تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):ما اهل بيت، وعده‏هاى خود را براى خودمان، بدهى و دِين حساب مى‏كنيم، چنانكه رسول اكر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813234552




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نيروگاه بعثت تبديل به موزه مي شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۰ اسفند ۱۳۹۲ (۱۲:۴۳ب.ظ)
عبداللهي در نظارت دوره‌اي از منطقه 16: نيروگاه بعثت تبديل به موزه مي شود معاون خدمات شهري شهرداري تهران در نظارت دوره اي از منطقه 16 دستور بررسي و اجرايي ساماندهي بازار دوم نازي آباد و طرح‌هاي پيشنهادي معاونت خدمات شهري و فضاي سبز اين منطقه را براي سال 93 مورد تاکيد قرار داد.
به گزارش خبرگزاري موج، مهندس مجتبي عبداللهي معاون خدمات شهري شهرداري تهران در نظارت دوره‌اي اسفند ماه از معاونت خدمات شهري و فضاي سبز منطقه 16 گفت: منطقه 16 نه تنها امروز بلکه در گذشته نيز از مناطق خوب ما بوده و در آن خوب کار شده است و شرکت‌هاي پيمانکار ما در اين منطقه خوب کار مي‌کنند و در مجموع از منطقه رضايت خوبي داريم.
وي با اشاره به اينکه طرح استقبال از بهار با شعار فصل همدلي، از اول اسفند ماه آغاز و تا آخر فروردين ماه ادامه دارد افزود: به جهت حجم کار و به جهت تنوع کاري در حوزه خدمات شهري وضعيت ما از اينکه است بهبود مي‌يابد و تلاش ما اين است که شهر تهران و همه مناطق و منطقه 16 به يک وضعيت عادي برسند تا به عنوان يک پايتخت شهر خوبي داشته باشيم.
به گزارش روابط عمومي شهرداري منطقه 16، معاون خدمات شهري شهرداري تهران پس از نظارت دوره اي از وضعيت خدمات شهري و فضاي سبز منطقه16، طرح‌‌هاي پيشنهادي معاونت خدمات شهري و فضاي سبز منطقه را مورد بررسي قرار داد.
وي به طرح پيشنهادي ساماندهي بازار دوم نازي آباد اشاره کرد که مي بايست مورد بررسي قرار گيرد و در خصوص اقدامات توسعه انرژي پاک گفت: اقدامات توسعه انرژي نو با آبگرمکن‌هاي خورشيدي در ساختمان‌ها به منظور کاهش مصرف انرژي و ايجاد هواي پاک و توجه به موضوعات زندگي مردم از مهمترين موضوعات مورد توجه در حوزه خدمات شهري است.
مهندس عبدالهي در اين جلسه نظارت دوره‌اي به موضوع انتقال کارخانه روغن نباتي و نيروگاه بعثت اشاره کرد و گفت: لازم است که نيروگاه بعثت و تعطيلي آن جز مصوبات بيايد و بهتر است با توجه به توجيح هاي فني و کارشناسي اين مکان به يک موزه تبديل شود تا از آلودگي آن کاسته شود.
در اين جلسه همچنين ضمن اعلام رتبه برتر اداره زيبا سازي منطقه 16 در بين مناطق 22 گانه در خصوص احداث المان کودک شهيد براي پارک 17 شهريور و احداث پل پياده روي جواديه براي ارتباط محله جواديه به بوستان ولايت مصوباتي تهيه شد.







»
تصاویر مرتبط
























این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 47]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن