تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 9 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هرگاه انسان چهل ساله شود و خوبيش بيشتر از بديش نشود، شيطان بر پيشانى او بوسه م...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802685292




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مدیرعامل گروه بهمن: تعرفه واردات خودرو باید افزایش یابد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

مدیرعامل گروه بهمن: تعرفه واردات خودرو باید افزایش یابد تهران - ایرنا - مدیرعامل گروه خودروسازی بهمن با بیان اینکه سیاست های تعرفه ای باید در جهت حمایت از تولید باشد، گفت: برای حمایت از بنگاه های اقتصادی و تولیدی در کشور باید میزان تعرفه فعلی واردات خودرو افزایش یابد.


به گزارش خبرنگار گروه اقتصادی ایرنا، محمدرضا سروش روز شنبه در مراسم رونمایی از محصولات جدید این شرکت که با حضور نایب رییس اول مجلس شورای اسلامی برگزار شد، افزود: خودروسازان هم اکنون نسبت به واحدهایی که در فضای رقابتی فعالیت می کنند، 35 درصد بیشتر مازاد هزینه دارند.
وی با بیان اینکه تورم فعلی موقعیت رقابتی خودروسازان را تهدید می کند، اظهار داشت: اگر بخواهیم در اقتصاد حرفی برای گفتن داشته باشیم باید بنگاهها فعال باشند و این در سیاست های دولت و نظام تعرفه ای که تعریف می شود، اعلام و اعمال خواهد شد.
مدیرعامل گروه بهمن سپس عرصه اقتصاد را عرصه جولان بنگاه ها دانست و افزود: ایجاد و توسعه بنگاه های اقتصادی نیاز به بسترهای مشخص دارد که این موضوع منوط به تدوین چشم انداز است تا تبیین سیاست های بلندمدت اقتصادی در بازه زمانی 5 ساله صورت گیرد.
سروش تصریح کرد: در فضای اقتصادی برای دستیابی به نتایج بهتر باید بر موضوع بنگاهداری تمرکز کنیم و سیاست های اقتصادی به گونه ای باشد تا بستر ایجاد بنگاه های تولید و اقتصادی هموارتر باشد.
مدیرعامل بهمن موتور نیز گفت: امروز خط تولید چهار محصول جدید این گروه به نام وانت کارا، وانت کارو، آمبولانس کاپرا و خودروی شاسی بلند لندمارک به بهره برداری رسید.
حمیدرضا داودزاده افزود: خط تولید وانت کارو در راستای تکمیل سبد وانت کوچک شهری است که ظرفیت حمل 830 کیلوگرم بار را دارد.
وی میزان ساخت داخل این خودرو را 26 درصد برشمرد و گفت: با بهره برداری از خط تولید این وانت، 100 نفر اشتغالزایی صورت خواهد گرفت.
به گفته وی، برای راه اندازی خط تولید وانت کارو بیش از 5 میلیارد تومان سرمایه گذاری صورت گرفته است.
داودزاده به تولید آزمایشی خودروی شاسی بلند لندمارک اشاره کرد و گفت: برای خط تولید این خودرو سرمایه گذاری پایین صورت گرفته چرا که از تمام امکانات خط تولید خودروی کاپرا بهره گیری شده است.
وی افزود: برای راه اندازی خط تولید این خودرو 500 میلیون تومان سرمایه گذاری انجام شده که با این اقدام برای 50 نفر اشتغالزایی صورت می گیرد.
داودزاده از تولید آزمایشی آمبولانس کاپرا خبر داد و گفت: این خودرو در کلاس A و پایه آن نیز محصول کاپرا است که به جهت تجهیز خدمات پزشکی کشور صورت گرفته است.
به گفته وی، آمبولانس کاپرا دارای قوای محرکه دو دیفرانسیل است که امکان امداد و نجات در مسیرهای صعب العبور را فراهم می کند.
مدیرعامل بهمن موتور محصول آخری که رونمایی شده را وانت کارو دانست که ظرفیت حمل بار بین 950 تا یک هزار کیلوگرم را دارد.
داودزاده با بیان اینکه موتور این خودرو به طور مشترک با گروه صنعتی ایران خودرو طراحی و ساخته شده است، گفت: در صورت تولید انبوه این وانت در آینده نزدیک، برای نخستین بار دو شرکت داخلی در جهت اجرای یک پروژه واحد همکاری دارند.
وی افزود: تامین قطعات این خودرو به طور 100 درصد از داخل صورت گرفته و رفع وابستگی خارجی و کاهش قیمت آن از جمله اهداف اجرایی این پروژه محسوب می شود.
داودزاده ادامه داد: برای این خودرو 220 قطعه طراحی و تولید شده که برای ساخت این خودرو 100 هزار نفر ساعت زمان برده و 10 میلیارد تومان نیز سرمایه گذاری صورت گرفته است.
اقتصام (3)1574**1558
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




10/12/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 108]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن