تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس با يقين بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم را قرائت كند، كوه‏ها به همراه او تسبيح م...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820519086




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اقتصاد مقاومتی سپری در برابر بحران های بین المللی است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

اقتصاد مقاومتی سپری در برابر بحران های بین المللی است کرمانشاه - ایرنا - امام جمعه کرمانشاه، اجرای کامل برنامه های اقتصاد مقاومتی را سپری در برابر بحران های بین المللی توصیف کرد.


به گزارش خبرنگار ایرنا، آیت الله ˈمصطفی علماˈ در خطبه های نماز جمعه این هفته اظهار کرد: از ابتدای انقلاب تاکنون تحریم های ظالمانه علیه ایران و نظام اسلامی وجود داشته و برای رهایی کشور از فشار تحریم های غرب ناگزیر باید از اتکای به نفت و درآمدهای آن بکاهیم که این امر در برنامه ابلاغی اقتصاد مقاومتی از سوی رهبر انقلاب نهفته است.
وی گفت: رویه استکبار فشار و تحریم است به طوری که این روزها شاهد خط و نشان کشیدن امریکا و همپیمانان اروپایی اش برای روسیه هستیم لذا راه مقابله با این ابزار استکبار و رشد و شکوفایی کشور اجرای اقتصاد مقاومتی است.
وی به هم افزایی مناسب میان سه قوه اشاره کرد و فضای کنونی را آماده اجرای برنامه اقتصاد مقاومتی در کشور عنوان کرد.
خطیب نماز جمعه کرمانشاه همچنین به سالروز تاسیس بنیاد شهید انقلاب اسلامی به فرمان امام و روز شهید یعنی 22 اسفند اشاره کرد و شهدا و مزارهای آنان را اسناد و قباله های نظام اسلامی برشمرد.
آیت الله علما افزود: هیچ کس و قدرتی نمی تواند به نظامی که برای دفاع و پاسداری از اسلام 300 هزار شهید داده است، نگاه سوء داشته باشد.
وی همچنین به برگزاری جشن نیکوکاری اشاره کرد و دستگیری از فقرا و بینوایان حقیقی جامعه را باقیات و صالحات توصیف کرد.
نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه از مردم نیکوکار استان خواست تا کودکان بی پناه و نیازمندان را در سفره های خود و نیز در دید و بازدیدهای شان شریک کنند.
وی همچنین روز پرستار و ولادت حضرت زینب (س) در پنجم جمادی الاولی را گرامی داشت و گفت: کار پرستاری عبادت است و همه امید بیمارانی که در بیمارستان ها و یا منازل در بستر هستند، بعد از خداوند به رافت و مهربانی پرستاران است.
وی همچنین حضرت زینب را که با تقوای خود توانست واقعه عاشورا را تبیین کند، الگویی مناسب برای بانوان کشورمان عنوان کرد و از دختران و زنان جامعه خواست تا از بی حجابی بپرهیزند و این بانوی بزرگ اسلام را در اخلاق و رفتارشان اسوه خویش قرار دهند.
571/567/245
انتهای پیام /*




16/12/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 38]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن