تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 9 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):زكات دانش، آموزش به كسانى كه شايسته آن‏اند و كوشش در عمل به آن است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802773475




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

1500 پايگاه هداياي دانش آموزان در مدارس يزد را جمع آوري كردند


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > شرق > یزد در نخستين روز از جشنواره نيكوكاري/
1500 پايگاه هداياي دانش آموزان در مدارس يزد را جمع آوري كردند
يزد - خبرگزاري مهر: در نخستين روز از جشنواره نيكوكاري، بيش از هزار و 500 پايگاه در مدارس سراسر استان يزد، هداياي دانش آموزان را جمع آوري كردند.



به گزارش خبرنگار مهر، مديركل كميته امداد استان يزد، پيش از ظهر چهارشنبه در مراسم افتتاحيه جشنواره نيكوكاري در دبيرستان فاطميه زارچ اظهار داشت: جشنواره نيكوكاري امسال طي سه روز برگزار مي شود كه روز نخست آن به مدارس و دانش آموزان اختصاص يافت. محمد اكبري عنوان كرد: فردا نيز اين جشنواره در سطح مساجد و پايگاه‌هاي بسيج برگزار خواهد شد. وي همچنين يادآور شد: در روز جمعه، 16 اسفندماه نيز پايگاه هاي نيكوكاري در مصلاها و ميعادگاه هاي نمازجمعه برپاست و كمك هاي نمازگزاران و مردم خير استان يزد را جمع آوري مي كند.

مديركل كميته امداد استان يزد با اشاره اينكه هداياي نقدي وغيرنقدي جمع آوري شده تا پايان اسفندماه ميان خانواده هاي نيازمند توزيع مي شود، عنوان كرد: هداياي جمع آوري شده در مدارس با نظارت كميته امداد و با شناسايي دانش آموزان كم بضاعت از سوي مدير و مسئولان مدرسه، بين دانش آموزان همان مدارس توزيع خواهد شد. وي يادآور شد: در مساجد و پايگاه هاي بسيج نيز توزيع به همين شكل است و با شناسايي نيازمندان محله هاي مختلف، هداياي جمع آوري شده در هر مسجد يا پايگاه، بين نيازمندان و افراد كم بضاعت همان محله ها توزيع خواهد شد. سال گذشته يك ميليارد و 200 ميليون تومان در جشن نيكوكاري يزد جمع آوري شد اكبري با تاكيد بر حفظ كرامت انساني افراد خاطرنشان كرد: در شناسايي افراد كم بضاعت از معتمدان محل كمك گرفته مي شود. وي يادآور شد: مردم خير و نوع دوست استان يزد در سال گذشته بيش از يك ميليارد و 200 ميليون تومان به جشن نيكوكاري در قالب نقدي و غيرنقدي كمك كردند. مديركل كميته امداد استان يزد در بخش ديگري از سخنان خود فلسفه احسان و نیکوکاری را فراهم سازی زمینه رشد و شکوفایی دانش آموزان و خانواده های نیازمند دانست.

اکبری ضمن تبریک روز 14 اسفند ماه سالروز تاسیس نهاد مقدس کمیته امداد امام خمینی (ره) استان یزد و تقارن این مناسبت با روز درختکاری اظهار داشت: چه زیباست به موازات کاشتن درخت در طبیعت بتوانیم درخت نیکوکاری را در قلوب انسانهای نیازمند نيز بکاریم. تاكيد دين مبين اسلام به دستگيري از ضعفا و نيازمندان نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد نيز در اين مراسم با اشاره به تاكيد دين مبين اسلام به نوع دوستي و دستگيري از ضعفا اظهار داشت: خداوند روحیه ایثار و خودگذشتگی را دوست دارد. آيت الله محمدرضا ناصري تاكيد كرد:  به فکر انسانها بودن و کمک کردن به آنها یکی از بالاترین مدارج کمال انسانیت است. وی با بیان خاطراتی از حضرت امام خمینی (ره)  در راستای رسیدگی به نیازمندان تصریح کرد : حضرت امام خمینی (ره) در سخت ترین شرایط زندگی نيز به فکر خانواده های نیازمند و محروم بودند و همواره سفارش به دستگیری از خانواده های نیازمند می کردند.

جشنواره عاطفه ها امروز همزمان با سراسر كشور در سراسر استان يزد نيز برگزار شد و در روز نخست اين طرح، دانش آموزان هداياي نقدي و غيرنقدي خود را به پايگاه هاي مدارس خود اهدا كردند. اين مراسم با همكاري صدا و سيما، سازمان دانش آموزي، آموزش و پرورش، بسيج، كانون مساجد و كميته امداد در استان يزد برگزار شد.








۱۳۹۲/۱۲/۱۴ - ۱۸:۰۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 72]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن