تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 2 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):شيعيان ما كسانى‏اند كه در راه ولايت ما بذل و بخشش مى‏كنند، در راه دوستى ما به يكديگر ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801632318




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اقتصاد مقاومتی سدی محکم در برابر تحریم های استکبار جهانی است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

اقتصاد مقاومتی سدی محکم در برابر تحریم های استکبار جهانی است همدان- ایرنا- استاندار همدان گفت: اقتصاد مقاومتی راهکاری اساسی برای ایجاد سدی محکم در برابر فشارها و تحریم های اقتصادی از سوی استکبار جهانی است.


به گزارش ایرنا ˈ محمد ناصر نیکبختˈ روز یکشنبه در نشست با اعضای کمیته امداد امام خمینی (ره) استان همدان اظهار داشت: اقتصاد مقاومتی یکی از برنامه های راهبردی رهبر معظم انقلاب است که می توان از آن به عنوان یکی از راهکار های مهم برای غلبه بر تحریم ها نام برد.
وی افزود: مفهوم اقتصاد مقاومتی تشخیص فشارها و تحریم های دشمنان نظام جمهوری اسلامی و تلاش برای کنترل و بی اثر کردن آن و تبدیل تهدیدها به فرصتی مناسب برای پیشرفت و توسعه کشور است.
وی اضافه کرد:اجرای اقتصاد مقاومتی نیاز به مشارکت همگانی و اعمال مدیریت درست دارد و این راهبرد توسط مقام معظم رهبری به منظور کم کردن فشار تحریم ها در شرایط فعلی اقتصاد کشور مطرح شده است.
وی اضافه کرد: آنچه در کاربرد اقتصاد مقاومتی مدنظر مقام معظم رهبری است کاهش وابستگی و تاکید بر توانمندی ها و تلاش برای خودکفایی و عزتمندی ایران اسلامی است.
استاندار همدان تاکید کرد: اقتصاد مقاومتی در واقع برنامه ای کاربردی است که برای ایجاد اشتغال و تحقق اقتصاد پویا و توانمندسازی کشور برنامه ریزی شده است.
نیکبخت تصریح کرد:مقاومت 35 ساله ملت ایران توانست غرب را به پای میز مذاکره بکشاند و این کشورها امروزه پذیرفته اند که در مقابل ملت ایران نمی توانند ایستادگی کنند.
وی در ادامه با اشاره به خدمات ارزنده کمیته امداد امام خمینی (ره)در طول 35 سال از آغاز تاسیس آن اظهار داشت: این نهاد با حفظ کرامت و شان انسانها توانسته در طول 35 سال گذشته خدماتی ارزنده در خصوص اشتغال، ازدواج و تامین مسکن اقشار محروم جامعه ارائه کند.
وی با بیان اینکه اشتغال ،کارآفرینی و سرمایه گذاری مهمترین دغدغه مسوولان استانی است گفت: زیبنده استان همدان نیست که جوانان بیکار و کارخانه های تعطیل در این شهر داشته باشیم.
نیکبخت تاکید کرد: استانداری همدان از هیچ گونه فعالیتی در راستای ایجاد اشتغال و خود کفایی خانواده های زیر پوشش کمیته امداد دریغ نخواهد کرد و با تمام توان برای رفع مشکلات و عزتمندی این قشر از جامعه تلاش خواهد کرد.
وی خود کفایی و توانمند سازی افراد تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره)را مهمترین برنامه دانست و تاکید کرد: باید برنامه ها به گونه ای تدوین شوند که در آینده نزدیک شاهد کاهش جامعه هدف زیر پوشش این نهاد باشیم.
7529/576/681
انتهای پیام /*




11/12/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 36]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن