تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس به خدا و روزقيامت ايمان دارد،بايد ميهمانش راگرامى دارد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815433333




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

صنایع دستی و گردشگری دو پتانسیل مناسب برای ایجاد اشتغال در کردستان هستند


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > غرب > کردستان احمدي:
صنایع دستی و گردشگری دو پتانسیل مناسب برای ایجاد اشتغال در کردستان هستند
سنندج - خبرگزاری مهر: مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای کردستان گفت: دو حوزه صنایع دستی و گردشگری در این استان پتانسیل و ظرفیت مناسبی را برای ایجاد اشتغال بیشتر در کردستان دارند که باید به خوبی از آنها بهره برد.



به گزارش خبرنگار مهر، سید جمیل احمدی شامگاه سه شنبه در جلسه کمیسیون سرمایه گذاری شورای شهر سنندج اظهار داشت: متاسفانه تا کنون در این استان از پتانسیل های موجود در راستای ایجاد اشتغال و سرمایه گذاری به خوبی استفاده نشده است. وی با اشاره به اینکه یکی از خلاء های حوزه اشتغال، عدم مهارت کافی در کارآفرینان است، افزود: تا زمانی که مهارت کافی وجود نداشته باشد، نمی توان انتظار ایجاد اشتغال پایدار را داشت و آموزش مهارت های فنی و حرفه ای می تواند به عنوان کلید اشتغال عمل کند. مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای کردستان با بیان اینکه آموزش های بازار محور می تواند به صورت نامحدود ایجاد شغل کند، ادامه داد: در سازمان چهار حلقه آموزش، تولید، بازاریابی و فروش تعریف شده است که در راستای اجرای این حلقه ها برنامه های مدونی تدوین شده است. احمدی بر تاثیر افراد کارآفرین و توانایی بازاریابی تاکید کرد و یادآور شد: با آموزش های کاربردی، نیروهای مستعد و توانمند در بخش مهارتی و مشاغل خانگی می توانند مشغول به کار شوند. وی بر ضرورت به کارگیری مهارت های پیشرفته شامل فناوری های نوین نیز تاکید کرد و بیان کرد: اینگونه مهارت ها بازار کار مطلوبی دارد و به همين دليل بايد در اين حوزه اقدامات و برنامه ريزي بهتري از سوي مديران و مسئولان در دستور كار قرار گيرد. مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای کردستان با اشاره به وجود 16 مرکز در بخش دولتی آموزش فنی و حرفه ای در اين استان، گفت: تشکیل تیم های سیار برای روستائیان و آموزش در جوار صنایع تنها بخشی از فعالیت های این مجموعه است. احمدی به وجود 106 آموزشگاه آزاد فنی و حرفه ای در سطح استان كردستان نیز اشاره کرد و اظهار داشت: متاسفانه مکان 99 درصد این آموزشگاه ها به صورت استیجاری بوده و امنیت کاری ندارند که باید در راستای رفع این مشکل چاره ای اندیشید. وي با اشاره به آمادگي اداره كل آموزش و فني و حرفه اي استان كردستان براي توسعه و تقويت آموزش هاي مهارتي بيان كرد: انتظار مي رود در راستاي اطلاع رساني هاي صورت گرفته زمينه براي بهره مندي مردم از آنها فراهم شود.


۱۳۹۲/۱۲/۱۴ - ۰۹:۳۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 93]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن