تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هرگاه نيّت فاسد شود، بلا و گرفتارى پيش مى آيد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820143157




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

زنجان 1000 بیمار کلیوی دارد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > غرب > زنجان طهماسبی:
زنجان 1000 بیمار کلیوی دارد
زنجان -خبرگزاری مهر: مدیر انجمن حمایت از بیماران کلیوی استان زنجان مجموع بیماران کلیوی استان زنجان را هزارو 261نفر اعلام کرد و گفت: از این تعداد 271 نفر را بیماران همودیالیزی و 580 نفر دیگر پیوند کلیه شدند.



به گزارش خبرنگار مهر، محمد رضا طهماسبی ظهر پنجشنبه در دیدار با امام جمعه استان، افزود: از این تعداد 400 نفر را بیماران مراقبتی و 10 نفر دیگر را دیالیز  شامل می شود.

وی اظهار داشت: 74 درصد منابع مالی انجمن کلیوی زنجان توسط خیرین و مردم استان تامین شده است.

مدیر انجمن کلیوی استان زنجان گفت: در11 ماهه نخست جاری بیش از پنج میلیارد و 210 میلیون ریال منابع مالی انجمن کلیوی این استان بود که سه میلیارد و 850 میلیون ریال آن از طریق کمک های خیرین و مردم دریافت شده است.

طهماسبی، به مجتمع آموزشی ، پیشگیری ، درمانی انجمن کلیوی اشاره کردو یادآورشد: هم اکنون مجتمع آموزشی، پیشگیری و درمانی انجمن کلیوی استان 70 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی افزود: مجتمع آموزشی وپیشگیری بیماران کلیوی در چهار طبقه دردست احداث است و تاکنون اعتباری بالغ بر 150 میلیارد ریال هزینه شده و برای تکمیل آن 23 میلیارد ریال دیگر مورد نیاز است.

مدیر انجمن کلیوی استان زنجان گفت: آموزش . پیشگیری نقش بسزایی در کاهش بیماری دارد و با افتتاح این مجتمع علاوه بر درمان بیماران کلیوی بیماری های دیگر مانند دیابت و فشار خون نیز تحت پوشش قرار می گیرند. طهماسبی تاکید کرد: رسانه ها باید اطلاع رسانی لازم در خصوص پیشگیری از این بیماری را در دستور کاریی خود قرار دهند چرا که پیشگیری بهتر و کم هزینه تر از درمان است.  


۱۳۹۲/۱۲/۸ - ۱۶:۳۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 128]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن