تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):خوشى و آسايش، در رضايت و يقين است و غم و اندوه در شكّ و نارضايتى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820535047




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

گوگل را چرا؟


واضح آرشیو وب فارسی:الف: گوگل را چرا؟
بخش تعاملی الف - حسین قلی زاده


اشاره: مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های بینندگان الف است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. بینندگان الف می توانند با ارسال یادداشت خود، مطلب ذیل را تایید یا نقد کنند.


تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۵ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۰۷:۴۹
چند روزی است که دسترسی به سایت گوگل توسط اکثر ایرانی ها به طور عادی امکان پذیر نیست. یا به کندی می توان به این سایت دست یافت و یا باید از ابزارهای غیر متعارف اینترنتی برای دور زدن ابتکار جدید سازمان فیلترینگ بهره جست.حال سوال اینجاست دیگر گوگل را چرا؟در روزهایی که مدیران دولتی برای آزادسازی شبکه های اجتماعی ژست می گیرند این اقدام جدید سازمان فیلترینگ نشان می دهد که اقدامات این دولت با حرف ها و موضع گیریشان تا چه حد متفاوت است.موتور جستجوی گوگل یکی از قدرتمندترین ابزارهای حال حاضر دنیای وب است و به عنوان یکی از کاربردی ترین و پراستفاده ترین سایت برای ایرانیان مطرح است بی شک از این ابزار اینترنتی نیز به سان سایر ابزارها می توان استفاده های متفاوتی کرد ولی منافعی که این ابزار برای استفاده کنندگان آن قرار می دهد آنقدر زیاد است که می توان تمام معایب آن را نادیده گرفت. و اگر قرار باشد سایتی مثل گوگل بسته شود پس از نظر حضرات چه سایتی باید در اینترنت فعال باشد؟!گوگل جز چند سایت مهم اینترنتی است که برای اکثر کاربران وب اینترنت بدون آن بی معنی است. این کاربران از هر راهی برای دسترسی به این سایت مهم بهره خواهند جست از این رو این اقدام جز لوس کردن بحث فیلترینگ و افزایش استفاده کنندگان از نرم افزارهای ممنوعه نتیجه دیگری نخواهد داشت.








این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: الف]
[مشاهده در: www.alef.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 148]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن