تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 15 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هيچ جلسه قرآنى براى تلاوت و درس در خانه‏اى از خانه‏هاى خدا برقرار نشد، مگر اين...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804747636




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پیرموذن: انتخاب و انتصاب مدیران حق استاندار است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

پیرموذن: انتخاب و انتصاب مدیران حق استاندار است اردبیل - ایرنا - نماینده اردبیل، نمین، نیر و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: همکاری نمایندگان استان در انتخاب مدیران صرف ارایه نظر است و ما انتصاب مدیران را حق مسلم استانداران و وزیران می د انیم .


به گزارش ایرنا، کمال الدین پیرموذن روز پنجشنبه در نشستی با خبرنگاران افزود: برخی نمایندگان اصرار دارند قوم و خویش و مدیرانی که در ستادهایشان فعال بودند، وارد مناصب شوند که این با مجید خدابخش استاندار اردبیل است که شایسته ترین فرد را برای پست های مدیریتی استان انتخاب کند.
وی اضافه کرد: عده ای از افراد و مدیران لایق در سال های گذشته با وجود کفایت در یک اتاق می نشستند که با بازگشت آنها به عرصه خدمت بارقه امید در مردم ایجاد شده و این امر در محافل مختلف مشهود است.
او با اشاره به قول وزیران مبنی بر مشورت و تعامل با مجلس افزود: انتخاب فرماندار تنها بر عهده استاندار است و قرار بر این بوده که برای انتخاب مدیران، نمایندگان و استاندار گزینه های خود را ارایه کنند تا از میان آنها فرد شایسته گزینش شود.
پیرموذن نیروهای بومی را در اولویت انتخاب مدیران و مسوولان دانسته و از انتصاب یک فرد غیربومی در سمت معاونت یکی از ادارات کل استان انتقاد کرد.
وی اظهار کرد : این اتفاق پذیرفتنی نیست البته ما با شهر مبدا ایشان مشکل نداریم اما باتوجه به نیروی انسانی موجود، ما مدیران بومی باید تلاش کنیم تا نیروهای باظرفیت استان رشد پیدا کنند.

از فرماندار زن استقبال می کنیم
*************************************
نماینده اردبیل، نیر، سرعین و نمین در مجلس با اشاره به احتمال انتصاب یک فرماندار زن برای شهرستان نمین نیز گفت: به هر حال زنان نیمی از جامعه را تشکیل می دهند و باید در مدیریت کشور سهیم باشند؛ از این رو یک یا دو فرماندار زن در استان خواهیم داشت که البته هنوز نهایی نشده است.
وی در ادامه گفت: برخی نمایندگان با حاشیه سازی بخشی از انرژی استاندار را برای حل مشکلات مردم به خصوص واحدهای تولیدی می گیرند در حالی که عقب ماندگی استان باید رفع شود.
او افزود: با توجه به اولویت بندی های دولت در اختصاص اعتبارات پروژه های عمرانی ما در استان دو یا سه پروژه بالای 80 درصد داریم که از این نظر بهره استان کم است؛ استاندار این توانایی را دارد که با جذب سرمایه گذاری بخش خصوصی و فاینانس بخشی را جبران کند.
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس در پاسخ به پرسشی در زمینه مسکن مهر نیز گفت: پروژه های مسکن مهر توسعه نخواهد یافت ولی وزرا نسبت به تکمیل زیرساخت واحدهای موجود متعهد هستند.
وی با اشاره به پروژه راه آهن اردبیل نیز بیان کرد: ابتدای سال آینده پروژه راه آهن اردبیل به طول 175 کیلومتر با ترک تشریفات مناقصه به یک شرکت با سابقه به منظور سرعت بخشی در بهره برداری واگذار می شود.
پیرموذن همچنین از اختصاص 100 میلیارد ریال به نمایندگان مجلس خبر داد و گفت: این پول برابر ماده 180 برنامه پنجم توسعه برای جذب در مناطق محروم پرداخت می شود که اوایل سال آینده در قالب کمیته برنامه ریزی با نظر استاندار تقسیم خواهد شد.
8123/530
انتهای پیام /*




15/12/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 118]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن