تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 15 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):كوتاه كردن ناخن، از آن رو لازم است كه پناهگاه شيطان است و فراموشى مى آورد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804733974




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فردي كه نميداند خط 3 مترو كجاست چطور انتقاد می کند


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: گلايه هاي مجري بخش جنوبي خط سه مترو از نقدهاي غير كارشناسانه؛
فردي كه نميداند خط 3 مترو كجاست چطور انتقاد می کند
زمان چنداني تا رسيدن به افتتاحيه خط 3 مترو نمانده كه شخصي با انتقاد هاي غير كارشناسي در خصوص اين خط باعث واكنش از سوي مجري خط 3 شده است.


به گزارش خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران، بهمن اسكندري مجري بخش جنوبي خط سه كه با شنيدن انتقاد ها در خصوص اين خط دچار تعجب شده بود گفت:كاش حداقل افراديي كه اقدام به نقد اين خط نموده اند فرصتي را براي بازديد از اين خط ميگذاشتند تا با گفته هاي دور از باور باعث مشوش شدن افكار عمومي جامعه نشوند فردي كه نميداند خط 3 كجاست و از آن بازديدي نداشته چطور ميتواند اينطور غير مستند و غير كارشناسي اظهار نظر نمايد و كارهاي عظيم فني انجام شده را ناديده بگيرند.
 
 وي گفت: انتقاد از عمليات اجرايي فني معمولا در اتاق هاي فكر صورت ميگيرد نه در مطبوعات لذا كارشناسان فني ما اماده هستند تا براي تمامي نقد هاي عنوان شد پاسخ هاي فني ارائه دهند

وي تصريح كرد:عمليات اجرايي اين پروژه عظيم ظرف مدت 15 ماه ؛2/1 میلیون متر مکعب خاک برداری انجام شده است. همچنین 40 هزار تن میلگرد به کار رفته که معادل 4 برابر برج ایفل است و نیز 330 هزار متر مکعب بتن ریزی در آن انجام شده که معادل 11 برابر برج میلاد است.
 
وي افزود:در ساخت خط 3  خاک برداری صورت گرفته معادل وزن 12 هزار و 750 فروند هواپیمای بویینگ 747 است. در پروژه مذکور 330 هزار متر مربع یعنی  34 برابر مساحت یک زمین فوتبال استاندارد یا با نگاهی دیگر، 40  برابر وسعت یک استخر المپیک قالب به کار رفته است.

اسكندري گفت:در ساخت خط  3دستگاه حفار اتوماتيک (TBM) از زير خط در حال بهره برداري مترو بدون توقف خدمات رساني به فاصله 6 متري و همچنين به فاصله 30سانتي متري از شمع هاي سازه نگهبان خط 2با همت و تلاش متخصصان داخلي و بدون دخالت كارشناسان خارجي با موفقيت عبور کرد.

مجري بخش جنوبي خط 3خاطرنشان كرد:ثبت ركوردهاي استثنايي در احداث بخش جنوبي خط 3 مترو تهران با عبور دو دستگاه TBMغول پيكر خط 3و7به طورهمزمان به فاصله 5 متري از يك ديگر،كه اين مهم نه تنها در ايران براي اولين بار انجام وبه ثبت رسيد بلكه در دنيا نيز بي سابقه مي باشدصورت گرفت همچنين عبور دستگاه TBM از منطقه كاملا ريزشي بافت هاي فرسوده خيابان وليعصر و تاسيسات غول پيكر بتني ،احداث ايستگاههاي زيرزميني پس از اينورت و سگمنت كف تونل مكانيزه جهت ساخت راديه كف ايستگاه، احداث ايستگاه چهارراه مولوي در زير لوله فاضلاب فرسوده شهري ،لاينينگ 120متر تونل ايراني اتريشي در هفته  وركورد روزانه 270متر عمليات روسازي بستر تونل تمامي اين  ركوردها در حالي به دست آمده كه دستگاه حفار مترو در عماق زمين مشغول به كار بوده است.

اسكندري افزود:دستگاه عظيم TBM در چهارراه امیر اکرم در مرکز شهرظرف مدت  2 ماه  از دل خاک بیرون کشیده شد  در حالي كه شركت توليد كننده آلماني اين دستگاه عنوان كرده بود براي خروج اين دستگاه بايد 4 ماه زمان صرف شود.

 مجري بخش جنوبي خط 3گفت: سيگنالينگ با توجه به فازهاي بهره برداري به صورت محلي در ايستگاه ها و تونل برقرار گرديد و عمليات تكميلي آن به سرعت در حال انجام مي باشد .

وي همچنين در خصوص هواكش هاي ميان تونل خط 3 گفت:تعداديي از هواكش ها در حال اجرا و زمين مابقي نيزتملك گرديد كه براي اين مرحله از فاز بهره برداري با توجه به تمهيدات در نظر گرفته شده مشكلي نخواهيم داشت .

وي بيان كرد :خط3متروی تهران با طول تقریبی 35کیلومتر و با 28ایستگاه از کمربندی آزادگان آغاز شده و با گذر از بزرگراه سعیدی، میدان راه‌آهن، منیریه، چهارراه ولیعصر، بزرگراه صیاد تا میدان قائم امتداد دارد و قابل توجه اينكه با خطوط 1،4،6و7 مترو نيز تقاطع دارد.
 
اسكندري گفت: اجرا 12 كيلومتر تونل مترو و ايستگاههاي آن در سخت ترين شرايط اجرايي ظرف مدت 15 ماه كاري به پايان رسيده است و اين  در حاليست كه پيشرفت فيزيكي كار در خرداد ماه  سال 91 تنها  15 درصد ودر شهريور ماه  92 اين پيشرفت به 90 درصد
رسيده است .

وي در پايان خاطرنشان كرد: اين خط يكي از شاخص ترين خطوط تهران به دليل دسترسي به شهرك هاي اطراف و مركز تهران مي باشد كه فرصت هاي زيادي را براي استفاده مسافران فراهم ميكند و از اين رو افتتاح اين خط از كارهاي بي نظير عمراني است كه مردم جنوب شهر از ان بهره مند مي شوند.
انتهای پیام/






تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۲:۲۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 159]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن