تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مؤمن زود خشنود و دير ناراحت مى شود و منافق زود ناراحت و دير خشنود مى گردد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818883706




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کارگرپيشه: دوستي مهمتر از برد و باخت است


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: کارگرپيشه: دوستي مهمتر از برد و باخت است
سرمربي تيم واليبال شهرداري اروميه گفت: دوستي‌ها در واليبال براي من بسيار مهمتر از برد و باخت در يک مسابقه است.

 يدالله کارگر‌پيشه پس از پيروزي سه بر صفر تيمش برابر کاله آمل در نشست خبري حاضر شد و اظهار داشت: هميشه يک طرف واليبال برد است و طرف ديگرش باخت. کاله تيم بزرگي است و با کادر فني قوي چندين سال است که حرف اول را در واليبال ايران مي‌زند.

به گزارش فارس، وي ادامه داد: شکست امروز کاله برابر اروميه چيزي از ارزش‌هاي اين تيم کم نمي‌کند؛ برد و باخت براي ما مهم نيست بلکه دوستي‌هاي موجود در واليبال برايمان مهمتر است.

سرمربي تيم واليبال شهرداري اروميه گفت: ما تيم کاله را به خوبي آناليز کرده بوديم و از بازيکنانم به خاطر اجراي دقيق دستورات راضي هستم.

کارگر‌پيشه در مورد مشکلات گذشته تيمش تصريح کرد: هر تيمي ممکن است در طول فصل با مشکلاتي روبرو شود. ما نيز زماني درگير بحران‌هايي شديم که خوشبختانه اين بحران‌ها از بازي مقابل گنبد تمام شد. پس از آن روند صعودي را در پيش گرفتيم و نتايج بسيار خوبي کسب کرديم.

در ادامه اين نشست سعيد مصطفي‌وند کاپيتان تيم واليبال شهرداري اروميه در مورد پيروزي امروز تيمش مقابل کاله گفت: انگيزه ما براي پيروزي در اين مسابقه بسيار بالا بود. تيم کاله مثل هميشه بازي نکرد و برخلاف پيش‌بيني ما توانستيم با نتيجه قاطع 3 بر صفر اين تيم را از پيش رو برداريم.

وي افزود: از روزي که دست برخي از آقايان حاشيه‌ساز از تيم ما کوتاه شد روند صعودي مثبتي را در پيش گرفتيم که اميدوارم اين روند تا پايان مسابقات ادامه داشته باشد. مشکلاتي که برايمان پيش آمده بود ما را از واليبال دور کرده بود و درگير برخي از جو‌سازي‌ها شده بوديم.

مصطفي‌وند گفت: اميدوارم در ديدار دوم مقابل کاله بتوانيم بازي خوبي از خود به نمايش بگذاريم و به همين شکل به پيروزي برسيم.



جمعه 1392/12/16 22:13





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 58]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن