تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 16 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مسلمان آينه برادر خويش است، هرگاه خطايى از برادر خود ديديد همگى او را مورد حمله قرار ند...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804916608




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اکران فیلم «نوح» در خاورمیانه ممنوع شد


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: اکران فیلم «نوح» در خاورمیانه ممنوع شد
نمایش فیلم «نوح» جدیدترین فیلم با بازی راسل کرو که حاشیه‌های زیادی به دنبال داشته است، در برخی از کشورهای عربی ممنوع شد.
آفتاب: به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از هالیوود ریپورتر، قطر، بحرین و امارات متحده عربی اعلام کرده اند اجازه نخواهند داد این فیلم حماسی –مذهبی که از سوی پارامونت ساخته شده است، در کشورهایشان به نمایش درآید.  




این فیلم که قرار است اکران جهانی اش را از اواخر این ماه (اواسط فروردین) آغاز کند، ساخته دارن آرنوفسکی است و از داستان حضرت نوح بر اساس انجیل الهام گرفته است. این فیلم به دلیل تجسم چهره یک پیامبر در کشورهای اسلامی اجازه پخش نخواهد یافت.


دیروز کشورهای قطر، بحرین و امارات متحده عربی به کمپانی پارامونت اعلام کردند اجازه نمایش این فیلم در کشورهایشان را نخواهند داد. انتظار می رود مصر، اردن و کویت نیز چنین پاسخی به پارامونت بدهند.


الازهر مصر به تازگی حکم عدم نمایش هر محصولی که تصویرگر چهره یکی از پیامبران الهی و نیز یاران حضرت محمد(ص) باشد، دوباره تایید کرد. بر مبنای این حکم نمایش فیلمی که تصویرگر چهره حضرت نوح(ص) باشد نیز ممنوع خواهد بود.


پارامونت نیز گفته است که پیش بینی می کرد با چنین نظری در کشورهای اسلامی روبه رو شود.  


از پیش برنامه ریزی شده بود که فیلم «نوح» در تاریخ 26 مارس و دو روز پیش از اکران آن در آمریکا، در مصر اکران شود. در این فیلم راسل کرو در نقش حضرت نوح ظاهر شده است. به گفته پارامونت این فیلم بیش از آن که برمبنای روایت های موجود از حضرت نوح در انجیل ساخته شده باشد، نگاه جدید و خلاقانه ای به این موضوع است.


در فیلم «نوح» آنتونی هاپکینز در نقش پدربزرگ حضرت نوح ظاهر شده و اما واستون، جنیفر کانلی، داگلاس بات، لوگان لرمن و ری وینستون دیگر بازیگرانی هستند که در آن ایفای نقش کرده اند.


هفته پیش راسل کرو تلاش کرد تا با جلب توجه پاپ، مجوز لازم مذهبی برای جلب توجه دیدگاه های مذهبی را به این فیلم جلب کند و درخواست کرده بود تا پاپ اجازه دهد این فیلم برای او به صورت خصوصی پخش شود.


راسل کرو در توییتر از پاپ رهبر کاتولیک های جهان خواسته بود تا به عنوان فردی که بیشترین اطلاع را از روایت داستان زندگی حضرت نوح در انجیل دارد، به تماشای آن بنشیند. وی خطاب به پاپ گفته بود: پیام این فیلم قدرت، جذابیت و طنین صدای نوح است.


وی نوشته بود: پدر مقدس، نهایت آرزوی من این است که فیلم دارن آرنوفسکی را برای شما نمایش دهم.


راسل کورو نوشته بود «انشااله» این کار عملی شود و دقیقا از واژه «انشالله» به جای معادل انگلیسی آن استفاده کرده بود.  


از زمانی که پاپ فرانسیس راهی واتیکان شده تاکنون فیلمی در واتیکان به نمایش درنیامده است. به دنبال درخواست سازندگان فیلم «فیلومنا» فیلم نامزد اسکار از پاپ برای تماشای آن، سخنگوی پاپ گفته بود پاپ فیلم تماشا نمی کند. در حالی که خود پاپ فرانسیس سال پیش از علاقه اش به فیلم های کلاسیک ایتالیایی و آثار فدریکو فلینی و رابرتو روسلینی سخن گفته بود.


تایید پاپ می تواند موجب فروش بیشتر این فیلم شود چون انتظار می رود برخی از شاخه های متفاوت مسیحیت نیز این فیلم را تحریم کنند.


چندی پیش دارن آرنوفسکی در گفتگو با نشریه رولینگ استون گفته بود در این فیلم به روایت انجیل وفادار مانده هر چند جنبه های دراماتیکی نیز در آن مورد توجه قرار گرفته است. این فیلم دو ساعته است و با بودجه 125 میلون دلاری ساخته شده است.


یک نظرسنجی در آمریکا نشان می دهد 98 درصد از تماشاگران مذهبی از تصمیم هالیوود برای تجسم حضرت نوح بر صفحه بزرگ راضی نیستند. پس از این نظرسنجی بود که راسل کرو تلاش کرد تا از پاپ کمک بگیرد. 






تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۸:۲۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 115]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن