تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بر زبان مؤمن نورى (الهى) است و درخشان و برزبان منافق شيطانى است كه سخن مى گويد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821251835




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امکان پذيري افق رشد در صنعت و معدن با تامين ارز


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۶ اسفند ۱۳۹۲ (۱۰:۱۰ق.ظ)
در اقتصاد مقاومتي امکان پذيري افق رشد در صنعت و معدن با تامين ارز در اقتصاد مقاومتي بايد تامين ارز براي مواد اوليه در بخش صنعت و معدن به نحو شايسته صورت گيرد که موجب تدوام رشد در شرايط بيروني خواهد شد.
يدا... صادقي رييس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاري موج، در زمينه اقتصاد مقاومتي با بيان اين مطلب گفت : به عبارت دقيق‌تر بررسي همه جانبه راهبردها، سياست‌گذاري‌ها و توصيه‌هاي مهم اقتصادي مقام معظم رهبري، نقشه راه جامعي براي پيشرفت و برون رفت از مشکلات اقتصادي کنوني به مسئولان و مردم نشان مي‌دهد که يكي از اين مفاهيم که در پازل طراحي شده معظم له رخ نمايي مي‌کند مفهوم اقتصاد مقاومتي است.
وي در ادامه تصريح کرد: الگو و سازماندهي متفاوتي از اقتصاد ايران كه مي‌بايست آسيب‌پذيري بيروني را كمتر و توان و انعطاف‌ دروني را بيشتر كند. از اين منظر شايد بتوان مهم‌ترين مؤلفه‌ي شناخت يك اقتصاد مقاوم را همانا تداوم رشد در شرايط فشارهاي بيروني دانست.
رييس سازمان صنعت، معدن وتجارت استان تهران در مورد سرمايه‌گذاري خارجي، تاکيد کرد: اگر سرمايه‌گذار فناوري روز را وارد كشور كند و سپس انتقال فناوري انجام شود، اين مي‌تواند مطلوب باشد، اما ورود سرمايه‌گذار خارجي به صورت غير مستقيم به وارد بازار سرمايه‌ خريد و فروش سهام و سفته‌بازي شرايط نامناسبي را رقم خواهد زد.
وي با بيان اين که اقتصاد مقاومتي را مي‌توان متأثر از رويكرد تدافعي و آسيب‌زدا دانست،خاطر نشان کرد : افق رشد يك اقتصاد مقاومتي را بايد در سطحي بالاتر دانست و در اين سطح كه مسير بهينه‌ي يك اقتصاد مقاوم زماني به نحو شايسته تحقق مي يابد که دولت و مجلس و رسانه‌ها حداقل چهارتي را در جهت‌گيري، پايداري و براي آن برنامه‌ريزي كنند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 52]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن