تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 2 تیر 1403    احادیث و روایات:  بنر تستی
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801626628




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اجرای طرح های مولد واشتغالزا در کردستان نیازمند همکاری بخش خصوصی است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

اجرای طرح های مولد واشتغالزا در کردستان نیازمند همکاری بخش خصوصی است سنندج - ایرنا - استاندار کردستان گفت: برای اجرای طرح های مولد و اشتغالزا در استان، باید همه دستگاه های اجرایی بویژه بانک های عامل همکاری لازم را با بخش خصوصی داشته باشند.


به گزارش ایرنا، عبدالمحمد زاهدی روز چهارشنبه در جلسه حمایت از سرمایه گذاری بخش خصوصی و نیز بررسی وضعیت طرح های در دست اقدام استان افزود: در این راستا دستگاه های خدمات رسان باید زیر ساخت این طرح ها از جمله آب، برق، گاز و راه مواصلاتی و سایر امکانات مورد نیاز را فراهم کنند.
وی همکاری فرمانداری ها، بخشداری ها و دهیاری های استان برای فراهم کردن شرایط همکاری مردم و نیز هماهنگی های لازم برای ترغیب سرمایه گذاران بخش خصوصی برای اجرای طرح های اقتصادی و تولیدی در استان را ضروری دانست.
زاهدی با تاکید بر مشارکت مردم در مسیر توسعه استان، خواستار همکاری مردم و به ویژه اهالی روستاهای استان در واگذاری اراضی برای اجرای طرح های اقتصادی و تولیدی و نیز تملک اراضی مسیرهای دسترسی به این طرح ها شد.
استاندار کردستان مخالفت خود را با خام فروشی مواد معدنی استان اعلام کرد و گفت: در گذشته امتیاز استخراج معادن به برخی از افراد فاقد شرایط صورت گرفته که عملا تاثیری در روند رشد اقتصادی مناطق اطراف این معادن نداشته بنابراین باید در واگذاری امتیاز معادن دقت بیشتری صورت گیرد.
وی افزود: در این راستا شرط اصلی واگذاری باید ایجاد صنایع تبدیلی در حاشیه این معادن برای ایجاد اشتغال و نیز ارزش افزوده بیشتر برای مواد معدنی در استان باشد.
زاهدی گفت: برای تسریع در مسیر توسعه استان با تمام توان از مشارکت و سرمایه گذاری بخش خصوصی حمایت می کنیم.
به گفته وی تلاش برای توسعه استان با استفاده از توان بخش های دولتی و خصوصی در اولویت برنامه ها قرار دارد و در این راستا از مشارکت بخش خصوصی در همه عرصه ها استقبال می کنیم.
وی افزود: از وجود ظرفیت های سرمایه گذاری بخش خصوصی از جمله در بخش های خدمات، گردشگری، صنعت و معدن و سایر بخش ها حمایت کرده و تسهیلات و امکانات زیر بنایی لازم را در اختیار سرمایه گذاران قرار می دهیم.ک/2
533
انتهای پیام /*




14/12/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 85]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن