماسه های جاودانه حضور و مشارکت زنان و خانواده های معظم ایثارگر در عرصه های مختلف، ارتقا منزلت و جایگاه معنوی ایشان در کشور و ترویج و انتقال فرهنگ ایثار، مقاومت، جهاد و شهادت در ابعاد ملی، فراملی، منطقه ای و جهانی از مأموریت های سازمان نشر آثار و ارزش های مشارکت زنان در دفاع مقدس است.
مجتهدزاده با اشاره به قداست و معنویت فعالیت در حوزه دفاع مقدس، خاطر نشان کرد: برآورد مطالبات واقعی زنان، صیانت و تقویت نقش بی بدیل آنان در عرصه های مختلف به منظور تحقق منویات و فرامین رهبر معظم انقلاب و مقابله با تبلیغات سوء دشمنان پیرامون وضعیت زنان و خانواده از اولویت های سازمان نشر آثار و حفظ ارزش های مشارکت زنان در دفاع مقدس به شمار می رود.
وی ادامه داد: با برگزاری نشست ها با صاحبنظران در حوزه دفاع مقدس و پرداختن به سبک زندگی شهدا، بر آنیم ضمن اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت، الگوی مناسبی را برای جوانان عصر حاضر و آینده ترسیم کنیم.
رییس سازمان نشر آثار و ارزش های مشارکت زنان در دفاع مقدس، فعالیت های فرهنگی را از اساسی ترین مأموریت راهبردی سازمان زنان عنوان کرد و با بیان اینکه نشر فرهنگ ایثار و شهادت یکی از مهمترین موضوعات مورد توجه رهبر فرزانه است، همکاری سازمان ها و نهادهای متولی در امر نشر ارزش های دفاع مقدس بویژه در زمینه نقش اثرگذار زنان را خواستار شد.
اجتمام(4) ** 1880 ** 1071
انتهای پیام /*




17/12/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 78]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن