تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):لباس پاكيزه غم و اندوه را مى برد و موجب پاكيزگى نماز است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815517131




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ایجاد بوروکراسی در بازرسی صنایع دستی اصفهان /حق بازرسی از اتحادیه صنایع دستی سلب شده است


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > جنوب > اصفهان شیردل در گفتگو با مهر انتقاد کرد:
ایجاد بوروکراسی در بازرسی صنایع دستی اصفهان /حق بازرسی از اتحادیه صنایع دستی سلب شده است
اصفهان – خبرگزاری مهر: رئیس اتحادیه صنف صنایع دستی اصفهان گفت: اداره استاندارد و تحقیقات صنعتی استان بوروکراسی اداری در بازرسی اجناس صنایع دستی ایجاد کرده است.



عباس شیردل در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: ملیله سازی با فلز نقره یکی از رسته های صنایع دستی اصفهان است که تولید انواع تقلبی آن در منازل وهمچنین کارگاه های طلا و جواهر افزایش یافته و توان بازرسی مستقیم از این اتحادیه برای مبارزه با این اعمال توسط اداره استاندارد و تحقیقات صنعتی استان سلب شده است.

وی افزود: بر اساس ابلاغ این اداره در مورخ یکم آذرماه 1392 به شماره نامه (17/34389) تمامی امور بازرسی، استاندار سازی و نمونه برداری اجناس  صنایع دستی از اتحادیه صنف مربوطه به یکی از شرکت های مورد تایید اداره استاندارد با نام " معیار گستر نقش جهان " واگذار شده است.

این کارشناس صنایع دستی با انتقاد از ایجاد این گونه بوروکراسی در بحث بازرسی تاکید کرد: این شرکت علی رغم تمامی درخواست ها و نامه نگاری های اتحادیه صنف صنایع دستی تاکنون اقدامی برای بازرسی و نمونه گیری از اجناس تقلبی مغازه ها نکرده و موجب نارضایتی خریداران شده است.

شیردل یادآور شد: تشخیص اجناس تقلبی نقره از نوع واقعی به دلیل پرداخت کاری و نصب نشان عیار برای عموم مردم و حتی برخی فروشندگان مشکل است که نیاز به نمونه گیری و ارسال به آزمایشگاه دارد.

وی با بیان اینکه بازرسان اتحادیه از نظر تجارب کاری آشنایی کاملتری از فلز نقره و مس دارند، گفت: معتقدم که افراد شاغل در این شرکت ها وابسته به اداره استاندار از تحصیلات مرتبط با محصولات فلزی و نیز تجربه کاری در این عرصه بی بهره هستند که مشکلات خاص خود را رقم خواهد زد.

رئیس اتحادیه صنف صنایع دستی اصفهان بیان داشت: تداخل بی ارتباط صنفی طلاسازان با سازندگان مصنوعات نقره نیز از سوی دیگر به تقلب در تولید مصنوعات نقره دامن زده است که در حال حاضر این اجناس در ویترین مغازه های طلافروشان وجود دارد.
 


۱۳۹۲/۱۲/۵ - ۱۴:۲۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 58]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن