تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):بالاترین عبادت، عفت شکم و شهوت است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816677321




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سفره عقدی که سر مزار شهید بر پا شد


واضح آرشیو وب فارسی:جام جم آنلاین: (فیلم) سفره عقدی که سر مزار شهید بر پا شد مادر بهروز در میان اشک و گل و ابراز احساسات چندین هزار نفر به مزار پسرش رسید؛ او در ابتدا سر مزار شهید گمنامی که در جوار مزار فرزندش آرمیده است، رفت.




پیکر مطهر شهید بهروز صبوری که سال 61 در منطقه سومار به شهادت رسیده بود، هفته گذشته بر اساس آزمایش DNA بعد از 31 سال چشم انتظاری مادر شناسایی شد. پیکر این شهید 18 ساله از سال 1389 در دانشگاه خلیج فارس بوشهر آرمیده بود و امروز مادر این شهید بعد از 31 سال بی خبری از تهران به بوشهر رفت و در محل خاکسپاری فرزندش در دانشگاه خلیج فارس این استان حضور یافت. این مراسم دیدار، حاشیه هایی داشت که در ادامه می آید. * هواپیمایی که مادر شهید «بهروز صبوری» در آن حضور داشت، ساعت 9:30 (14 اسفند ماه 92)در فرودگاه بوشهر به زمین نشست و مادر بهروز با استقبال بی نظیری توسط مردم و حلقه گلی که استاندار بوشهر بر گردان مادر شهید قرار داد، راهی دانشگاه خلیج فارس شد. * در این استقبال صف طولانی از ماشین ها و موتورها مادر شهید را تا دانشگاه خلیج فارس بوشهر همراهی کردند و جمعیت زیادی از مردم و دانشجویان در دانشگاه منتظر بودند.

* دانش آموزان مدارس در طول مسیر با شاخه های گل از مادر بهروز استقبال کردند؛ بعد از اینکه این مادر از ماشین پیاده شد، بچه ها به طرف او رفته و دستش را بوسیدند. بعد هم که مادر شهید به در ورودی دانشگاه رسید، با استقبال بی نظیر مردم و دانشجویان روبرو شد. * مادر بهروز در میان اشک و گل و ابراز احساسات چندین هزار نفر به مزار پسرش رسید؛ او در ابتدا سر مزار شهید گمنامی که در جوار مزار فرزندش آرمیده است، حاضر شد و پس از با اهدای گل و بوسیدن مزار این شهید بی نشان، خود را به سنگ مزار پسرش رساند و این سنگ مزار را غرق بوسه کرد. * مادر بر سر مزار بهروز سفره عقد برپا کرد و گویی در زمزمه هایش این گونه می گفت: «دیدی بالاخره پیدایت کردم. بابای تو بعد از رفتنت دق کرد. من هم 31 سال در دشت و بیابان دنبالت گشتم. مادر! کاش می توانستی یا بار دیگر دستت را دور گردنم بگیری...» و بعد از لحظاتی به شهید گمنام همجوار بهروز این طور گفت: «فدایت شوم؛ مادرت الان کجاست و دارد دنبالت می گردد؛ نمی دانی مادرت چقدر چشم انتظارت است..».

* در این دیدار که با حضور مسئولان استانی برگزار شده بود، نماینده ولی فقیه در استان بوشهر خطاب به موحد مدیر حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس این استان بیان کرد: با توجه به اینکه خانواده شهید بهروز صبوری در تهران هستند، با رعایت موازین شرعی پیکر شهید صبوری به تهران انتقال یابد و در محل خاکسپاری این شهید شناسایی شده، شهید گمنام دیگری در دانشگاه به خاک سپرده شود.

* بعد از این پیشنهاد، سید محمد باقرزاده فرمانده کمیته جست وجوی مفقودین در گفت وگو با فارس اظهار داشت: با توجه به درخواست نماینده ولی فقیه در بوشهر در صورت انتقال پیکر شهید صبوری به تهران، پیکر یک شهید گمنام دیگر جایگزین شهید صبوری در دانشگاه خلیج فارس می شود. * مردم منتظر شنیدن حرف های مادر شهید «بهروز صبوری» بودند؛ او خطاب به مردم گفت: «شما قهرمانید که یک قهرمان را در دل خود پذیرفتید؛ اگر اجازه بدهید می خواهم بهروز را با خودم ببرم». در این حال صدای گریه های مردم بلند شد. مادر شهید باری دیگر از مردم بوشهر قدردانی کرد و گفت: «ممنونم که برای بهروز، هم مادر بودید، هم خواهر و هم برادر».

و این گونه بود دیدار یک مادر شهید بعد از 31 سال با فرزندش در دل خاک...(فارس)


پنج شنبه 15 اسفند 1392 12:40





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام جم آنلاین]
[مشاهده در: www.jamejamonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 55]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن