تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 8 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):عالمان فرمانرواى بر شهرياران هستند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802470013




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تغييرات مديريتي به معاونين استاندار كردستان رسيد/ مديران استان نمره قبولي نمي گيرند


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > غرب > کردستان حاشيه و متن شوراي اداري كردستان/
تغييرات مديريتي به معاونين استاندار كردستان رسيد/ مديران استان نمره قبولي نمي گيرند
سنندج - خبرگزاري مهر: عبدالمحمد زاهدي استاندار كردستان كه بيش از دو ماه از آغاز به كارش در اين استان مي گذرد بالاخره موج دوم تغييرات مديريتي خود را آغاز كرد و اين بار قرعه تغیير به نام دو معاون استاندار خورد تا بعد از تغيير چندين مديركل، دو فرماندار اين بار معاونين استاندار نيز تغيير پيدا كنند.



به گزارش خبرنگار مهر، ظهر امروز و در جريان برگزاري جلسه شوراي اداري استان كردستان، دو معاون استاندار هم معرفي شدند و با اين اقدام موج جديدي از تغييرات مديريتي كه به مناسبت دهه مبارك فجر متوقف مانده بود، دوباره از سر گرفته شد. در حالي كه هنوز عقربه هاي ساعت به زمان آغاز جلسه نرسيده بود، شمار زيادي از مديران ادارات و سازمان هاي دولتي استان خود را به سالن جلسات استانداري رسانده بودند و با گذشت زمان نه تنها ديگر جايي براي نشستن نبود كه حتي اضافه كردن صندلي هاي جديد چاره ساز نبود و به همين دليل عده اي از مدعوين مجبور شدند مراسم را تا پايان سرپا نظاره كنند. مجري برنامه اعلام كرد كه قرار بوده نماينده ولي فقيه در استان كردستان به عنوان اولين سخنران در جايگاه حضور پيدا كند كه البته در توضيح سخنان خود اعلام كرد كه وي به دليل برنامه اي كاري در خارج از استان است و به همين دليل عبدالمحمد زاهدي را به عنوان سخنراني به جايگاه فراخواند. منتقدان معاونت جديد استاندار كردستان انصاف داشته باشند زاهدي در ابتداي سخنان خود به موضوع حضور مردم در راهپيمايي 22 بهمن و همچنين موضوع هدفمندي يارانه ها و اجراي فاز دوم آن اشاره كرد و سپس از مديران استان كردستان خواست كه آمادگي لازم براي استقبال از مسافران نوروزي را داشته باشند. وي سپس به موضوع تغييرات مديريتي اشاره كرد و گفت: اين رفتن و آمدن ها يك امر طبيعي است و به همين دليل است كه من امروز استاندارم و شما عزيزان هم به عنوان مدير در اين جلسه حضور داريد.

استاندار كردستان ضمن انتقاد از حواشي ايجاد شده براي سرپرست جديد معاونت سياسي و امنيتي استاندار و بدون اشاره به موارد مطرح شده در مورد عليرضا آشناگر، افزود: در طول دو روز اخير مطالبي در فضاي شبكه هاي اجتماعي از سوي افرادي مطرح شده است كه من آنها را به رعايت اخلاق و انصاف دعوت مي كنم. زاهدي ضمن تعريف و تمجيد از دو معاون جديد خود گفت: عليرضا آشناگر در استان صنعتي مركزي فرماندار بوده است و فردي است كه از يك استان امنيتي نيامده و ديدگاه توسعه اي و اقتصادي دارد و حسين فيروزي نيز از خانواده اي مذهبي است كه سوابق خوبي در استان كردستان دارد. استاندار تغييرات مديريتي را تعيين تكليف كند محسن بيگلري نماينده مردم شهرستان هاي سقز و بانه در مجلس شوراي اسلامي نيز به عنوان سخنران بعدي در جايگاه قرار گرفت و گفت: اشتغال دغدغه اصلي ماست و به همين دليل بايد به اين موضوع به صورت ويژه توجه شود. وي با بيان اين نكته كه استاندار هر چه سريعتر تكليف تغييرات مديريتي را معلوم كند، افزود: متاسفانه در حال حاضر فضاي پر از استرس در ادارات و سازمان هاي دولتي استان كردستان وجود دارد و مديران نمي دانند مي مانند يا بايد بروند و به همين دليل بايد استاندار هر چه سريعتر اين موضوع را مديريت كرده و ساماندهي كند. نماينده مردم شهرستان هاي سقز و بانه گفت: متاسفانه بعضي از مديران استان وضعيت را به گونه اي ديگر جلوه مي دهند و آمارهاي غلط ارائه مي كنند اين در حالي است كه كردستان در اكثر شاخص هاي توسعه جزو استانهاي آخر كشور است. در ادامه نوبت به ايرج حسن زاده رسيد تا وي از همان ابتدا بگويد كه من زياد حرف مي زنم چرا كه حوزه مسئوليت من زياد بوده و با توجه به اينكه من در حوزه كارهاي امنيتي، سياسي، فرهنگي و اجتماعي فعاليت كرده ام مي خواهم گزارشي ارائه كنم. معاون سابق سياسي و امنيتي استاندار كردستان با اشاره به اينكه من هشت سال تمام است كه به عنوان معاون استاندار كردستان فعاليت كرده ام، از اسماعيل نجار استاندار دولت نهم در كردستان به صورت ويژه تقدير كرد و گفت: عملكرد نجار براي هميشه در تاريخ كردستان فراموش نمي شود. وي با ارائه گزارشي از وضعيت كشور آمريكا در حوزه هاي مختلف بيان كرد: آمريكا از همان ابتدا با انقلاب اسلامي ايران مخالف بود ولي به دليل حضور مردم در صحنه تمامي توطئه هاي دشمن نقش برآب شد و امروز ايران اسلامي در اوج اقتدار قرار دارد. حسن زاده ادامه داد: من در طول 30 سال اخير شرمنده هيچ مدير و مسئول كشوري و استاني نشده ام و به همين دليل امروز تنها خودم را پاسخگوي مردم مي دانم و خوشحالم كه به عنوان يك بسيجي در سال 1362 وارد كردستان شدم و امروز هم به عنوان يك بسيجي اين استان را ترك مي كنم. تغييرات مديريتي در كردستان بر مبناي شايسته سالاري صورت گيرد بعد از سخنراني مفصل ايرج حسن زاده نوبت به آرش لهوني رسيد تا وي نيز در سخناني از عليرضا شهبازي استاندار سابق كردستان تقدير كند  در ادامه نيز توصيه اي براي استاندار فعلي كردستان داشته باشد. معاون سابق توسعه مديريت و منابع انساني استاندار كردستان گفت: من سال گذشته اول اسفند ماه به عنوان معاون استاندار كردستان مشغول به كار شدم و امروز بعد از يك سال تمام اين پست را تحويل مي دهم و خوشحالم كه از تمامي توان خود براي خدمت به مردم استفاده كردم.

لهوني سخنان خود را با بيان اين درخواست از استاندار كردستان به پايان برد كه وي تلاش كند تغييرات مديريتي را فارغ از جناح بندي هاي سياسي و تنها بر ملاك شايسته سالاري در استان انجام دهد. حامد قادرمرزي ديگر سخنران اين مراسم بود كه وي اعلام كرد براي بيان چند نكته اي در خصوص سخنان ايرج حسن زاده در جايگاه حاضر شده است و در اظهاراتي قابل تامل گفت: مديران كردستان به هيچ عنوان نمره قبولي نمي گيرند چرا كه عملكرد آنها قابل قبول نبوده است. از فرصت هاي توسعه كردستان به خوبي استفاده شود عليرضا آشناگر سرپرست جديد معاون سياسي و امنيتي استاندار كردستان ديگر سخنراني اين مراسم بود كه وي نيز ضمن ابراز خوشحالي از حضور در كردستان گفت: بايد تلاش كنيم تا در يك فضاي دوستانه براي توسعه كردستان برنامه ريزي هاي لازم را داشته باشيم. وي با بيان اينكه امنيت زيربناي اصلي براي توسعه است، گفت: اين امنيت كه با مشاركت و همراهي مردم به دست آمده است بهترين فرصت در راستاي توسعه كردستان است و همه باي در اين مسير مشاركت و همكاري داشته باشيم. حسين فيروزي سرپرست معاونت توسعه مديريت و منابع انساني استاندار كردستان نيز سخنران آخر اين مراسم بود كه وي نيز در ابتداي سخنان خود به تعريف و تمجيد از عبدالمحمد زاهدي پرداخت و گفت: استاندار كردستان فردي توانمند است و عزل و نصب هاي مديريتي را بر اساس توانمندي افراد انجام مي دهد. وي گفت: هر جا كه خدمت صادقانه هست من هم بايد حضور داشته باشم ولي من دوست نداشتم كه جايگزين آرش لهوني شوم و دوست داشتم كه پستي جديد مي بود تا من جاي ديگري را نمي گرفتم. سرپرست جديد معاونت توسعه مديريت و منابع انساني استاندار كردستان افزود: كردستان 47 هزار نيروي دولتي دارد و اين مهم بهترين ظرفيت براي توسعه است كه بايد با يك نگاه جديد از اين فرصت به خوبي استفاده كرد. در پايان اين مراسم لوح تقدير ايرج حسن زاده و آرش لهوني اهدا و حكم سرپرستي عليرضا آشناگر و حسين فيروزي نيز اهدا شد.


۱۳۹۲/۱۲/۱ - ۱۸:۲۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 63]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن