تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 26 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):بى نيازى و عزّت به هر طرف مى گردند و چون به جايگاه توكل دست يافتند در آنجا قرار مى گ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815973634




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اجرای طرح های عمرانی شاخص موجب توسعه نهاوند می شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

اجرای طرح های عمرانی شاخص موجب توسعه نهاوند می شود نهاوند- ایرنا- شهردار نهاوند گفت: اجرای طرح های عمرانی شاخص می تواند تغییرات چشمگیری را در مبلمان شهری نهاوند ایجاد کند و این شهر را در مسیر توسعه قرار دهد.


به گزارش ایرنا ˈشاهین فرجی فرˈ عصر چهارشنبه در نشست با اصحاب رسانه در سالن اجتماعات شهرداری نهاوند افزود: بودجه شهرداری نهاوند بر اساس تصویب شورای شهر در سال اینده 250 میلیارد ریال است که با استفاده از آن طرح های عمرانی شاخصی مانند کلنگ زنی پارک بزرگ شهر ،ساماندهی ورودی های شهر و ساماندهی مسیل شهر اجرایی می شود.
وی ادامه داد: عملیاتی شدن این طرح ها می تواند شهر نهاوند را از حالت رخوت کنونی خارج سازد و شهرداری مصمم است که خدماتش را به بهترین نحو انجام دهد.
وی به شهروندان قول داد: با توجه به برنامه ریزی های بلند مدت و کوتاه مدت این سازمان، در شش ماه آینده مبلمان شهری نهاوند تغییرات اساسی پیدا خواهد کرد به شکلی که اگر مسافری وارد شهر شود این تغییر را به خوبی احساس کند.
وی مشارکت بخش خصوصی در امور شهری و مشارکت در اجرای طرح های مختلف را از برنامه های مدیریت شهری عنوان کرد و افزود: به منظور مشارکت سرمایه گذاران و بخش خصوصی در طرح های عمران شهری کمیته جذب سرمایه گذار در شهرداری تشکیل شده که هدف آنان تسهیل امور مربوط به سرمایه گذاری در نهاوند است.
فرجی فر ضمن دعوت از بخش خصوصی برای سرمایه گذاری در طرح های عمران شهری از تسهیلات در نظر گرفته شده برای آنان خبر داد و افزود:بخش خصوصی در سرمایه گذاری به دنبال سود است و ما شرایط تحقق این هدف را در برنامه های خود منظور کرده ایم .
وی ادامه داد: چنانچه کسانی بخواهند در زمینه احداث پارکینگ طبقاتی و یا ساخت هتل و یا دیگر طرح های عمران شهری سرمایه گذاری کند از عوارض متعلقه معاف خواهند بود .
وی اضافه کرد:شهرداری آمادگی کامل دارد تا چنانچه سرمایه گذاری وارد شهرشود تمامی مقدمات لازم را برای او فراهم نموده و در این زمینه به عنوان یک سیستم نظارتی عمل خواهد کرد.
وی زمان اغاز اجرایی شدن طرح ها و برنامه های عمران شهری را از اوایل سال آینده عنوان کرد و افزود: از سال آینده شهرداری ،شهر نهاوند را به یک کارگاه عمرانی تبدیل نموده و طرحهای شاخص خود را به اجرا در می آورد.
شهردار نهاوند ساماندهی تپه ابوذر را از برنامه های خود ذکر کرد و گفت: تپه ابوذر یکی از مناطق مناسب شهر می باشد که در صورت تعیین تکلیف مسائل حقوقی، کار ساماندهی آن به عنوان یکی از مراکز گردشگری شهری اجرایی می شود.
وی ترافیک را از مهمترین مشکلات شهری نهاوند عنوان کرد و گفت: با توجه به اینکه شهر نهاوند دارای یک میدان مرکزی می باشد و مبدا و مقصد شهری به آنجا ختم می شود لذا بار ترافیک شهری بالا رفته و چهره شهر را تحت تاثیر قرار می دهد .
وی ایجاد میدان مرکزی جدید در شهر را از برنامه های شهرداری برای کاهش بار ترافیک و همچنین زیبا ساختن مبلمان شهری عنوان کرد و گفت: تلاش مان این است که کار تملک ساختمان دخانیات طی شش ماه آینده انجام و مقدمات لازم برای ایجاد میدان مرکزی فراهم شود.
شهردار نهاوند اجرای برنامه های فرهنگی و ورزشی را از برنامه های خود در حوزه اجتماعی و فرهنگی عنوان کرد و گفت: اصولا اجرای برنامه های فرهنگی یکی از اهداف اصلی ما برای توسعه برنامه های شهری است و فعالیت در این زمینه نوعی سرمایه گذاری محسوب می شود.
وی حمایت از برترین های کنکور سراسری را از جمله برنامه های فرهنگی شهرداری عنوان کرد و گفت: در سال جاری به افراد برتر کنکور مبالغی هدیه داده شد و برای کنکور سال آتی نیز جوایز بسیار نفیسی به رتبه های دو یا سه رقمی این استان تعلق خواهد گرفت.
وی از راه اندازی ورزش محلات در سطح مناطق مختلف شهر طی یک ماه آینده خبر داد و گفت: جوانان هر منطقه از این پس می توانند فعالیت های خود را در سطح محلات ادامه دهند.
576/7526
انتهای پیام /*




15/12/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 92]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن