تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مؤمن زود خشنود و دير ناراحت مى شود و منافق زود ناراحت و دير خشنود مى گردد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815511393




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

راه ارتباطی بیش از 40 روستای بخش گواور شهرستان گیلانغرب بازگشایی شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

راه ارتباطی بیش از 40 روستای بخش گواور شهرستان گیلانغرب بازگشایی شد گیلانغرب - قصرشیرین - ایرنا - سرپرست فرمانداری گیلانغرب گفت: راه ارتباطی بیش از 40 روستای تابعه بخش گواور این شهرستان که در محاصره برف قرار داشتند و از بامداد امروز مسدود شده بود، بازگشایی شد.


ˈجبار فرامرزیˈ روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: بدلیل بارش سنگین برف راه ارتباطی 40 روستای این شهرستان واقع در دهستان چیکان منصوری بسته شده بود که با تلاش عوامل راهداری، باز شده ولی راه ارتباطی چهار روستای این محدوده که جزء راه های آنتنی (بدون حاشیه) هستند، هنوز بازگشایی نشده است.
وی تصریح کرد: تلاش عوامل راهداری برای بازگشایی راه های ارتباطی این روستاها نیز همچنان ادامه دارد و امیدواریم تا عصر امروز راه منتهی به این روستاها نیز باز شده و تردد در آنها از سر گرفته شود.
فرامرزی گفت: بارش برف هم اکنون در مناطق سردسیر بخصوص گردنه قلاجه این شهرستان ادامه دارد ولی با تلاش ماموران راهداری، همه راه های اصلی حوزه استحفاظی شهرستان باز ولی تردد وسایل نقلیه با زنجیر چرخ امکان پذیر است.
سرپرست فرمانداری گیلانغرب تاکید کرد: هم اکنون همه مناطق روستایی و شهری این شهرستان با وجود بارش سنگین برف، هیچ مشکلی از بابت قطع شبکه های آب، برق و گاز ندارند.
بارش سنگین برف بامداد روز دوشنبه موجب قطع راه ارتباطی بیش از 40 روستای تابعه بخش گوور از توابع شهرستان گیلانغرب با مرکز بخش شده و منجر به تعطیلی مقاطع مختلف تحصیلی مدارس بخش گواور و روستاهای تابعه دهستان چیکان منصوری شد.ک/3
1234/567/9102
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




28/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 57]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن