تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):اگر بنده «خدا» مى‏دانست كه در ماه رمضان چيست [چه بركتى وجود دارد] دوست مى‏داشت كه تم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814682540




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بهزیستی عنوان مدیریت سبز را از اتحادیه اروپا دریافت کرد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

رییس سازمان بهزیستی کشور: بهزیستی عنوان مدیریت سبز را از اتحادیه اروپا دریافت کرد گرگان - ایرنا - رییس سازمان بهزیستی کشور گفت: از سوی اتحادیه اروپا سازمان بهزیستی بدون اینکه ریالی هزینه کند به عنوان دستگاه برتر ˈمدیریت سبزˈ انتخاب شد.


به گزارش خبرنگار ایرنا، دکتر ˈهمایون هاشمیˈ عصر پنجشنبه در آئین افتتاح مجتمع آموزشی، فرهنگی و ورزشی توسکستان افزود: در آینده خدمات سازمان بهزیستی توسعه پیدا خواهد کرد.
به گفته وی، در سنوات گذشته قاب بهزیستی را مصادره کردیم در حالی که بهزیستی متعلق به آحاد مردم است، کمک به ایتام، معونت خانواده ‎های بی ‎سرپرست و حضور در بین آنها به عنوان یک اصل لایتغیر است.
وی تصریح کرد: باید مسئولیت اجتماعی را پیوند به آموزه ‎های دینی بزنیم، کشورهای توسعه نیافته به این سمت حرکت کردند و موفق شدند.
وی ادامه داد: نمایندگان مردم در خانه ملت باید با ارائه طرح و ایده تلاش کنند تا مسئولیت اجتماعی به معنای واقعی اتفاق بیفتد.
هاشمی گفت: این کار برکاتی دارد چنانچه خلاء های بودجه‎ ای انباشته می‎ شود و نیاز به توجه همیشگی به خزانه دولت نخواهیم داشت.
رییس سازمان بهزیستی کشور افزود: گلستان انباشتگی از کارهای ناشده دارد و اکنون این قول را خواهم داد که گلستان با توجه به شاخص‎ هایی که دارد را مورد توجه ویژه قرار داده و خواهیم داد.
وی ادامه داد: از این پس به معیشت معلولان توجه بیشتری خواهد شد و در ادامه به 20 درصد استان ‎هایی که نسبت به رشد جمعیتی در حوزه رفاهی خوب رشد نکردند توجه ویژه ‎ای خواهیم کرد، از روزی که آمدیم سعی شد تا انحراف از چپ و راست در بودجه به مقصد برسد.
وی اظهار کرد: در زمینه بودجه هوشمند عمل می‎کنیم، اقتصاد مقاومتی را در حوزه رفاه اجتماعی که همان اقتصاد هوشمند است منطبق با شرایط سخت و بهره‎ وری بالا ترسیم خواهیم کرد.
هاشمی در پایان گفت: با توجه به شرایط اقتصادی کشور، سازمان بهزیستی اولین و آخرین دستگاهی است که بالای 40 درصد در بودجه رشد داشت و بعد از رفتن به کمیسیون تلفیق رشد به 42 درصد رسید که باز هم کفاف نیازهای ما را نمی دهد.
7467/579
انتهای پیام /*




15/12/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 131]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


پزشکی و سلامت

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن