تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):سكوت مؤمن تفكر و سكوت منافق غفلت است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819491042




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

هدف تربیت اسلامی رشد مکارم اخلاقی و دینی در میان دانش آموزان است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

هدف تربیت اسلامی رشد مکارم اخلاقی و دینی در میان دانش آموزان است بیجار - ایرنا - امام جمعه بیجار گفت: آرمان والای شهیدان رجایی و باهنر در امور تربیتی، ارائه الگوی تربیت اسلامی در میان دانش آموزان بود.


به گزارش ایرنا، حجت الاسلام مرادی شامگاه پنجشنبه در آیین گرامی داشت سالروز تاسیس امور تربیتی افزود: خداوند متعال هدف از رسالت حضرت ختمی مرتبت (ص) را تعالی مکارم اخلاق بیان فرموده و انسان با تربیت اسلامی مورد نظر اسلام است.
وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دانش آموز بویژه شهدای گرانقدر دبیرستان آیت الله طالقانی و تجلیل از مادر معظم شهید محمد جعفر رضایی گفت: شهید با ایثار خون خود جامعه را برای کسب فضائل اخلاق اسلامی و تربیت اسلامی تلطیف می کند.
وی به نقش مادران معظم شهداء در تربیت جوانان و رزمندگان مخلص و ایثارگر برای اسلام و انقلاب اشاره کرد و افزود: پاک دامنی، پاکدستی، عفت و تمسک به قرآن و اهل بیت (ع) می تواند جوانانی مجاهد و نستوه پرورش دهد که در میادین نبرد تا پای جان ایستادگی می کنند.
به گفته وی در صدر اسلام نیرو و بضاعت کم سپاه اسلام در برابر نیروی عظیم و مجهز کفر پیروز شد، این جز با وجود نیروی ایمان به خدا و اسلام که ناشی از تربیت اسلامی توسط حضرت پیامبر (ص) حاصل شده بود رقم نمی خورد.
وی با تجلیل از خدمات دلسوزانه شهید رجایی و باهنر برای تاسیس نهاد امور تربیتی اظهار کرد: مربیان تربیتی در دنیای امروز وظیفه ای سنگین به عهده دارند و تربیت دانش آموزان و آینده سازان کشور و اسلام بدست آنان است.
وی از دانش آموزان خواست در کسب علم و فصائل اخلاقی و تهذیب نفس تلاش کنند و با تجهیز خود به علم و دانش و معارف الهی کشور را در آینده به استقلال واقعی برسانند و اسلام را سر افراز نمایند.ک/3
7350/533
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




09/12/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 132]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن