تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 6 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):چه بسا روزه‏دارى كه از روزه‏اش جز گرسنگى و تشنگى بهره‏اى ندارد و چه بسا شب زنده‏دارى كه...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

تسمه تردمیل - روغن تردمیل

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

خرید یخچال خارجی

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802175129




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اجرای طرح ایمن سازی مدارس استان زنجان نتیجه بخش بوده است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

اجرای طرح ایمن سازی مدارس استان زنجان نتیجه بخش بوده است زنجان - ایرنا - مدیر کل حمل و نقل و پایانه های استان زنجان از نتیجه بخش بودن اجرای طرح ایمن سازی مدارس این استان خبر داد.


علی رحمتی روز یکشنبه با ابراز رضایت از نتیجه بخش بودن تلاش های انجام شده برای جلوگیری از ساخته شدن مدرسه در حاشیه راهها گفت: در این بخش اختصاص هر میزان اعتبار یک سرمایه گذاری بلند مدت برای آینده کشور است تا آینده سازان این سرزمین از هرنوع حادثه ای درامان بمانند.
وی با تاکید بر ضرورت اجرای این طرح در تمام ایام سال تحصیلی افزود: دانش آموزان این مدارس همیشه در خطر بروز سانحه قرار دارند و این طرح نباید تنها به یک مقطع زمانی معطوف شود.
رحمتی یادآورشد: باید درتمام طول سال به صورت مستمر نسبت به بازآموزی نه تنها دانش آموزان بلکه کادر آموزشی مدارس هم اقدام شود تا همیشه آمادگی ذهنی چگونگی استفاده از جاده برای رسیدن به مدرسه را داشته باشند.
وی ادامه داد: آموزش دانش آموزان و اولیا مدرسه تنها یک بخش کار است و باید برای اینکه تردد کنندگان از جاده ها هم از موقعیت جاده ای که از آن عبور می کنند، آگاهی داشته و هوشیارتر از آن گذر کنند آشکارسازی مدارس را در اولویت اقدامات سخت افزاری طرح ایمن سازی این مدارس قرار داد.
رحمتی با بیان این که تا پایان سال گذشته 508 باب مدرسه واقع درحاشیه راه های استان ایمن سازی نرم افزاری و 80 باب مدرسه ایمن سازی فیزیکی شده است، اظهار کرد: این طرح در دو بخش ایمن سازی فیزیکی و نرم افزاری اجرا می شود.
وی افزود: ایمن سازی فیزیکی شامل تجهیز مدرسه به وسایل ایمنی، نصب تابلو و چراغ چشم گربه ای و علایم افقی در مقابل مدارس و ایجاد خط کشی های لازم برکف جاده آسفالت و ایمن سازی نرم افزاری شامل ارایه آموزش وفرهنگ سازی دربین دانش آموزان درخصوص بهبود وضعیت ایمنی عبور و مرور آنان می شود.
رحمتی گفت : یکی از روشهای کاهش تصادفات جاده ای، آموزش مباحث ایمنی و عبور و مرور بویژه برای کودکان و نوجوانان با توجه به ویژگی و خصوصیات روانی و فیزیکی آنهاست.
وی خاطرنشان کرد: آموزش همراه بااجرای حرفه ای نمایش و تئاتر و موسیقی، تهیه پوستر و بنرهایی بامضامین ترافیکی و نصب درمقابل دیدگان آنها و استفاده از روشهای انگیزشی همچون برگزاری مسابقه واهدای جوایز، موجب تحلیل و یادگیری بهتر و سریعتر توسط دانش آموزان بویژه مقاطع ابتدایی و راهنمایی می شود.
رحمتی افزود: طرح ایمن سازی مدارس بااین شیوه از سال 81 در استان شروع شده و درمجموع تاپایان سال گذشته بیش از70هزارو 64 دانش آموز در508 مدرسه حاشیه راه استان از آموزشهای لازم برخوردارشدند.
وی تصریح کرد: درسال تحصیلی جاری نیز این طرح در 30 مدرسه مشمول با اعتباری بالغ بر 360 میلیون ریال در حال اجراست.
رحمتی بابیان اینکه زنجان سال گذشته بعنوان استان پیشرو در اجرای طرح ایمن سازی مدارس انتخاب شد، افزود: در کنار آموزش مباحث ایمنی به کودکان، تامین امنیت جانی دانش آموزان مدارس واقع در حاشیه راههای استان از طریق ارتقا سطح ایمنی جاده های مجاور مدارس انجام می شود.
وی تصریح کرد: در طرح ایمن سازی فیزیکی که به همین منظور انجام می شود، با نصب علایم و تابلوها و چراغ چشمک زن، سرعت کاه و خط کشی ها درمدارس حاشیه راهها رانندگان خودروهای عبوری از این مسیرها بیشتر متوجه وجود مدارس شده و موجب کاهش تلفات دانش آموزی می شود.
مدیرکل حمل و نقل و پایانه های استان زنجان یادآورشد: این طرح نیز از سال 89 شروع شده و درمجموع تا پایان سال گذشته 80مدرسه حاشیه راه استان، ایمن سازی فیزیکی شده اند.
رحمتی گفت : درسال تحصیلی جاری نیز ایمن سازی فیزیکی مقابل 15 مدرسه واقع در حاشیه راههای استان با اعتبار بالغ بر840 میلیون ریال در دست اجراست.
596/522
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




05/12/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 40]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن