تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 21 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):مؤمن، خاموشى اختيار مى‏كند تا سالم بماند و سخن مى‏گويد تا سودى ببرد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814910260




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

این بیماری فقط سراغ لاغرها می رود


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز:
این بیماری فقط سراغ لاغرها می رود
بیشتر اقشار جامعه این روزها به دنبال تناسب اندام هستند
به گزارش نامه نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران، محمدتقی انوشه متخصص تغذیه و رژیم درمانی اظهار داشت: افراد لاغر به دلیل هراس از چاقی ممکن است کارهایی انجام دهند که سبب بروز ناراحتی‌هایی شوند وی مهم‌ترین عامل حرکات افراطی لاغرها را اختلال عصبی دانست.

وی ادامه داد: دختران جوان به علت ترس از چاقی با خوردن غذا مشکل دارند و یا حرکات افراطی از خود نشان می دهند مثلا غذا نمی‌خورند و فقط در یک وعده‌ی غذایی افراط می‌کنند.

وی همچنین اذعان داشت: این گونه افراد حتی بعد از خوردن غذا برای این که چاق نشوند اعمالی انجام می‌دهند که سبب استفراغ و تخلیه مواد غذایی از معده شود،‌ سخت ورزش می‌کنند و حتی دارو مصرف می‌کنند.

وی در پایان افزود: این گروه از افراد بر اثر اختلال دچار سوء‌تغذیه، مشکلات گوارشی،‌ ریزش مو، کاهش سلامت عمومی بدن و خرابی دندان و پوست می‌شوند.




1392/12/16





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 158]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن