تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):غذا خوردن نزد مصيبت‏زدگان و با خرج آنان، از رفتارهاى جاهليت است و سنّت پيامبر صلى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819165645




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

زنگ جشن نیکوکاری در 101 مدرسه گچساران نواخته شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

زنگ جشن نیکوکاری در 101 مدرسه گچساران نواخته شد گچساران- ایرنا- همزمان با سراسر کشور زنگ جشن نیکوکاری در 101 مدرسه شهری و روستایی شهرستان گچساران نواخته شد.


به گزارش خبرنگار ایرنا، فرماندار گچساران روز چهارشنبه در آیین نواختن زنگ جشن نیکوکاری در مدرسه دخترانه صنعت نفت افزود: احسان و نیکوکاری یکی از مفاهیم ارزشمندی می باشد که در آموزه های دینی بصورت جدی مورد توجه قرار گرفته است.
عبدالرحیم رحیمی با اشاره به اینکه زنگ جشن نیکوکاری اهمیت فرهنگ احسان و نیکوکاری را یادآوری می کند افزود: درآستانه بهار نباید نسبت به نیازهای محرومان و همنوعان بی تفاوت باشیم.
وی بیان کرد: جشن نیکوکاری بهترین فرصت برای مشارکت دانش آموزان در توجه به محرومان و دستگیری از نیازمندان است.
رحیمی با بیان اینکه دانش آموزان آینده سازان ایران اسلامی هستند ابراز کرد: این قشر با ید بیش از پیش با فرهنگ کمک به نیاز مندان آشنا شوند زیرا این امر موجب کاهش فاصله طبقاتی در جامعه خواهد شد.
رحیمی تصریح کرد: جمع آوری کمک های مردمی در هفته نیکوکاری برای تأمین نیازمندی های شب عید خانواده های زیرپوشش این نهاد مردمی است.
رییس آموزش و پرورش گچساران نیز در این آیین گفت: جشن نیکوکاری امسال در101مدرسه شهری و روستایی شهرستان گچساران همزمان با سالروز تاسیس کمیته امداد امام خمینی (ره) و آغازشد.
ظهرالدین پورالحسینی اظهار داشت: 13 هزار و600 پاکت برای جمع آوری هدایای نقدی و غیرنقدی جشن نیکوکاری بین مدارس این شهرستان توزیع شد.
7461/566
انتهای پیام /*




14/12/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 98]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن