تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خداوند فرمود: «... هرگاه بنده بگويد: بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم، خداى متعال مى‏گ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819544352




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تجلیل از خانواده سه برادر شهید در روانسر


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

تجلیل از خانواده سه برادر شهید در روانسر روانسر - کرمانشاه - ایرنا - خانواده سه برادر شهید روانسری به نام های ˈمظفر، ظاهر و انور مظفریˈ روز سه شنبه تجلیل شدند.


به گزارش خبرنگار ایرنا، روز سه شنبه جمعی از مسوولان ادارات و ارگان های روانسر با خانواده این سه دانش آموز شهید که سوم اردیبهشت سال 62 هنگام مطالعه، جانشان را بر اثر انفجار نارنجک از دست دادند. دیدار و از آنان دلجویی کردند.
فرماندار روانسر در این دیدار گفت: شهدا همواره زنده و نظاره گر اعمال و رفتار ما هستند و بصیرت و آگاهی در باره شهدا والاترین موضوعی است که همه مسوولان و مردم باید به آن دقت کنند.
ˈجلال صفریˈ افزود: آرزوی دیرینه شهدا نایل شدن به مقام رفیع شهادت بود و شهدا امروز به آرزویشان رسیده اند و همه ما وظیفه داریم راه و سیره آنان را در جامعه عملی کنیم.
وی با بیان این که سربلندی ایران اسلامی در سایه خون شهداست، اظهار کرد که خانواده شهدا بزرگترین افتخار را کسب کرده و شهادت والاترین توفیقی است که نصیب شهدا شده است و همه ما باید ادامه دهنده راه این عزیزان در راستای حفظ و کیان از دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران باشیم.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان روانسر نیز ضمن تجلیل از مقام شامخ شهدا، این دیدار را توفیق و سعادتی از جانب خداوند متعال عنوان و افزود: ما هر چه داریم به برکت خون شهدای عزیز و انقلاب است و شهدا به تعبیر امام خمینی (ره) چشم و چراغ این ملت هستند.
سرهنگ پاسدار ˈعلی اصغر الله دانهˈ افزود: بارزترین خصوصیت شهدای عزیز دانش آموز علاوه بر سایر خصوصیات برجسته، ولایت مداری و تبعیت محض از حضرت امام (ره) بود که این فرهنگ باید در جامعه نهادینه شود تا بتوانیم در راه تحقق آرمان های انقلاب اسلامی قدم های موثر برداریم.
وی بیان این که خدمت به خانواده شهدا یک افتخار است، گفت: هدف از دیدار با خانواده شهدا، تجدید بیعت با آرمانهای شهیدان و ارج نهادن به مقام والای آنهاست.
در این دیدار لوح تقدیر و تابلو فرشی مزین به آیات نورانی قرآن کریم از سوی فرمانده سپاه نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه به خانواده این سه شهید تقدیم شد.
571/567
انتهای پیام /*




13/12/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 65]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن