تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):شيطان ، در عالِمِ بى بهره از ادب بيشتر طمع مى كند تا عالِمِ برخوردار از ادب . پ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803981268




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مرزبندی با دشمن را شناخته و در میدان او بازی نکنیم


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

خطیب جمعه قم: مرزبندی با دشمن را شناخته و در میدان او بازی نکنیم قم – ایرنا – خطیب جمعه قم گفت: باید مرزبندی خود با دشمن را شناخته و در میدان دشمن بازی نکنیم تا برنامه های ما به سود دشمن تمام نشود.


به گزارش ایرنا، آیت الله ˈ سید هاشم حسینی بوشهری ˈ امروز در جمع نمازگزاران جمعه قم در حرم مطهر حضرت معصومه(س) بیان داشت: پانزدهمین اجلاسیه خبرگان در حالی برگزار شد که نمایندگان در مسائل مختلف فرهنگی، معیشتی مردم، دشمن ستیزی و حقوق ملت ایران حساس بودند و اوج اجلاس خبرگان در دیداری بود که نمایندگان با رهبر فرزانه انقلاب اسلامی داشتند.
وی ابراز داشت: رهبر معظم انقلاب در آن دیدار منشوری از آینده انقلاب را برای نمایندگان خبرگان و مردم بیان کردند و باید فرمایشات رهبری به عنوان گفتمانی در کشور مطرح شود و میزگردها و همایش هایی در حوزه و دانشگاه در چارچوب آن ها برگزار شود.
وی گفت: رهبر فرزانه انقلاب در دیدار اخیر با خبرگان ملت به واقعیت های جامعه و جهان امروز اشاره داشتند لذا باید با دشمن و تحرکات آن آشنا باشیم و همواره باید روحیه استقلال خواهی ملت ایران را ستود.
خطیب جمعه قم افزود: دشمن در عرصه اخلاقی به شکستی مفتضحانه دست یافته است و انحطاط اخلاقی باعث خشونت و کشتار و حمایت از تروریسم خشن توسط غرب شده است.
وی بیان داشت: امروز نفرت عمومی در سطح جهان متوجه دشمنان ما و استکبار است و وظیفه ما آن است که نقاط قوت و ضعف خود را شناخته و به نسل جوان خود اعتماد کنیم.
آیت الله حسینی بوشهری گفت: جوانان متدین و انقلابی ما در هر حادثه ای هم چنان برای حمایت از نظام به صحنه خواهند آمد و باید با دشمن مرزبندی داشته باشیم.
وی ادامه داد: نباید کاری کنیم که در عرصه فرهنگ و سیاست به گونه ای وانمود کنیم که جهان دهکده ای واحد شده است و نمی توانیم روی مواضع خود پافشاری کنیم.
عضو خبرگان رهبری افزود: شهدا در قلب تک تک ما جای دارند و آبروی انقلاب، پیامبر و اسلام را خریدند و باید همواره خانواده شهدا در میان مردم عزیز باشند.
وی ادامه داد: خانواده شهدا نباید در پیچ و خم زندگی بمانند و تجلیل از شهدا تنها شرکت در مجالس گرامیداشت آن ها نیست و باید آگاه باشیم که آن ها با چه آرمان و هدفی شهید شدند تا بتوانیم در مقابل بیگانگان ایستادگی گنیم.
وی تاکید کرد: اگر امروز شهدا در میان ما می بودند دغدغه و نگرانی آن ها دین داری بود و همه مسوولان بنیاد شهید نیز نقشی بسزا در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت دارند.
وی گفت: امسال عید نوروز با ایام فاطمیه مقارن است در حالی که مردم ما حریم ها را حفظ می کنند به صدا و وسیما توصیه می کنیم در فاطمیه دوم که همزمان با نوروز است شوون اهل بیت حفظ شود.
خطیب جمعه قم در ادامه خطه های نماز بیان داشت: جامعه ما دینی و انقلابی است اما عده ای در رابطه با مساله عدم رعایت حجاب و عفاف دست به مسابقه زده اند و هر روز مد جدید و قالب جدیدی بیرون می آید.
وی ادامه داد: خیابان های ما متناسب با یک جامعه اسلامی و دینی نیست و این مسابقه های مد توسط غرب به ما تحمیل می شود لذا بانوان باید فرزندان خود را زینب وار و فاطمه گونه و با عفاف تربیت کنند.
وی اظهار داشت: نباید این طور باشد که مجلس عزاداری یا نذری برپا کنیم اما زندگی ما از محتوای زندگی زینب(س) خالی باشد و باید در رفتار خود طوری عمل کنیم که مورد عنایت اهل بیت و زینب کبری باشیم.
آیت الله حسینی بوشهری ضمن تبریک فرارسیدن سالروز میلاد حضرت زینب کبری(س) یادآور شد: حضرت زینب(س) با ولایت مداری بشر را به سوی حق راهبری کرد و این بانوی بزرگوار به عنوان دومین شخصیت واقعه عاشورا مطرح است.
مدیر حوزه های علمیه ادامه داد: در بحث عفاف و حجاب ، تقوا و دین داری باید از زینب کبری سخن به میان بیاوریم و صفات و ویژگی های حضرت زینب(س) بسیار فراوان است که هر لقب ایشان بیانگر بعدی از شخصیت حضرت زینب(س) است.
وی هم چنین ضمن تبریک روز پرستار گفت: در سراسر کشور 150 هزار پرستار در مراکز درمانی مشغول به کار هستند و تلاش شبانه روزی پرستاران در سلامت جامعه نقشی جدی دارد. ک/4
7408 / 380/
انتهای پیام /*




16/12/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 45]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن