تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 7 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):روزه رجب و شعبان توبه ‏اى از جانب خداى عزيز است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812970633




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بخش صنعت در این شهرستان ضعیف است و باید مسوولان برای تقویت آن تلاش کنند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

امام جمعه کاشمر : بخش صنعت در این شهرستان ضعیف است و باید مسوولان برای تقویت آن تلاش کنند کاشمر- ایرنا - امام جمعه کاشمر گفت : با توجه به توانمندیهای این شهرستان ، بخش صنعت در این منطقه ضعیف است و باید مسوولان برای تقویت آن هرچه بیشتر تلاش کنند.


به گزارش ایرنا ، حجت الاسلام سید قاسم یعقوبی در خطبه های نماز جمعه این هفته، افزود : واحدهای تولیدی که در این منطقه ایجاد شده نیز اکنون تعطیل و یا نیمه تعطیل هستند و با مشکلاتی عدیده ای روبرو هستند.
وی گفت : همه باید تلاش کنند تا مشکلات واحدهای تولیدی این منطقه که تعداد آنها محدود است ،حل شود و زمینه اشتغال مردم مهیا گردد.
وی به دیدار سران سه قوه با رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و گفت: وحدت بین سه قوه باعث حفظ تعادل نظام اسلامی و رفع مشکلات موجود می شود.
امام جمعه کاشمر افزود: همه اقشار موظف هستند تا بیانات رهبر معظم انقلاب در مورد اقتصاد مقاومتی را به عنوان یک دستور و تکلیف به مرحله اجرا بگذارند.
وی با بیان اینکه هم اکنون کشور ما در حال جنگ اقتصادی است، افزود: دشمن با تحریم و به بهانه سلاح هسته ای ، انجام مبادلات بانکی و تجاری ایران را با مشکل مواجه کرده است لذا باید تلاش کنیم تا کشور را از این پیچ با سرافرازی و کمترین آسیب عبور دهیم.
وی با تاکید بر مشارکت مردم در هفته احسان و نیکوکاری و کمک به نیازمندان ، حفظ منابع طبیعی و درختکار را نیز یک ضرورت خواند.
7497/659
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




09/12/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 32]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن