تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):امّتم همواره در خير و خوبى اند تا وقتى كه يكديگر را دوست بدارند، نماز را برپا دارند،...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819177644




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سرمایه گذاری راه برون رفت از مشکلات اقتصادی در جنوب کرمان است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

سرمایه گذاری راه برون رفت از مشکلات اقتصادی در جنوب کرمان است جیرفت - ایرنا - مدیر ستادی بانک کشاورزی جنوب کرمان گفت: یکی از راه های اصلی برون رفت از مشکلات اقتصادی جنوب کرمان، سرمایه گذاری در بخش های مختلف است.


به گزارش ایرنا، محمدعلی خائف ‎زاده شامگاه دوشنبه در نشست ستاد تسهیل سرمایه‎گذاری شهرستان جیرفت افزود: سالانه در جنوب کرمان حدود پنج میلیون تن محصول کشاورزی تولید می شود که سرمایه گذاری در صنایع تبدیلی و زیر مجموعه آن موجب ارزش افزوده این محصولات خواهد شد.
وی با بیان این که حدود 75 درصد از گوشت استان در هفت شهرستان جنوبی تولید می شود بیان کرد: با این همه پتانسیل در بخش دامپروری اما متاسفانه کشتارگاه مناسبی در این منطقه وجود ندارد که نیاز است تا بخش خصوصی وارد عمل شود.
خائف زاده تصریح کرد: راهکار اصلی رفع محرومیت این منطقه سرمایه‎گذاری است به همین دلیل هر کسی در این راستا گام بردارد از حمایت قاطع ما برخوردار است.
وی با تاکید بر این که باید زیرساخت‎ های سرمایه‎گذاری در این منطقه فراهم شود، افزود: در منطقه گلخانه‎های بسیاری وجود دارد اما صنایع تبدیلی و فرآوری در کنار آن ایجاد نشده است.
مدیر ستادی بانک کشاورزی جنوب کرمان با بیان این که باید در پی سرمایه‎گذاری‎های کلان باشیم، گفت: در این منطقه زمین‎های بکری وجود دارد که در هیچ جای ایران نیست و ظرفیت‎های خوبی در آن موجود است که مورد استفاده قرار نمی‎گیرد.
خائف‎زاده با اشاره به اینکه یک ریال از اعتبارات این بانک برگشت داده نشده است، گفت: امروز 140 میلیارد ریال تسهیلات برای سه بنگاه در منطقه جنوب کرمان پرداخت شده است.
وی تصریح کرد: باید همگی همکاری کنیم تا منطقه جنوب کرمان را آن طور که شایسته مردم آن است، آباد و زمینه رشد و شکوفایی آن را فراهم کنیم.ک/2
7444/8154/2624
انتهای پیام /*




13/12/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 43]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن