تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 27 خرداد 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):دين را پناهگاه و عدالت را اسلحه خود قرار ده تا از هر بدى نجات پيدا كنى و بر هر دشم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801193471




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مطبوعاتی ها: شهردارسرعین به ما توهین کرد ؛ مسوولان شهرداری: مخاطب شهردار کارکنان بود نه مطبوعاتی ها


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

مطبوعاتی ها: شهردارسرعین به ما توهین کرد ؛ مسوولان شهرداری: مخاطب شهردار کارکنان بود نه مطبوعاتی ها اردبیل- ایرنا- تعدادی از کارکنان مطبوعات استان اردبیل می گویند که شهردار سرعین در اقدامی ناشایست به آنها توهین کرده است و این درحالی است که مسوولان شهرداری سرعین نیز می گویند که مطبوعاتی ها دچار سو تفاهم شده اند.


به گزارش خبرنگار ایرنا ، فرهاد خائف مدیرمسوول هفته نامه اردبیل فردا گفت : شهردار سرعین در اقدامی غیر اصولی به نمایندگان مطبوعات محلی که پیگیر دریافت بهای آگهی خود بودند توهین و چک های آماده امضا برای پرداخت هزینه آگهی را در جلوی آنها پاره کرده است.
وی گفت: شهردار سرعین به مطبوعاتی ها گفته است که هرچه از دستشان برمی آید انجام دهند و هزینه آگهی را نیز پرداخت نخواهد کرد.
سجاد ناصرآزاد مدیراجرایی نشریه پیام اردبیل نیز گفت که شهردار با رفتار دور از شان یک مسوول به مطبوعاتی ها توهین کرده است.
وی گفت : مطبوعات محلی استان در کنار انتشار اخبار با کمترین هزینه و در قالب آگهی عملکرد مسوولان را منعکس می کنند و در مقابل افرادی چون شهردار سرعین مزد آنها را با توهین و درشت خویی می دهد.
وی گفت: ما پیگیر مطالبات خود از شهردار بوده و از مسوولان رده بالای استان انتظار داریم که به مسوولانی که رفتار درستی ندارند تذکردهند.
در این حال یک مسول در شهرداری سرعین در پاسخ سووال خبرنگار ایرنا در باره مسایل مورد ادعای مطبوعات محلی استان گفت: چنین چیزی در شهرداری اتفاق نیافتاده و فکر می کنم نمایندگان مطبوعات دچار سو تفاهم شده اند.
وی ادعا کرد: شهردار سرعین به نرخ های متفاوت اعلامی مطبوعات محلی استان برای آگهی های چاپ شده انتقاد داشته و به کارکنان امور مالی تذکر دادند که پیش از صدور چک می بایست نرخ خانه مطبوعات را در این ز مینه استعلام می کردند.
8124/530
انتهای پیام /*




14/12/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 91]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن