تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):به پاداش بهشت نمى رسد مگر آن كس كه باطنش نيكو و نيّتش خالص باشد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820822482




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بازگشایی 114 خانه قرآن در محلات شرق پایتخت


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران:
بازگشایی 114 خانه قرآن در محلات شرق پایتخت
معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه8 از بازگشایی 114 خانه قرآنی به نام 114 سوره ی قرآن در سطح محلات منطقه 8 خبر داد.
عبداللهی در گفتگو با خبرنگاراجتماعی باشگاه خبرنگاران با اعلام این خبر گفت:تمام دغدغه رهبر معظم انقلاب این است که از تعالیم راهگشای قرآن، در حل مسائل زندگی استفاده شود و به تدریج این مفاهیم در اذهان، تثبیت و تبدیل به رفتار قرانی گردد. به همین منظور، با عنایت به دستور شهردار محترم منطقه، 114 خانه قرآن به نیت و نام 114 سوره، در سطح منطقه، بازگشایی شد.

وی  ضمن تقدیر از استقبال مردم اظهار داشت: از عمده ترین اهداف اجرایی این طرح، واگذاری اداره این خانه ها به شهروندان و خصوصا نخبگان قرآنی و فرهنگی و خانواده ی معظم شهداست .

وی خاطر نشان کرد:در حال حاضر خانواده ها بصورت داوطلبانه، منازل مسکونی خود را در اختیار این طرح معنوی قرار داده اند که این اقدام از روحیه ی مشارکت جویی و دغدغه ی دینی آنان سرچشمه می گیرد.







تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۷:۰۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 94]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن