تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):به خدا قسم سه چيز حق است: هيچ ثروتى بر اثر پرداخت صدقه و زكات كم نشد، در حق هيچ كس ستم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815277389




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دوره تولیدمحوری گذشته، نوبت مشتری مداریست


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

دوره تولیدمحوری گذشته، نوبت مشتری مداریست کرمانشاه - ایرنا - مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان کرمانشاه گفت: دوره تولید محوری به آخر رسیده و امروزه بحث مشتری محوری در حال تکامل است.


به گزارش ایرنا، ˈشاهپور قنبریˈ روز دوشنبه اظهار کرد که امروزه تولیدکنندگان صنعتی با هدف استفاده بهینه از امکانات و جلوگیری از هدر رفت منابعِ ذی قیمت در پی تغییر در ساختار صنعتی خود هستند.
وی با بیان اینکه بیش از 90 درصد صنایع کشور، کوچک هستند، افزود: در شرایط شکوفایی و رونق اقتصادی، ایجاد فرصت های رشد برای صنایع کوچک و متوسط، سریعتر و سهل تر از توسعه صنایع بزرگ است.
قنبری گفت: برای دستیابی به توسعه پایدار صنایع کوچک و متوسط و شکوفایی این بخش از صنایع، در ابتدا باید به امر تدوین و سیاستگذاری توجه خاص شود تا بتوان یک محیط ایده آل برای توسعه کسب و کار فراهم کرد و از طرف دیگر با بازشناسی ظرفیت صنایع، توجه به تحقیق و توسعه که از الزامات ارتقا توان رقابت صنایع کوچک است به رشد کسب و کار آنان، افزایش صادرات محصولات صنعتی و اشتغالزایی منجر خواهد شد.
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان کرمانشاه در ادامه گفت: صنایع کوچک دارای مزایایی چون انعطاف پذیری، کارآفرینی، زودبازدهی، افزایش اطمینان از توسعه و تثبیت بازار و همچنین کاهش هزینه های نگهداری بخش های تولیدی، توان رقابتی بالا، نوآوری و تنوع در تولید و فرآیند هستند.
وی تاکید کرد که با توسعه خوشه های صنعتی ضمن ایجاد شبکه های ارتباطاتی منظم و همکاری های سیستماتیک صنایع با یکدیگر، دستیابی به شاخص های تولید انبوه در قالب شبکه محقق می شود و البته از مزیت هایی همچون نوآوری نیز برخوردار هستند و سود و شانس دستیابی بازارهای صادراتی را افزایش می دهند.
قنبری اظهار کرد که خرید و فروش مشترک، مدیریت شبکه ای چالش ها، استفاده نظام مند و شبکه ای از فرصت ها و توسعه خوشه ای یکی از مهم ترین راهکارهای توسعه و منطقی ترین مدل توسعه شبکه ای صنایع کوچک است.
571/567
انتهای پیام /*




12/12/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 26]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن