تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):علم میراث گرانبهائی است و ادب لباس فاخر و زینتی است و فکر آئینه ای است صاف.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819208206




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سراج:رأس امور بازرسی در سال آینده موضوع فساد به معنای اعم خواهد بود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

سراج:رأس امور بازرسی در سال آینده موضوع فساد به معنای اعم خواهد بود تهران- ایرنا- رئیس سازمان بازرسی کل کشور گفت: رأس امور بازرسی در سال آینده، موضوع فساد به معنای اعم آن خواهد بود.


به گزارش خبرنگار اجتماعی ایرنا، ناصر سراج روز یکشنبه در جلسه ای با موضوع اقتصاد مقاومتی که با حضور دادستان کل کشور در این سازمان برگزار شد، افزود:فساد اقتصادی در استان ها و در کشور موضوعی است که باید به آن توجه ویژه ای شود؛ مثلا در سال گذشته در یک استان کشور، یک نفر 12 میلیارد تومان حق مأموریت گرفت در حالی که یک ساعت مأموریت هم نرفته بود.
وی ادامه داد: این فرد همچنین 530 میلیون تومان، پول غذا دریافت کرده که در سال آینده نباید این وقایع اتفاق بیفتند.
رییس سازمان بازرسی کل کشور با ذکر مثال دیگری اظهار داشت: در استانی دیگر، فردی70 میلیارد تومان عوارض دولت در گمرکات را پرداخت نکرد.
سراج در این خصوص گفت: این افراد فیش های بانک را فتوشاپ می کردند و حقوق و عوارض دولت را پرداخت نمی کردند. که این مساله منهای قاچاق کالاست.
به گفته وی ، موضوع اقتصاد مقاومتی در سال آینده در برنامه ریزی کل استانها لحاظ خواهد شد.
رییس سازمان بازرسی کل کشور افزود:خوشبختانه میان دولت و قوه قضاییه در مبارزه با فساد در راستای فرمان رهبر معظم انقلاب هماهنگی کاملی به وجود آمده و امیدواریم در سال آینده موضوع اقتصاد مقاومتی را جامعه عمل بپوشانیم.
رئیس سازمان بازرسی کل کشور درخصوص وظیفه این سازمان اظهار داشت: در اصل 174 قانون اساسی وظیفه سازمان به صورت نظارت برحسن جریان ، امور کشور و اجرای صحیح قوانین تعریف شده است.
سراج ادامه داد: بحث های مفصل تری در این زمینه در سازمان بازرسی کل کشور انجام و برنامه ای نیز در این چارچوب تهیه شد که بعدها گزارش مفصلی از آن ارایه می شود.
وی با اشاره به ابلاغ سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی توسط مقام معظم رهبری به سران سه قوه در اواخر بهمن ماه گفت: سیاست های ابلاغ شده با استقبال سران قوا مواجه شده و رئیس قوه قضاییه موضوع را به دادستان کل کشور محول کرده است.
سراج ادامه داد: رئیس دستگاه قضا از همه معاونان به ویژه سازمان بازرسی کل کشور در این زمینه درخواست همکاری کرد که سازمان بازرسی نیز در چارچوب وظایفش به بهترین شکل به این موضوع خواهد پرداخت.
اجتمام**9317**م.د
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




11/12/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 25]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن