تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):فضیلت خواندن نماز در اول وقت نسبت به تأ خیر انداختن آن، مثل فضیلت آخرت بر دنیاست....
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820499971




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دستگاه های متولی امور جوانان باید مبارزه با مواد مخدر را جدی بگیرند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

دستگاه های متولی امور جوانان باید مبارزه با مواد مخدر را جدی بگیرند تبریز - ایرنا - استاندار آذربایجان شرقی گفت: دستگاه ها و ارگان های متولی امور جوانان باید مبارزه با مواد مخدر را بسیار جدی بگیرند.


اسماعیل جبارزاده شامگاه پنجشنبه در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان، با بیان اینکه اولین تقاضای مردم از مسوولان، مبارزه بی امان با مواد مخدر و اعتیاد است، افزود: متاسفانه تعداد معتادان استان فراتر از حد تصور است و امروز ما بیش از هر چیز خود را موظف به تحقق اهداف سند جامع مبارزه با مواد مخدر می دانیم.
وی تاکید کرد: همه دستگاه های استان به ویژه دستگاه ها، نهادها و موسساتی که با جوانان سر و کار دارند باید در این زمینه احساس مسوولیت کنند.
جبارزاده با اشاره به ضرورت آگاه سازی و بسیج مردمی برای مبارزه با معضل اعتیاد، گفت: این امر بدون حضور مردم قابل تحقق نیست و امیدوارم با همراهی مردم روزی برسد که آذربایجان شرقی را استان بدون معتاد معرفی کنیم.
وی گفت: فرهنگ و اعتقادات مردم ما هیچ نسبتی با مقوله اعتیاد ندارد و اعتیاد یک پدیده نوظهور است که می توانیم با اقدامات عالمانه و آگاهانه ریشه آن را بخشکانیم.
استاندار آذربایجان شرقی همچنین با اشاره به برگزاری نمایشگاه توانمندی های استان در حوزه فناوری در اوایل سال آتی، اظهار کرد: با توجه به اینکه محققان و مراکز پژوهشی ما در زمینه تجاری سازی طرح های تحقیقاتی و محصولات خود توفیق چندانی ندارند، این نمایشگاه می تواند یک قدم ما را به تجاری سازی پژوهش ها نزدیک کند.
جبارزاده افزود: نمایشگاه توانمندی های فناوری استان حلقه وصل تحقیقات و صنعت است و پژوهشگران و مراکز تحقیقاتی با عرضه توانمندی های خود در این نمایشگاه این امکان را به صاحبان صنایع و سرمایه می دهند که بتوانند نیازهای خود را در زمینه تحقیق و پژوهش و فناوری های جدید تامین کنند.
وی بر اهتمام همه دستگاه ها در برگزاری مطلوب این نمایشگاه تاکید و ابراز امیدواری کرد با برگزاری آن، مراکز تحقیقاتی استان طرح های خود را بر اساس سفارش بخش صنعت و تولید و به صورت کاربردی انجام دهند.
7236/587
انتهای پیام /*




16/12/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 108]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن