تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):برترین عبادت مداومت نمودن بر تفکر درباره خداوند و قدرت اوست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803082233




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حبیبی: دولت و مردم چشم داشتی به نتیجه مذاکرات ندارند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

حبیبی: دولت و مردم چشم داشتی به نتیجه مذاکرات ندارند تهران - ایرنا - دبیر کل حزب موتلفه اسلامی با تاکید بر راهبردهای اقتصاد مقاومتی که از سوی رهبر معظم انقلاب ابلاغ شده است گفت: اقتصاد مقاومتی یعنی این که ما کارهایمان را در داخل کشور خودمان انجام می دهیم و دولت و مردم چشم داشتی به نتیجه مذاکرات ندارند.


به گزارش روز یکشنبه ایرنا از روابط عمومی حزب موتلفه اسلامی، محمد نبی حبیبی در نشست دبیران این حزب، افزود: طی 6 ماه گذشته و در طول مذاکرات دولت با 1+5 ، آمریکایی ها بیش از 10 بار تهدید به حمله نظامی کرده اند و به بهانه های گوناگون در امور داخلی ایران مداخله کرده و از سران فتنه دفاع و حتی سخن از مخدوش بودن انتخابات در ایران به میان آورده اند.
وی یادآور شد: ملت ما باید هوشیار باشد. مذاکره با چاشنی تهدید نظامی و مداخله در امور داخلی ایران یعنی بی اعتمادی، یعنی خوش بین نبودن به نتیجه مذاکرات و لذا باید کمر بندها را محکم بست و در برابر 1+5 و بویژه شرارتهای آمریکا ایستادگی کرد.
حبیبی به اقتصاد مقاومتی و اعلام سیاستهای آن از سوی رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و گفت: یکی از پیامهایی که ملت و دولت ایران به آمریکا می تواند بدهد این است که ما دلخوش به مذاکرات نیستیم و کار خودمان را در داخل انجام می دهیم البته باید از نیروهای مسلح تشکر کرد که در پاسخ به تهدیدهای نظامی، رونمایی از موشک های جدید بالستیک ایران با فناوری های جدید کرد تا دشمن بداند فرزندان شجاع ملت تهدید را با تهدید جواب می دهد و مداخله را با راهپیمایی بی نظیر 22 بهمن پاسخ می دهد.
وی افزود: دشمن باید بداند اقتصاد مقاومتی جانشین اقتصاد مذاکره ای است و نه دولت و نه مردم هیچ چشم داشتی به نتیجه مذاکرات ندارند.
دبیر کل حزب موتلفه اسلامی به تحولات اخیر اوکراین اشاره کرد و گفت: حوادث اوکراین نشان داد آمریکایی ها حتی اگر فرصت کنند به جیب همسایگانشان در 1+5 را هم دستبرد می زنند و استقلال یک کشور اروپایی را بی پروا مورد هجمه قرار می دهند و پرچم یورو را به علامت استیلای غرب در میدان استقلال کیف می کوبند.
حبیی ادامه داد: نبرد نرم نارنجی ها در اوکراین که از 10 روز پیش به نبرد سخت تبدیل شد اکنون یک بحران نظامی شده است و نتیجه مداخله خارجی، قرارگرفتن کشور در آستانه یک جنگ خانگی خانمانسوز است.
وی با اشاره به مشکلات دنیای اسلام گفت: ما اکنون باید در برابر سه جبهه ای که غرب در مقابل مسلمانان گشوده بایستیم. حوادث میانمار نشان داد که دشمنان اسلام مشغول فعال کردن شکاف هایی برای کشتار مسلمانان است. به جان هم انداختن سودانیان و مسلمانان، صحنه های بسیار تأسف باری را به وجود آورد که تاریخ کمتر نظایر آن را دیده است. اکنون در آفریقای مرکزی مسیحیان را به جان مسلمانان انداخته اند و یک کشتار و خونریزی تمام عیار به وجود آوردند. از طرفی هم تکفیری ها را تجهیز کرده اند که در دنیای اسلام بساط جنگ مذهب علیه مذهب راه بیندازند.
دبیرکل حزب موتلفه اسلامی یادآور شد: همه این حوادث گویای یک حقیقت است. آمریکا برای زنده نگاه داشتن صهیونیسم نیاز دارد دنیای اسلام را به خود مشغول دارد و اگر این مشغولیت پایان یافت با ادیان دیگر درگیر شود. رد پای صهیونیست ها در این راهبرد بخوبی روشن است.
حبیبی بیان داشت: دولت باید هر چه سریعتر از طریق کشورهای عضو کنفرانس اسلامی و کنفرانس غیر متعهدها راهی برای جلوگیری از خونریزی در آفریقای مرکزی پیدا کند. فرانسوی ها در آنجا آتش بیار معرکه اند و باید دولت پاریس به خاطر این خونریزی رسوا شود.
وی افزود: اکنون یک هولوکاست واقعی در میانمار، آفریقای مرکزی ، سوریه و لبنان در جریان است و هر روز هم توسعه پیدا می کند. این فجایع در سایه سکوت مجامع بین المللی نشان می دهد دست تجاوز غرب و آمریکا بیش از پیش در کار این فجایع است.
دبیر کل حزب موتلفه اسلامی همچنین اظهار داشت: راه مقابله با این پدیده شوم، تعمیق بیداری اسلامی وهمبستگی علما و نخبگان جهان اسلام در منطقه و جهان است. ما بر اساس رهنمودهای امام و رهبری عظیم الشأن جمهوری اسلامی نباید دشمن اصلی که را همانا آمریکاست فراموش کنیم.
حبیبی درباره سخنان اخیر وزیر نفت در شورای شهر تهران گفت: اینکه گشایشی در کار ترافیک تهران و مشکلات شهر تهران به وجود آید، خوب است. اما باید دید این تعهد را وزیر محترم نفت مستند به چه قانونی انجام می دهد. اگر این تعهد در بودجه 92 بوده است که اکنون سال 92 رو به پایان است، باید دید به این تعهد چرا عمل نشده است و اگر این تعهد برای سال آینده است، باید دید در تبصره 2 ماده واحده بودجه 93 در کجا وزارت نفت متعهد به این کار بزرگ شده است.
وی افزود: وزارت نفت در بودجه تعهداتی در حوزه انرژی دارد بخصوص در مناطقی که ما مخازن مشترک با کشورهای همسایه داریم که تا کنون به آن عمل نشده است. وزارت نفت نباید نقش خزانه دوم کشور را بازی کند و اگر منابع مالی در اختیاردارد، آن را به درآمد عمومی واریز کند تا دولت مشکلات نقدینگی خود را حل کند.
دبیرکل حزب موتلفه اسلامی در پایان از حضور گسترده و وسیع مردم در مراسم بزرگداشت مرحوم حاج ابوالفضل حاجی حیدری تشکر کرد و اظهار داشت: پیام تسلیت مقام معظم رهبری تسلی بخش خانواده محترم ایشان و یاران حاجی حیدری در حزب موتلفه اسلامی بود و ما مراتب تشکر خود را به محضر شریف مقام معظم رهبری تقدیم می داریم.
سیام**1058 *1449
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




11/12/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 91]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن