تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نادان كسى است كه نافرمانى خدا كند، اگر چه زيبا چهره و داراى موقعيتى بزرگ باشد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815381343




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

زاویه داران از ولی فقیه جایی در مسئولیت ها و سیستم اداری ندارند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

زاویه داران از ولی فقیه جایی در مسئولیت ها و سیستم اداری ندارند گرگان - ایرنا - معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان گفت: بدون شک هر شخصی که کوچکترین زاویه ای با ولایت مطلقه فقیه و شخص مقام معظم رهبری داشته باشد، جایی در مسئولیت های سیستم اداری جمهوری اسلامی نخواهد داشت.


به گزارش خبرنگار ایرنا، ˈعلی اصغر طهماسبیˈ روز سه شنبه در دیدار با اعضای خانه مطبوعات استان گلستان افزود: امام راحل، مقام معظم رهبری، شهدای گرانقدر و قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران اصول این نظام مقدس می باشند و احدی حق ندارد از این اصول تخطی کند.
به گفته وی، نظام مقدس جمهوری اسلامی حاصل خون هزاران شهید گلکون کفن است و استراتژی نظام از ابتدای جمهوری اسلامی مبتنی بر ولایت مطلقه فقیه بوده است.
وی تصریح کرد: در هر نظام و کشوری دولت ها متغیرند اما اصول ما همواره مشخص و غیر قابل تغییر است، دولت ها با گفتمان مشخص و تاکتیک های خود می ‏آیند و می‏ روند اما استراتژی نظام مقدس جمهوری اسلامی در طول این 35 سال پایدار و ماندگار بوده و خواهد ماند.
وی ادامه داد: ما به عنوان نماینده حاکمیت و نظام سیاسی کشور و شما خبرنگاران و مطبوعات به عنوان نظام رسانه ای و اطلاع رسانی باید تلاش کنیم تا در کنار هم برای آبادانی هر چه بیشتر استان و کشور گام برداشته و سعی کنیم تا خروجی کارمان یکی باشد.
طهماسبی گفت: داشتن نقطه نظرات و خط فکری متفاوت امری طبیعی و بدیهی است، بنده امروز سمتی را در اختیار دارم و اینگونه نیست که صدای ما صدای یک جریان سیاسی خاص باشد، بلکه بنده و سایر همکارانم، خود را متعلق به نظام مقدس جمهوری اسلامی و سرباز ولایت فقیه می دانیم و هیچ گاه خط و نظر شخصی خود را در تصمیم گیری ها دخیل نخواهیم کرد.
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان افزود: همه ما در مقابل پیشگاه خداوند تبارک و تعالی پاسخگو خواهیم بود بنابراین اعتقاد داریم مطالبات مردم همیشه به حق است و ما مسئولان موظف به پاسخگویی هستیم.
وی خاطرنشان کرد: از زمانی که ما در این حوزه شروع بکار کردیم ضمن ملاقات های مردمی با بیش از 4 هزار نفر از اعضای تشکل های مذهبی، سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و غیره هم زمان کارهای خود را به پیش برده‏ایم که انتخاب، مصاحبه و اعلام اسامی فرمانداران به تهران و تنظیم سند جامع سیاسی، امنیتی و اجتماعی استان که برای اولین بار درکشور انجام شده است از مهمترین این فعالیت ها است.
وی در بخش دیگری از سخنان خود به نقش و جایگاه مطبوعات و رسانه ها در کشور و استان اشاره کرد و یادآور شد: مطبوعات محلی در استان گلستان، مظلوم و مغفول واقع شده ‏اند و همه باید تلاش کنیم تا این مطبوعات را به جایگاه اصلی خود بازگردانیم.
طهماسبی اظهار کرد: امروز رسانه های جمعی، بویژه مطبوعات و خبرگزاری ها حرف اول را در دنیای ارتباطات می‏ زنند و در بعد سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و غیره همواره اشخاص و گروه هایی مورد توجه قرار می گیرند که از تبلیغات رسانه ای خوبی برخوردار باشند.
وی تصریح کرد: رسالت رسانه ها و مطبوعات آنقدر مهم و حیاتی است که می توانند در کنار اطلاع رسانی اقدامات، فعالیت ها و دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی، به عنوان نمایندگان مردم و جامعه به مسئولان خط مشی داده و هر کجا که ما به بیراهه رفته و از مسیر خود خارج شدیم، راه درست را پیش پای ما قرار دهند.
7467/579/506
انتهای پیام /*




13/12/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 31]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن