تبلیغات
تبلیغات متنی
محبوبترینها
ماندگاری بیشتر محصولات باغ شما با این روش ساده!
بارشهای سیلآسا در راه است! آیا خانه شما آماده است؟
بارشهای سیلآسا در راه است! آیا خانه شما آماده است؟
قیمت انواع دستگاه تصفیه آب خانگی در ایران
نمایش جنگ دینامیت شو در تهران [از بیوگرافی میلاد صالح پور تا خرید بلیط]
9 روش جرم گیری ماشین لباسشویی سامسونگ برای از بین بردن بوی بد
ساندویچ پانل: بهترین گزینه برای ساخت و ساز سریع
خرید بیمه، استعلام و مقایسه انواع بیمه درمان ✅?
پروازهای مشهد به دبی چه زمانی ارزان میشوند؟
تجربه غذاهای فرانسوی در قلب پاریس بهترین رستورانها و کافهها
دلایل زنگ زدن فلزات و روش های جلوگیری از آن
صفحه اول
آرشیو مطالب
ورود/عضویت
هواشناسی
قیمت طلا سکه و ارز
قیمت خودرو
مطالب در سایت شما
تبادل لینک
ارتباط با ما
مطالب سایت سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون
مطالب سایت سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون
آمار وبسایت
تعداد کل بازدیدها :
1837583576
اساس نظريه رنگ ها در عکاسی
واضح آرشیو وب فارسی:راسخون:
اساس نظريه رنگ ها در عکاسی نويسنده: Nanette Staph بحث رنگ ها در عکاسی مبحث پیچیده و مفصلی است که در غالب یک مقاله نمی گنجد. ولی اصول اولیه و سرخط های این مبحث در این مقاله به خوبی بیان شده است. شناخت رنگ ها گامي ساده و ضروري براي ترکيب بندي بهتر در عکاسي است. عکاسي مطالعه نور است و نور رنگي است! بنابر اين بهتر است که دماي رنگ ها، چرخه رنگ و کاربردهاي آن در عکس هايتان را بهتر بشناسيد.چيزي که دانستن آن براي عکاسي که ميخواهد اين مقاله را بخواند ضروري است اين است که بداند نظريه رنگ ها در نور با رنگ هاي نقاشي متفاوت است. رنگ هاي مرسوم اصلي که نقاشان و پرينترها از آن استفاده ميکنند رنگ هاي قرمز، آبي و زرد ميباشند. در حالي که در نور رنگ هاي اصلي قرمز، آبي و سبز ميباشد. در نور با ترکيب مساوي اين رنگ ها نور سفيد بدست ميآيد، با ترکيب آبي و سبز رنگ فيروزهاي داريم و ترکيب قرمز و سبز، زرد ميشود. بنابر اين در عکاسي بنفش، فيروزهاي و زرد رنگ هاي طفيلي هستند. د راين مقاله نحوه تشکيل رنگ ها و خواص آنها به تفصيل بحث شده و به چرخه رنگي مرسوم در عکاسي اشاره شده است.
دماي رنگ دماي رنگ با درجه کلوين بيان ميشود و عبارتست از ميزان حرارتي که بايد به يک منبع جسم سياه داده شود تا نوري با خواص طيفي مشابه با آن رنگ ساطع نمايد. براي توضيح اين تعريف، رنگ فلز گداخته را در نظر بگيريد. وقتي يک تکه فولاد گداخته ميشود، در ابتدا رنگ آن قرمز تيره ميشود. وقتي که گرمتر شود، داراي رنگي بين آبي و سفيد ميشود. اين پديده رابطه بين دما و رنگ را نشان ميدهد. با بالاتر رفتن دما رنگ فلز گداخته به آبي مايل به بنفش تبديل شده و سرانجام اشعه ماوراء بنفش نامرئي ساطع ميکند. وقتي قطعه فلز از منبع حرارت دور شود، رنگ آن زرد، سپس نارنجي و قرمز ميشود. مثالهايي از دماي رنگ هاي غير نور روز: نور شمع : 1500 کلوين لامپ نئون 40 واتي: 2680 کلوين لامپ نئون 200 واتي: 3000 کلوين لامپ تنگستن: 3400 کلوين نور لامپ گزنون: 5000-4500 کلوين نور فلاش الکترونيکي: 5500-5600 کلوين ولي به خاطر داشته باشيد که دو منبع نور مختلف که داراي دماي رنگ مساوي هستند، لزوما داراي کيفيت بصري رنگ مشابه نيستند. دو منبع نور با رنگ مساوي نيز مي توانند داراي کيفيت به شدت متفاوتي باشند. نور خورشيد خورشيد مانند يک جسم سياه عمل ميکند. نوري که خورشيد توليد ميکند بايد از ميان فضا و سپس اتمسفر زمين عبور کرده تا به سطح زمين برسد. بنابر اين نور خورشيد ترکيبي از نور مستقيم خورشيد و نيز نور غير مستقيم حاصل از پخش شدن و انعکاس نور توسط اتمسفر و ابرها ميباشد. اين پديده باعث ميشود که نور خورشيد داراي دماي رنگ متفاوتي از 2000 کلوين تا 20000 کلوين شود. در جدول زير دماي معمول نور روز در شرايط زماني و آب و هوايي مختلف آورده شده است. شرايط نور روز کمترين (K) بيشترين(K) سايه (نور آسمان آبي) 12000 20000 سايه (نور هواي مهآلود) 7500 8400 نور خورشيد+نور آسمان صاف وسط روز 6000 6500 نور خورشيد+نور آسمان صاف صبح/عصر 5700 6200 نورخورشيد +نور آسمان مه آلود 5700 5900 فقط نور مستقيم خورشيد وسط روز متوسط 5400 فقط نور مستقيم خورشيد، عصر/صبح 4900 5600 نور خورشيد 1 ساعت قبل غروب يا بعد طلوع 3200 3400 نور خورشيد در غروب / طلوع 1900 2400نور جذب شده هنگامي که نور سفيد روي جسمي ميتابد، بخشي از نور جذب ميشود. اين جذب نور علت رنگي است که شما ميبينيد. -اجسام شفاف (شيشه، آب،...) به علت اينکه اجازه ميدهند تمام اشعه نور سفيد از ميان آنان عبور کند بي رنگ ديده ميشوند. -نور بازتابي از سطح اجسام کدر شامل رنگ آنهاست. اگر تمام طيفهاي نور سفيد توسط جسمي جذب شود، آن جسم سياه به نظر ميرسد. بر عکس، اگر تمام طيفهاي نوري توسط جسمي بازتاب شود، آن جسم سفيد ديده ميشود.چرخه رنگ يک عامل اساسي در عکاسي توانايي رسيدن به رنگ و جلوه مورد نظر در عکسهاست. براي دستيابي به اين هدف اطلاعات اوليه نظريه رنگ ها مورد نياز است. چرخه رنگ نشان داده شده در اينجا اين موضوع را نشان ميدهد.
چرخه رنگ بر اساس رنگ هاي رنگين کمان تنظيم شده است: قرمز – نارنجي – زرد- سبز – آبي – بنفش. با قرار دادن اين طيفها در حول يک دايره ترکيب جدید قرمز- بنفش رنگي را نتيجه ميدهد که در رنگين کمان وجود ندارد، ولي در چرخه رنگي ما يافت ميشود. با استفاده از اين چرخه رنگ فهميدن ارتباط بين رنگ هاي مختلف آسانتر ميشود. اجزاء چرخه رنگ تمام رنگ ها از ترکيب سفيد، سياه و رنگ هاي اصلي ساخته شدهاند. چرخه رنگ ارتباط بين رنگ ها را تشريح ميکند. رنگ هاي اصلي رنگ هاي اصلي (قرمز، زرد و آبي که با مثلث نشان داده شدهاند) رنگ هاي خالص بوده و از ترکیب هيچ رنگ ديگري به دست نميآيند. اگر سه رنگ با هم مخلوط شوند نتيجه کار رنگ سياه است. رنگ هاي ثانويه از ترکيب مساوي دو رنگ اصلي رنگ هاي ثانويه به دست ميآيد . نارنجي، سبز و بنفش رنگ هاي ثانويه هستند. رنگ هاي مرتبه سوم رنگ هاي قرمز-نارنجي، قرمز- بنفش، زرد- سبز، زرد- نارنجي، آبي- بنفش و آبي - سبز از رنگ هاي اصلي و ثانويه با هم ترکيب شده و رنگ هاي مرتبه سوم را تشکيل ميدهند. طرح و اثر رنگ ها اکنون ميخواهيم ببينيم اين رنگ ها چگونه با هم مخلوط شده و اثر آنها بر تصوير نهايي چيست؟ از آنجا که تعداد حالات مختلف رنگي بسيار زياد است، در ليست زير فقط بخش کوچکی از حالات و اثرات مهم مربوط به رنگ ها شرح داده شده است. مشابهت در اين طرح از رنگ هاي همسايه (نظير قرمز، قرمز – نارنجي، و قرمز – بنفش) استفاده ميشود. نقاط قوت: اين ترکيب از رنگ ها اثرات آرام بخش دارند و هنگامي که به طرحي جذاب و در عين حال بدون جسارت و تندي نياز داريم از آنها استفاده ميکنيم. نقاط ضعف: با وجود رنگ هاي مشابه زياد در کادر ايجاد تمرکز بيننده عکس به نواحي کليدي تصوير مشکل ميشود. رنگ هاي متمم عبارتند از رنگ هايي که در دو سوي مخالف چرخه رنگ قرار دارند (مثل آبي و نارنجي). همانند رنگ هاي نقاشي وقتي متمم يک رنگ با آن ترکيب شود، باعث تمایل رنگ به خاکستري ميشود و حالت نيمه خنثي ايجاد ميکند. با اضافه شدن رنگ متمم بيشتر، مخلوط به خاکستري نزديکتر ميشود، تا جايي که ديگر از دو رنگ اولی چيزي ديده نميشود. نقاط قوت: با قرار دادن رنگ هاي مکمل در کنار هم، همديگر را تقويت نموده و القاي حس طراوت و اشتياق مينمايند و در کنتراست شديد با يکديگر واقع ميشوند. رنگ مکمل باعث ميشود که رنگ ديگر درخشانتر و شديدتر به نظر برسد. رنگ هاي مکمل براي ايجاد عکسهاي داراي استحکام و جنبش مفيد ميباشند. نقاط ضعف: اين رنگ ها ممکن است تمرکز بيننده عکس را از نقاط کليدي عکس منحرف نمايند. رنگ هاي مکمل داراي طول موجهاي بسيار متفاوتي بوده و در نتيجه اگر در عکس نزديک به هم قرار گرفته باشند ممکن است باعث مشکل ديد براي بيننده شوند و اعوجاج اپتيکي ايجاد نمايند. سه تاييها در اين حالت سه رنگ با فاصله مشابه با هم در چرخه رنگ (مثل قرمز، زرد و آبي) در کنار هم قرار ميگيرند. نقاط قوت: اين رنگ ها حس خوشحالي و لذت را القاء ميکنند. اين رنگ ها خصوصا براي سوژههاي بي نظم که نقاط زيادي از تصوير داراي اطلاعات کليدي است مناسب هستند. نقاط ضعف: اين رنگ ها ممکن است برهم زننده تمرکز باشند. مکملهاي مجزا عبارتند از يک رنگ اصلي و دو رنگ مخالف مکمل واقع در دو طرف ضلع روبروي آن رنگ (مثل قرمز و زرد-سبز و آبي – سبز) نقاط قوت: اين رنگ ها ترکيبهاي بسيار پرمحتوا و معنوی بوده و براي القاي احساسات هنرمندانه بسيار مناسب ميباشند. نقاط ضعف: رنگ هاي مکمل مجزا داراي طول موجهاي شديدا متفاوتي بوده و در نتيجه اگر در عکس در نزديکي هم قرار بگيرند باعث ايجاد مشکل احساس و اعوجاج اپتيکي براي بيننده شوند. مسايل بالا بر اساس رنگ هاي نقاشي بيان شده است. ترکيب رنگ در نور، مثلا روي مانيتور کامپيوتر يا در پرينترهاي رنگي، با رنگ هاي نقاشي متفاوت است. در اين حالت رنگ مشکي از ترکيب رنگ هاي اصلي ايجاد ميشود. پروسههاي پرينت 4 رنگي و برنامههاي کامپيوتري که براي ايجاد آنها استفاده ميشود بر اساس رنگ هاي اصلي متفاوتي که شامل زرد، بنفش، فيروزهاي و سياه ميباشد کار ميکنند. ابعاد رنگ براي شناخت کامل رنگ علاوه بر شناخت چرخه رنگ ها بايد درجه رنگ Hue، درجه اشباع رنگ Saturation و ميزان رنگ Value نيز شناخته شود. *درجه رنگ Hue: درجه رنگ در واقع مشخصه ويژه يک رنگ (نظيرقرمز، زرد و آبي) ميباشد. طول موجهاي خاص يک طيف رنگي ترکيب دقيق رنگي آن را مشخص مي کند. مثلا رنگ قرمز داراي اجزاء متفاوتي از رنگ قرمز-نارنجي است. *اشباعSaturation : اشباع رنگ که بنام شدت رنگ نيز شناخته ميشود، به قوت يا ضعف، و پربودن يا شفافيت يک رنگ اطلاق ميشود. وقتي گفته ميشود که يک رنگ درخشان و پر است يعني داراي اشباع و شدت بالا است. بر عکس هنگامي که يک رنگ ملايم و شفاف باشد داراي اشباع کم است. *ميزان رنگ Value: همانند اثر اشباع، در عکاسي سياه و سفيد، روشنايي متناظر با مقدار طيفها است. با اضافه کردن سفيدي يا سياهي، درجات مختلفي از روشنايي بدست ميآيد. با اضافه کردن سفيدي به يک رنگ، رنگي کمرنگ و روشن بدست ميآيد. با اضافه شدن سياه به يک رنگ يک رنگ تيرهتر و سايهاي از رنگ اوليه بدست ميآيد. اگر ميزان سياهي خيلي زياد باشد، به رنگ بدست آمده رنگ تيره گفته ميشود. عکسهاي کم نور اين رنگ ها را نشان ميدهند. از طرف ديگر، با زياد نور ديدن عکس، رنگ ها رنگ و رو رفته شده و سفيدي از حد اعتدال بيشتر ميشود. دماي رنگ رنگ ها داراي مشخصهاي بنام سردي يا گرمي هستند. رنگي که ما ميبينيم حاصل طول موج نور منعکس شده از رنگ است. طيفهاي قابل ديدن بين مادون قرمز (در انتهاي طرف گرم) و فوق بنفش (در انتهاي طرف سرد) قرار دارند. رنگ هاي گرمنيمه قرمز چرخه رنگ ها به عنوان رنگ هاي گرم شناخته ميشوند که شامل زرد- سبز و قرمز-بنفش ميباشد. نقاط قوت: اين رنگ ها القاء کننده گرمي و راحتي هستند. نقاط ضعف: رنگ هاي گرم زيادي در تصوير باعث تضعيف برجستگي که بايد در تصوير وجود داشته باشد ميشود. رنگ هاي سرد نيمه آبي چرخه رنگ به عنوان رنگ هاي سرد شناخته شده که شامل آبي-سبز و آبي - بنفش ميباشد. نقاط قوت: اين رنگ ها آرام و راحت هستند. اين رنگ ها ممکن است بصورت غير صميمي و بي تکلف و ساده ديده شوند و براي انتخاب به عنوان پس زمينه مناسب هستند. نقاط ضعف: اين رنگ ها احساس منفعلانه داشته و ممکن است براي تصاوير گرافيکي قوي مناسب نباشند. کاربردهاي عکاسي براي انتخاب اجزاء عکاسي از سوژههاي بيجان، استفاده از خواص ترکيب رنگ هاي فوق به شدت بر تصوير شما و عکس العمل ايجاد شده از آن تاثير ميگذارد. اما در مورد رنگ و نورپردازي وضعيت چگونه است؟ رنگ بر احساسات ما تاثير ميگذارد. دقيقا همانند طيفهاي آبي رنگ سوژه که رنگ هاي سرد و راحتي هستند، نور آبي نيز همان فضا را بر عکس ايجاد مينمايد. نور طبيعي در سايه (حتي در وسط روز)، دماي کلوين نور خيلي بالاست و در نتيجه رنگ ها به سمت انتهاي آبي طيف رنگ ها سوق داده ميشوند. همچنين سوژههاي واقع در گوشههاي تاريک، شکافها يا زير يک درخت داراي طيفي از رنگ آبي ميشوند. اين اثر اگر بدرستي استفاده شود، ميتواند خوشايند باشد. براي برطرف کردن طيف آبي روي عکس بايد از فيلتري با رنگ متمم نظير زرد استفاده نمود. نور ماه نيز طيفي آبي رنگ روي سوژهها بوجود ميآورد. همينطور هر اثر نوري را ميتوان با استفاده صحيح از فيلترها تشديد و يا تضعيف کرد. نور طبيعي در طي روز تغيير ميکند. نور درخشان خورشيد رنگ هايي غني، درخشان و دقيق را نشان ميدهد. تمام سوژهها با يک تراز از رنگ هاي دقيق ديده ميشوند. بخار، مه يا غبار هوا بخاطر پخش کردن نور رنگ ها را ملايمتر ميکنند. سوژهها ملايمتر و تقريبا روشنتر ديده ميشوند. همينطور در طي يک روز نيمه ابري، طيفهاي سرد نور باعث ميشود که رنگ پوست همانند رنگ چيني به نظر برسد، بنابر اين عيوب پوستي جزئي (مثل کک مک و جوش) در زير اين فيلتر طبيعي در عکس کمتر ديده ميشوند. در طي طلوع يا غروب خورشيد، نور داراي رنگ قرمز، زرد و نارنجي است و اين رنگ ها را به سوژههاي عکس شما ميتاباند. اين رنگ هاي گرم همانطور که قبلا گفته شد احساس جذابيت و کشش بيشتري را ايجاد ميکنند. نورهاي مصنوعي بيشتر نورهاي مصنوعي حالتي شبيه به نور سفيد وسط روز ايجاد ميکنند، ولي تفاوتهايي بين آنها وجود دارد: تنگستن: اين نوع لامپ به نظر ميرسد که نور سفيد ساطع ميکند، ولي در واقع يک طيف زرد روي عکس ديده ميشود. فلورسانت: اين نوع نور در بين نورهاي مصنوعي تغييرات بيشتري در رنگ ايجاد مينمايد. در بيشتر انواع يک طيف آبي/سبز در رنگ ايجاد نموده که نور زنندهاي در عکس ايجاد ميکند. اگر از هيچ فيلتر بهبود رنگي استفاده نشود، يک لايه سبز يا آبي در عکس ايجاد ميشود. نور جيوه: همانند نور لامپهاي خيابان، ممکن است به نظر سفيد بيايد. ولي ممکن است تصوير آبي /سبز به نظر بيايد. فلاش الکترونيکي: براي ايجاد نورهاي سفيد طراحي شدهاند، اما انواع مختلف آن با هم متفاوتند. براي اطمينان از اينکه هيچ رنگي روي عکس اضافه نميشود، بررسي کنيد که نور توليدي فلاش که در منوال ذکر شده 5500K باشد. نور يکي از اجزاء اساسي عکاسي است که نبايد هيچگاه فراموش شود. اما با اطلاع از احساسي که ميخواهيد بر عکس حاکم باشد و داشتن دانش ابتدايي در مورد رنگ ها، انتخابهاي ممکن و تاثير آنها روي ترکيب بندي عکس داراي ابزاري خواهيد بود که عکس خود را به هنر تبديل نماييد.منبع: http://www.akkasee.com
#فرهنگ و هنر#
این صفحه را در گوگل محبوب کنید
[ارسال شده از: راسخون]
[مشاهده در: www.rasekhoon.net]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 1208]
صفحات پیشنهادی
اساس نظريه رنگ ها در عکاسی
اساس نظريه رنگ ها در عکاسی نويسنده: Nanette Staph بحث رنگ ها در عکاسی مبحث پیچیده و مفصلی است که در غالب یک مقاله نمی گنجد. ولی اصول اولیه و سرخط های این ...
اساس نظريه رنگ ها در عکاسی نويسنده: Nanette Staph بحث رنگ ها در عکاسی مبحث پیچیده و مفصلی است که در غالب یک مقاله نمی گنجد. ولی اصول اولیه و سرخط های این ...
رنگ زرد بهتر از آبي و قرمز
اساس نظريه رنگ ها در عکاسی شناخت رنگ ها گامي ساده و ضروري براي ترکيب بندي بهتر در عکاسي است. عکاسي مطالعه ... و زرد ميباشند. در حالي که در نور رنگ هاي اصلي ...
اساس نظريه رنگ ها در عکاسی شناخت رنگ ها گامي ساده و ضروري براي ترکيب بندي بهتر در عکاسي است. عکاسي مطالعه ... و زرد ميباشند. در حالي که در نور رنگ هاي اصلي ...
تأثيرات حاصل از رنگ ها
تأثيرات حاصل از رنگ ها-همواره لازمه ي دريافت نتيجه اي مطلوب از انجام هر نوع کار عملي، ... رنگ ها در دو بستر اصلي در محيط حضور مي ي. ... اساس نظريه رنگ ها در عکاسی ...
تأثيرات حاصل از رنگ ها-همواره لازمه ي دريافت نتيجه اي مطلوب از انجام هر نوع کار عملي، ... رنگ ها در دو بستر اصلي در محيط حضور مي ي. ... اساس نظريه رنگ ها در عکاسی ...
آشنایی با سبک هنری امپرسیونیسم - Impressionism
گرد هم آمدند و یک استودیوی عکاسی( آتلیه نادار) را برای نمایش آثارشان اجاره کردند و ... کمتر نظریه ی هنری مدرن را می توان شناخت که بر اساس کشفِ رنگ امپرسیونیست ها ...
گرد هم آمدند و یک استودیوی عکاسی( آتلیه نادار) را برای نمایش آثارشان اجاره کردند و ... کمتر نظریه ی هنری مدرن را می توان شناخت که بر اساس کشفِ رنگ امپرسیونیست ها ...
قلمزنی
فصل اولپیشینه هنر قلمزنی در ایرانپیشینه قلمزنی به زمان سکاها یا سیت ها نسبت داده می شود که نژاد آریایی داشتند.دوره پیش از ..... اساس نظريه رنگ ها در عکاسی ...
فصل اولپیشینه هنر قلمزنی در ایرانپیشینه قلمزنی به زمان سکاها یا سیت ها نسبت داده می شود که نژاد آریایی داشتند.دوره پیش از ..... اساس نظريه رنگ ها در عکاسی ...
آرايش مناسب براي هر رنگ پوست
آرايش مناسب براي هر رنگ پوست-تشـخيـص رنـگ پوست در انتخاب نوع و رنگ آرايش، ... اين خانم ها بايد به طور کلي نظريه استفاده از کرم هاي بي رنگ و خنثي را به طور ... برای داشتن آرایشی مناسب عکاسی تا آخر مقاله با ما همراه باشید: - گلگون کردن گونه ها و . ... سبک زندگی سعی دارد تا با تقسیم بندی پوست بر اساس رنگ چشم شما را در جهت ...
آرايش مناسب براي هر رنگ پوست-تشـخيـص رنـگ پوست در انتخاب نوع و رنگ آرايش، ... اين خانم ها بايد به طور کلي نظريه استفاده از کرم هاي بي رنگ و خنثي را به طور ... برای داشتن آرایشی مناسب عکاسی تا آخر مقاله با ما همراه باشید: - گلگون کردن گونه ها و . ... سبک زندگی سعی دارد تا با تقسیم بندی پوست بر اساس رنگ چشم شما را در جهت ...
آرايش مناسب براي هر رنگ پوست
آرايش مناسب براي هر رنگ پوست-تشـخیـص رنـگ پوست در انتخاب نوع و رنگ آرایش، ... این خانم ها باید به طور کلی نظریه استفاده از کرم های بی رنگ و خنثی را به طور ... برای داشتن آرایشی مناسب عکاسی تا آخر مقاله با ما همراه باشید: - گلگون کردن گونه ها و . ... سبک زندگی سعی دارد تا با تقسیم بندی پوست بر اساس رنگ چشم شما را در جهت ...
آرايش مناسب براي هر رنگ پوست-تشـخیـص رنـگ پوست در انتخاب نوع و رنگ آرایش، ... این خانم ها باید به طور کلی نظریه استفاده از کرم های بی رنگ و خنثی را به طور ... برای داشتن آرایشی مناسب عکاسی تا آخر مقاله با ما همراه باشید: - گلگون کردن گونه ها و . ... سبک زندگی سعی دارد تا با تقسیم بندی پوست بر اساس رنگ چشم شما را در جهت ...
آیا عکاسی هنر است؟(در گرافیک)
ایراد و استدلال نخست در رد این نظر اینست كه به نظر می رسد در عكاسی یك پروسه مكانیك. ... ایده Mortensen بر اساس مفهوم " نوردادن برای روشنی ها و ظهور برای سایه ها " منجر به ... او حتی برای اثبات نظریه اش فیلمی را به اندازه كافی در پروسه ظهور تحریك كرد تا ... من تعدادی از كارهای رنگ و روغن او را در Laguna Beach مشاهده كردم كه كارهای بسیار ...
ایراد و استدلال نخست در رد این نظر اینست كه به نظر می رسد در عكاسی یك پروسه مكانیك. ... ایده Mortensen بر اساس مفهوم " نوردادن برای روشنی ها و ظهور برای سایه ها " منجر به ... او حتی برای اثبات نظریه اش فیلمی را به اندازه كافی در پروسه ظهور تحریك كرد تا ... من تعدادی از كارهای رنگ و روغن او را در Laguna Beach مشاهده كردم كه كارهای بسیار ...
آيا عكاسي هنر است؟
ما این سوال را بارها و بارها شنیده ایم که آیا عکاسی می تواند در ذات خود ، هنر محسوب شود؟ ... ایده Mortensen بر اساس مفهوم " نوردادن برای روشنی ها و ظهور برای سایه ها " منجر به ظهور ... او حتی برای اثبات نظریه اش فیلمی را به اندازه کافی در پروسه ظهور تحریک کرد تا ... من تعدادی از کارهای رنگ و روغن او را در Laguna Beach مشاهده کردم که کارهای ...
ما این سوال را بارها و بارها شنیده ایم که آیا عکاسی می تواند در ذات خود ، هنر محسوب شود؟ ... ایده Mortensen بر اساس مفهوم " نوردادن برای روشنی ها و ظهور برای سایه ها " منجر به ظهور ... او حتی برای اثبات نظریه اش فیلمی را به اندازه کافی در پروسه ظهور تحریک کرد تا ... من تعدادی از کارهای رنگ و روغن او را در Laguna Beach مشاهده کردم که کارهای ...
سبکهای عکاسی
سبکهای عکاسی-در مورد سبکها و دورههای هنری و تاریخی زیانبارترین فرضیه این است ... که به کمک آن بتوان هنر را از غیر هنر تشخیص داد و بر اساس همان قوانین ارزش و منزلت ... از خطوط، سطوح و رنگها ببیند و با ترکیب این ابعاد عکس کوبیستی ارایه کند. ... نوزدهم ناشی شده و در نظریه ادبی "امیل زولا"( نویسنده فرانسوی) به اوج رسیده است.
سبکهای عکاسی-در مورد سبکها و دورههای هنری و تاریخی زیانبارترین فرضیه این است ... که به کمک آن بتوان هنر را از غیر هنر تشخیص داد و بر اساس همان قوانین ارزش و منزلت ... از خطوط، سطوح و رنگها ببیند و با ترکیب این ابعاد عکس کوبیستی ارایه کند. ... نوزدهم ناشی شده و در نظریه ادبی "امیل زولا"( نویسنده فرانسوی) به اوج رسیده است.
-
فرهنگ و هنر
پربازدیدترینها