تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خداوند متعال، به بنده اش در هر روز نصيحتى عرضه مى كند، كه اگر بپذيرد، خوشبخت و اگر ن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818995009




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تلاش دشمن در تضعیف فرهنگ شهادت خنثی شده است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

تلاش دشمن در تضعیف فرهنگ شهادت خنثی شده است سلماس،ارومیه ـ ایرنا ـ رئیس بنیاد شهید و امورایثارگران سلماس گفت: تلاش دشمنان برای تضعیف فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه ما اقدامی خنثی شده و بی ثمر است که نمی تواند هیچ پیامد خوشایندی برای دشمنان ما به دنبال داشته باشد.


رضا عباسوند در جلسه کمیته مشورتی ایثارگران سلماس که درمحل فرمانداری برگزارشد اظهار داشت: ما امروز با بهره گیری از فرهنگ شهادت به تمام دنیا ثابت کردیم که روی اصول و اعتقادات اسلامی و دینی ایستاده ایم و هرگز از مرگ در راه خدا نمی هراسیم که این همان حفظ روحیه شهادت طلبی، شجاعت و گذشت واقعی است.
وی با یادآوری اینکه فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه ما به کانون استقامت و مقابله با هجمه ها و فشارهای دشمنان تبدیل شده است، تصریح کرد: اقتدار و عظمت کنونی کشور و ملت ما در سایه ایثارگری شهداء به دست آمده و ما این را قدر می دانیم.
عباسوند با بیان اینکه این فرهنگ امروز در بین جوانان ما تقویت شده و به مرز خودباوری حقیقی رسیده است، خاطر نشان کرد: ما معتقدیم که با تقویت همین فرهنگ می توانیم بر دشمنان غلبه کرده و حتی روحیه سلطه طلبی آنها را از بین ببریم.
وی در ادامه سخنان خود اضافه کرد: هر چند عده ای سعی می کنند ارزش های انقلابی و مسیر شهدای ما را تضعیف شده و بی محتوا نشان دهند اما وظیفه ماست که در مناسبت های مختلف به تداوم راه عزتمندانه شهدا تکیه کنیم و در این زمینه سعی داشته باشیم تا بیش از گذشته بتوانیم انقلاب اسلامی و ارزش ها و مبانی آن را تقویت کنیم.
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران سلماس بیان کرد: جمهوری اسلامی ایران امروز در سایه فرهنگ شهادت و ایثار با تمامی دشمنان داخلی و خارجی و برخی بدخواهان این نظام اسلامی مقابله کرده و حاضر نیست در مسیر رو به جلوی خود کوچکترین باجی را به دشمنان بدهد.
وی در پایان با گرامیداشت یاد و نام شهدای گران سنگ سلماس، روز شهید و شهادت را گرامی داشت و یادآور شد: 22 اسفند سالروز تأسیس بنیاد شهید انقلاب اسلامی و روز بزرگداشت شهداست که در همین روز برنامه های مناسبتی متنوعی تدارک دیده شده تا مورد توجه قرار گیرد.
7127/583
انتهای پیام /*




16/12/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 115]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن