تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 9 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هركس به خدا و روز قيامت ايمان دارد، بايد سخن خير بگويد يا سكوت نمايد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802792284




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

روحانی: صحبت با مردم برای من مطلوب است/ با وجود اختلافات سیاسی، اما مشترکاتمان زیاد است/ دولت از نقد دلسوزانه استقبال می‌کند/1


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز:
روحانی: صحبت با مردم برای من مطلوب است/ با وجود اختلافات سیاسی، اما مشترکاتمان زیاد است/ دولت از نقد دلسوزانه استقبال می‌کند/1

روحانی: صحبت با مردم برای من مطلوب است/ با وجود اختلافات سیاسی، اما مشترکاتمان زیاد است/ دولت از نقد دلسوزانه استقبال می‌کند/1
روحانی از ملت ایران خواست که 22 بهمن امسال به دلیل سال حماسه سیاسی متفاوت با همه 22 بهمن‌های گذشته باشد.  به گزارش نامه نیوز،  رییس جمهور در ادامه با تبریک فرا رسیدن دهه فجر اظهار کرد: من به روح بلند امام عزیز و همه شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس درود می‌فرستم. انقلاب اسلامی یک معجزه بزرگ تاریخی بود. شاید سراغ نداشته باشیم که ملتی نه در برابر یک رژیم بی‌رحم تا دندان مسلح، بلکه در برابر همه قدرت‌های جهان تنها با توان فرهنگی خود به پیروزی دست یابد.

روحانی همچنین گفت: همان عواملی که موجب پیروزی انقلاب شد، امروز هم می‌تواند عامل پیروزی مجدد ملت باشد. آگاهی، وحدت و فداکاری مردم در کنار راهبری فردی چون امام موجب پیروزی بزرگی شد و وقتی وحدت،‌آگاهی و فداکاری آمد، فیض و نصرت الهی هم خواهد بود و همان است که موجب پیروزی می‌شود.

وی در همین رابطه افزود: اگر امروز همان آگاهی و وحدت میان ملت و ایثار و فداکاری در کنار پرچمدار امروز انقلاب یعنی مقام معظم رهبری ادامه داشته باشد، ما پیروز صحنه مقابله با قدرت‌های جهان خواهیم بود.

روحانی در ادامه با بیان این‌که از ملت ایران می‌خواهم که 22 بهمن امسال متفاوت با همه 22 بهمن‌های گذشته باشد، اظهار کرد: گرچه همه ساله در 22 بهمن ملت بزرگ ما عظمت و حماسه آفریدند، اما امسال سال دیگری است. امسال سال حماسه سیاسی است که برای این حماسه تنها 24 خرداد شاید کافی نباشد. باید آن حماسه زمینه‌ای شود که با حماسه حضور و فریاد و وحدت و اتحاد مردم تکمیل شود.

رییس جمهور در ادامه از همه جناح‌ها، احزاب، تشکل‌ها، اقوام، پیر و جوان و زن و مرد خواست تا روز 22 بهمن امسال حماسه بزرگ دیگری را بیافرینند.

در ادامه مجری برنامه خطاب به رییس جمهور گفت که نزدیک به 6 ماه از آغاز به کار دولت گذشته است و امروز نیز 71 روز از مهلت 100 روزه دولت طی شده است. در این 71 روز چه کار بزرگی در کشور انجام شده است که رییس جمهور در پاسخ به وی خاطرنشان کرد: در برنامه 100 روزه اول قرارمان بر این نبود که مصاحبه بعدی در 100 روز بعد انجام بگیرد. پس از پایان 100 روز نخست دولت، لازم بود که به مردم گزارشی ارائه شود که ارائه شد.

رییس جمهور با بیان این‌که در کار خیر سرعت هرچه بیشتر مطلوب است، خاطرنشان کرد:‌ سرعت هرچه بیشتر مخصوصا برای من، برای صحبت با مردم مطلوب است. هر کجا که دولت موفقیتی به دست آورده در سایه حضور، فعالیت و نظارت مردم بوده است و از این به بعد نیز این گونه خواهد بود.

وی با بیان این‌که ایام دهه فجر فرصت مناسبی برای ارائه گزارش کوتاه به مردم است، خاطرنشان کرد: در آغاز صحبت‌هایم از مردم بزرگوار استان‌های شمالی کشور، مردم استان‌های گیلان و مازندران و مردم استان کردستان و برخی دیگر از استان‌ها که به خاطر نزول رحمت الهی با مشکلاتی مواجه بوده‌اند، یاد می‌کنم.

وی با بیان این‌که بارش برف در این مناطق در سال‌های اخیر بی‌سابقه یا کم سابقه بود، افزود: در زمان کوتاه نزول نعمت الهی برای مردم این دو استان(گیلان و غرب مازندران) و سایر استان‌ها مشکلاتی ایجاد کرد و موجب قطع برق و ایجاد مشکلات زیادی برای مردم شد.

رییس جمهور با بیان این‌که مردم در ابتدا خود به صحنه آمدند، گفت: همه مقامات اجرایی نیروهای مسلح ستاد بحران، بسیج، سپاه، ارتش همه به صحنه آمدند و به لطف خدا مشکلات اصلی رفع شده است.

وی با بیان این‌که هنوز در برخی روستاها‌ مشکلاتی وجود دارد،تصریح کرد : من از صبر و تحمل مردم و این‌که توانستند در این شرایط سخت از این مشکل عبور کنند، تشکر کنم. من همچنان از دستگاه‌های اجرایی و ستاد بحران می‌خواهم به فعالیت خود ادامه بدهند و همچنین آماده باشند برای شرایطی که احیانا برای استان‌های دیگر پیش بیاید.

ریس جمهور با بیان این‌که همه استان‌های کشور در این مسئله کمک کردند، گفت: ما امیدواریم که مشکلات برطرف شود. من همچنین از وزرایی که به این مناطق رفتند و وزرایی که در تهران ماندند، تشکر می‌کنم و امیدوارم که مردم در این شرایط حساس در زمینه مصرف برق و گاز مقداری صرفه‌جویی کنند. 

 رئیس‌جمهور در ادامه گفت‌وگوی تلویزیونی خود درباره گزارشی از برنامه 70 یا 71 روزه اخیر گفت: در زمینه مسائل داخلی و سیاست داخلی می‌خواهم بگویم که هوشیاری، بیداری، وحدت، اتحاد و نشاط مردم ما از ماه‌ها و سال‌های قبل به مراتب بیشتر بوده است و ما باید بدانیم که همه اعضای یک خانواده هستیم.

به گزارش ایسنا روحانی افزود: ممکن است اختلاف نظر سیاسی یا حتی مذهبی و دینی داشته باشیم اما مشترکاتمان آنقدر زیاد است که این اختلافات ناچیز به نظر می‌رسد. ما یک ملت هستیم و منافع ملی‌مان هم یکی است. آینده برای همه ماست و در این زمینه، وحدت و انسجام می‌تواند کشور را به پیش ببرد.

رییس‌جمهور در ادامه گفت: از مردم به خاطر این وحدت و همبستگی و کوچک جلوه دادن برخی اختلاف سلیقه‌ها که وجود دارد، تشکر می‌کنم.

روحانی با بیان اینکه "در یک جامعه پرنشاط باید نقد و انتقاد وجود داشته باشد و دولت هم از این موضوع استقبال می‌کند"، خاطرنشان کرد:‌ البته این به شرطی است که نقد دلسوزانه باشد و ان‌شاءالله اینگونه خواهد بود و موجب پیشرفت خواهد شد.

وی در ادامه با مورد توجه قرار دادن مباحث مربوط به عرصه سیاست خارجی، گفت: قدم بزرگی در این عرصه برداشته شد؛ البته این قدم در سایه حضور مردم، فداکاری و حماسه آنها بود. فضای جدیدی باز شد و مردم این کار را انجام داده و دریچه جدیدی به روی دولت‌ها و ملت‌ها باز کردند و شعار خود را تعامل سازنده قرار دادند تا اینجا که ما امروز شاهد یک تحول بزرگ در روابط خارجی هستیم.





1392/11/16





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 115]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن