تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 11 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):چیزى را بر زبان نیاورید که از ارزش شما بکاهد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803157297




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استاندار: شمال استان کرمان با بحران جدی آب مواجه است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

استاندار: شمال استان کرمان با بحران جدی آب مواجه است کرمان - ایرنا - استاندار کرمان گفت: شمال استان با بحران جدی آب مواجه است که باید برای آن چاره ای اساسی اندیشیده شود.


به گزارش ایرنا، علیرضا رزم حسینی شامگاه چهارشنبه در نشست وزیر نیرو با مدیران صنعت آب و برق استان کرمان در محل استانداری افزود: اگر فکر اساسی برای مساله آب در استان اندیشیده نشود سیل مهاجرت به سایر استان ها شروع می شود.
وی بیان کرد: 30 درصد افت تولید پسته داشته ایم به طوری که امسال به زیر 100 هزار تن رسیده و روند تولید این محصول کاهنده است و کاهش آن در سال آینده نیز دور از انتظار نخواهد بود.
وی با یادآوری موضوع انتقال آب به استان کرمان گفت: این موضوع در دولت های گذشته مطرح شده اما عملیاتی نشده است که امیدواریم در دولت تدبیر و امید تعیین تکلیف شود.
استاندار کرمان با اشاره به به ظرفیت های اقتصادی در جنوب استان اضافه کرد: تولید 20 میلیون تن محصولات کشاورزی را در این منطقه در دستور کار داریم و اکنون چهار میلیون و 500 هزار تن انواع محصولات کشاورزی در جنوب کرمان تولید می شود.
وی گفت: با توجه به این ظرفیت عظیم در بخش کشاورزی و بخش های دیگر اقتصادی جنوب استان باید برای تامین آب برنامه ریزی شود زیرا بسیاری از چاه های آب منطقه خشک شده است و برای اصلاح شیوه های کشاورزی نیز باید کار کرد.
رزم حسینی افزود: انتقال آب از دریای عمان به جنوب استان به عنوان یک بحث اساسی مطرح است که باید در این زمینه تدبیر و برنامه ریزی شود.
وی تصریح کرد: استان کرمان برای گذر از شرایط فعلی در حوزه آب و فاضلاب به جز بخش برق به 200 میلیارد تومان اعتبار اضطراری نیاز دارد.
استاندار کرمان گفت: برای اتمام پروژه های نیمه تمام در حوزه آب و فاضلاب دو هزار و 500 میلیارد تومان اعتبار نیاز است و این اعتبار به جز حوزه برق استان است.
وی ادامه داد: ظرفیت تولید 17 میلیون تن محصول نهایی فولاد در استان فراهم است و گزارش های فنی و تخصصی آن نیز تهیه شده است.
وی گفت: تولید حدود 10 میلیون تن فولاد هم اکنون در جریان و شش میلیون تن در حال اجراست.
رزم حسینی تاکید کرد: استان کرمان برای اجرای این طرح ها به پنج هزار مگاوات انرژی نیاز دارد که سه هزار مگاوات آن قطعی است و دو هزار مگاوات نیز برای آینده و صادرات برق به کشورهای همسایه پیش بینی شده است.
وی افزود: به برکت دولت تدبیر و امید بین نمایندگان و مسوولان اجرایی در استان شرایط همدلی و تعامل وجود دارد و حمایت ائمه جمعه از برنامه های دولت فضایی را برای سرمایه گذاری بخش غیردولتی مهیا کرده است.
وی این مقطع در تاریخ استان را بی نظیر دانست و گفت: محور وحدت در استان کرمان، ولایت و توسعه است و همه در این محور تفاهم داریم.
استاندار کرمان اضافه کرد: همه ملت ولایت پذیر هستند و هرکسی که در چارچوب نظام و وفادار به نظام باشد ولایت پذیر است، در زمینه توسعه نیز رسالت انقلاب اسلامی این بوده که کشوری پیشرفته در همه ابعاد داشته باشیم و رهبر معظم انقلاب نیز الگوی پیشرفت ایرانی و اسلامی را مطرح کرده اند.
وزیر نیرو شامگاه چهارشنبه به همراه شماری از مدیران این وزارتخانه برای بازدید از طرح ها و تاسیسات آب و برق استان کرمان وارد این استان شد.ک/2
8154/2624
انتهای پیام /*




15/12/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 53]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن