تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):مؤمن ابتدا به سلام مى كند و منافق منتظر سلام ديگران است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818730367




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

انعقاد تفاهم‏نامه اوقاف و ميراث فرهنگي براي پيشبرد امور عمراني در بقاع متبرکه


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۱ اسفند ۱۳۹۲ (۱۶:۳۳ب.ظ)
قائم مقام سازمان اوقاف و امور خيريه خبر داد؛ انعقاد تفاهم‏نامه اوقاف و ميراث فرهنگي براي پيشبرد امور عمراني در بقاع متبرکه قائم مقام سازمان اوقاف و امور خيريه از انعقاد تفاهم‏نامه ي مشترکي بين سازمان اوقاف و امور خيريه و سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري در راستاي پيشبرد بهتر عمليات عمراني در بقاع متبرکه خبر داد.
به گزارش خبرگزاري موج، عبدالرضا عابد در حاشيه ي بازديد از امامزاده محمد (ع) ديباج که با حضور مدير کل اوقاف و امور خيريه استان سمنان، امام جمعه ديباج و شماري از مسوولان شهرستان دامغان انجام شد، بر لزوم برقراري تعامل سازنده بين دستگاه‏ هاي اجرايي تأکيد کرد.
وي اظهار داشت: سياست سازمان اوقاف و امور خيريه در انجام مأموريت‏ هاي محوله، برقراري تعامل با دستگاه‏ هاي اجرايي و نهادهاي دولتي است.
قائم مقام سازمان اوقاف و امور خيريه افزود: موفقيت تمام دستگاه‏ هاي اجرايي در نظام مقدس جمهوري اسلامي مرهون تعامل مسوولان و مديران با يکديگر است.
عابد ادامه داد: از طريق انعقاد تفاهم‏نامه با دستگاه ‏هاي مختلف، سعي شده است تا اختلافات بر اساس توافقات حل و فصل و از ظرفيت دستگاه ‏هاي اجرايي مختلف در پيشبرد بهتر امور بهره‏ برداري شود.
وي انعقاد تفاهم‏نامه بين سازمان اوقاف و امور خيريه و سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري را يکي از اقدامات اخير سازمان در پيشبرد بهتر عمليات عمراني در بقاع متبرکه عنوان کرد.
قائم مقام سازمان اوقاف و امور خيريه ارادت مردم به بقاع متبرکه را ناشي از اعتقادات و باورهاي مردم به اين بزرگواران عنوان کرد و گفت: امروز هر چه داريم، از برکت وجود اين بزرگواران است.
عابد همچنين با بيان اينکه بايد با برنامه ‏ريزي جامع در راستاي احياي موقوفات و بقاع متبرکه در اقصي نقاط کشور کوشيد، برقراري تعامل سازنده با دستگاه‏ هاي اجرايي و نهادهاي دولتي را يکي از امور مهمي دانست که در اين راستا به کارها شتاب مي‏ بخشد.
به گزارش روابط عمومي اوقاف و امور خيريه استان سمنان، قائم مقام سازمان اوقاف و امور خيريه خواستار همراهي همه ي مردم و مسوولان در توجه بيشتر به بقاع متبرکه و امامزادگان کشور شد و گفت: امروز همه وظيفه دارند تا با سعي و تلاشي وافر و همه ‏جانبه، در راه مرمت و بازسازي و نگهداري مطلوب اين اماکن شريفه بکوشند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 35]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن