تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مرگ آرى امّا پستى و خوارى هرگز، به اندك ساختن آرى امّا دست سوى اين و آن دراز كردن هرگ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803018443




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شعر خوانی استاندار کردستان در زمستان آخر


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

شعر خوانی استاندار کردستان در زمستان آخر سنندج - ایرنا- فیلم ˈزمستان آخرˈ ساخته ˈسالم صلواتیˈ فیلم ساز جوان کردستانی عصر شنبه در میان استقبال بی نظیر شهروندان سنندجی و با حضور استاندار کردستان در پردیس سینما بهمن سنندج اکران شد.


به گزارش خبرنگار ایرنا، عبدالمحمد زاهدی استاندار کردستان در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی فیسبوک نوشت: ˈ امروز همزمان با برگزاری جشنواره فیلم فجر، در سنندج فیلم سینمایی ˈ زمستان آخر ˈ ساخته هنرمند جوان کُرد آقای صلواتی در سینما بهمن به نمایش درآمد. قبل از نمایش فیلم ˈ زمستان آخر فیلم 100 ثانیه ایِ ˈ از کنار هم می گذریم انگار . . ˈ نمایش داده شد . فیلم تاثیر گذاری بود ، اما متاسفانه به دلیلِ برنامه دیگری که داشتم موفق به دیدن فیلم ˈ زمستان آخرˈ نشدم .
زاهدی در ادامه متن یادداشت کوتاه خود نوشته است: اما همین که در جشنواره فجر شرکت داده شده بیانگر ارزشمند بودن فیلم است . قبل از آغاز نمایش با اهداء شاخه های گل از آقای صلواتی و هنرمندان همکار او قدردانی کردم و وقتی مجری برنامه از من خواست که سخنرانی کنم با اعتقاد به اینکه در اینگونه برنامه ها مردم تمایلی به شنیدن سخنرانی ندارند تنها گفتم:
سلام
ˈ از کنار هم می گذریم . . . ˈ
شاید همدیگر را نبینیم
اما
با ˈ زمستان آخر ˈ
بهاری خواهیم ساخت
برای تمامی سرزمین مان.
عبدالمحمد زاهدی در مدت 70 روزی که به عنوان استاندار کردستان انتخاب شده توجه ویژه ای به حوزه فرهنگ و هنر داشته و در برنامه های این حوزه حضور فعالی داشته است.
وی به عنوان اولین آیین افتتاحیه در مراسم آغاز به کار خبرگزاری تسنیم شرکت کرد، در مراسم شبهای موسیقی کردستان حضور یافت و به موسیقی کردی گوش سپرد، از پشت صحنه سریال کاک عباس و سلطان سلیمان دیدن کرد، به دیدار هادی ضیاء الدینی هنرمند مجسمه ساز کرد رفت و فیم زمستان آخر را نیز در میان مردم تماشا کرد.
جمعیتی در حدود 600 نفر همراه با عوامل فیلم، زمستان آخر را دیدند و مردم استقبال خوبی از این فیلم کارگردان جوان کردستانی کردند.
اکران 20 فیلم سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم فجر از 16 بهمن ماه در پردیس سینمایی بهمن سنندج آغاز شد و تا 25 بهمن ادامه دارد.
برگزاری این جشنواره شور و شوقی در شهر سنندج به راه انداخته و شاهد رویداد فرهنگی تاثیرگذاری در این شهر هستیم.
سینما بهمن سنندج هم اکنون به محل تردد هنرمندان، فیلم سازان، منتقدان و خبرنگاران و روزنامه نگاران تبدیل شده است.
رییس حوزه هنری کردستان استقبال مردم از فیلم های امسال جشنواره را بی نظیر توصیف کرد و گفت: استقبال امسال به نسبت سال گذشته قابل مقایسه نیست.
امین مرادی با اشاره به اینکه هر روز در هر سانس میزبان حدود 600 نفر هستیم، افزود: برگزاری این جشنواره امسال شور و شوقی در میان اهالی فرهنگ ایجاد کرده و همچنین زمینه آشتی مردم و سینما را نیز فراهم کرده است.
وی با اشاره به اینکه مردم فرهنگی کردستان از آثار سینمایی خوب استقبال می کنند، اظهار کرد: استقبال بسیار خوب مردم موجب شد که سانس ساعت 22 تا 24 را نیز به سانس های فعلی اضافه کنیم.
این جشنواره با همکاری حوزه هنری و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان برگزار می شود و برای حدود 400 نفر از هنرمندان، خبرنگاران و روزنامه نگاران کارت ویژه صادر شده که با این کارت می توانند پنج فیلم را به صورت رایگان ببینند.
جلسه نقد و بررسی فیلم های پخش شده نیز هر روز با حضور منتقدان استان در سالن جلسات پردیس سینما بهمن سنندج برگزار می شود.ک/3
7346/533
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




20/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 58]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن