تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 8 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):شيطان ، در عالِمِ بى‏بهره از ادب بيشتر طمع مى‏كند تا عالِمِ برخوردار از ادب . پس ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802516751




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امام جمعه ارومیه: حضرت زینب (س) الگویی برای تمام انسان هاست


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

امام جمعه ارومیه: حضرت زینب (س) الگویی برای تمام انسان هاست ارومیه - ایرنا - نماینده ولی فقیه و امام جمعه ارومیه گفت: شجاعت، شهامت ، ظلم ستیزی ، دانش ، تقوا و ولایتمداری حضرت زینب (س) الگویی بی نظیر و اسوه ای بی مانند برای تمام انسان ها است.


حجت الاسلام سید مهدی قرشی در خطبه های نماز جمعه ارومیه با تبریک ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار به جامعه پزشکی افزود: دخت گرامی حضرت امام علی (ع) و نواده بزرگوار پیامبر عظیم الشان اسلام (ص) در خانه ای محقر ولی سرشار از همه خوبی و پاکی ها و مناقب اخلاق پا به عرصه هستی نهاد و در سایه تربیت پدر و جد بزرگوارشان به بالاترین درجه الهی و انسانی دست یافت.
وی خطاب به زنان جامعه و پرستاران پرتلاش اضافه کرد: زنان جامعه برای رسیدن به درجات والای انسانی و رستگاری در هر دو جهان ، باید از روش، منش آن بانوی بزرگوار اسلام پیروی کنند.
امام جمعه ارومیه با تاکید بر اهمیت زیارت اهل بیت عصمت و طهارت (ع) اظهار کرد: امیدواریم هرچه زودتر جنگ خانماز در سوریه پایان یافته و عاشقان خاندان وحی و نبوت به زیارت آن اسوه بزرگ شجاعت و دینداری و ولایتمداری نایل شوند.
حجت الاسلام قرشی در بخش دیگری از خطبه های نماز ، برگزاری هفته منابع طبیعی و روز درختکاری را فرصت مغتنمی برای تبیین اهمیت منابع طبیعی و محیط زیست عنوان کرد و اظهار داشت: حفاظت از عرصه های طبیعی و محیط زیست رسالت و وظیفه تمام آحاد جامعه است ، تخطی و تجاوز به محیط های طبیعی گناهی نابخشودنی است.
امام جمعه ارومیه ادامه داد: منابع طبیعی متعلق به تمام نسل هاست لذا باید آن را بدون آسیب های جدی به نسل های آینده باقی بگذاریم.
وی، ماه اسفند را در تقویم هشت سال دفاع مقدس از ماه های مهم و اثرگذار در حوزه دفاع مقدس دانست و گفت: اسفندماه یادآور عملیات های غرور آفرین بدر و خیبر و تعداد دیگر از عملیات های موفقیت آمیز است که در این عملیات ها افتخارات بزرگی نصیب ملت ایران شده و مردان و سرداران بزرگی از خطه آذربایجان به درجه رفیع شهادت نایل آمده اند.
امام جمعه ارومیه با تقدیر از برگزار کنندگان یادوراه شهدای عملیات های بدر و خیبر که روز پنجشنبه در ارومیه برگزار شد افزود: ملت ایران مدیون خون سرداران و شهدای والا مقامی است که برای اعتلای اسلام و قرآن ، آرامش و امنیت ملت ایران جانشان را فدا کردند.
حجت الاسلام قرشی ، تقارن ایام فاطمیه با جشن های سال نو را فرصتی برای تقویت روح معنویت در جامعه دانست و یادآور شد: ملت ایران عاشق ولایت و شیفته اهل بیت عصمت و طهارت هستند و امسال شادی های سال نو را همراه با معنویت دینی و قرآنی و نورانیت اهل بیت برگزار خواهند کرد.
وی در بخش دیگری از خطبه های نماز، لزوم توجه به فقرا و مستمندان در آغاز سال نو را مورد تاکید قرار داد و گفت: در سال نو رسیدگی به طبقات پایین جامعه و کمک به نیازمندان باید محور کار مردم و مسوولین باشد تا اقشار ضعیف جامعه نیز از شادی های سال نو بهره مند شوند.
8135/583/245
انتهای پیام /*




16/12/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 113]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن