تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):دعاى شخص روزه دار هنگام افطار مستجاب مى شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819705875




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

عضو شورای شهر تبریز: طرح تفضیلی این شهر بسیار ضعیف است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

عضو شورای شهر تبریز: طرح تفضیلی این شهر بسیار ضعیف است تبریز - ایرنا - عضو شورای اسلامی شهر تبریز با انتقاد از طرح تفضیلی این شهر، گفت: تهیه کنندگان طرح تفضیلی تبریز بسیار ضعیف عمل کرده اند.


احتشام حاجی پور روز دوشنبه در جلسه شورای ترافیک آذربایجان شرقی اظهار کرد: این طرح در عمل تبریز را از حالت کلانشهر خارج و به دهی بزرگ تبدیل کرده است.
وی اضافه کرد: حاضرم به عنوان عضوی از شورا با تهیه کنندگان این طرح وارد بحث شده و ایرادها و کاستی های آن را بیان کنم.
حاجی پور همچنین در خصوص اجرای طرح ترافیک محدوده مرکزی تبریز، گفت: باید قبل از اجرای این طرح تمام تمهیدات لازم از جمله ایجاد پارکینگ های متعدد در محدوده طرح و همچنین مسیرهای جایگزین برای خروج خودروها اندیشیده شود.
وی خاطرنشان کرد: هدف از اجرای این طرح همان طور که عنوان شده ایجاد سهولت در رفت و آمد مردم است از این رو نباید کاری کنیم که موجب نارضایتی مردم شویم.
وی خواستار مطالعه دقیق طرح ها از سوی سازمان ترافیک شهرداری تبریز شد و افزود: تامین دلیل و مطالعه علمی، می تواند ضرورت اجرای طرح های ترافیکی را به وضوح بیان کند از این رو سازمان ترافیک شهرداری تبریز به عنوان متولی امور ترافیکی شهر، باید قبل از اقدام به انجام هر کاری در این زمینه، با استفاده از مشاوران فنی، از دوباره کاری های بعدی جلوگیری کند.
در این جلسه اجرای طرح های اتصال خیابان انقلاب (42 متری) به دارایی چهار از طریق تعریض خیابان شهید پیری، پیاده رو سازی در خیابان جلالیه، امتداد خیابان مصطفی خمینی و برقراری ارتباط سیلاب با چایکنار، اصلاح هندسی میدان تره بار، احداث جایگاه سی ان جی در اتوبان کسایی، تعریض پیاده رو خیابان رازی در ولیعصر و اصلاح هندسی جاده باسمنج و همچنین ایجاد باند کند رو در حد فاصل پل سرداران فاتح تا میدان آذربایجان به تصویب شورای ترافیک استان رسید.
7233/587
انتهای پیام /*




12/12/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 68]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن